Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka asuvat yksin raskaana ollessaan kun mies ei halunnut muuttaa yhteen vaan odottaa et vauva syntyy

Vierailija
20.10.2019 |

tehdään dna-testi et hänen ja sitten muutetaan yhteen. Kuulostaako monimutkaiselta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap, ja just tän miehen kanssa vauvan kanssa haluan. Hän nyt haluaa varmistua kaikesta. On luvannut et jos vauva on hänen hän hankkii isomman asunnon johon kaikki mahdutaan asumaan.

Minkä takia hän haluaa varmistuksen? Siis joo ymmärrän kyllä jos mies haluaa varmistuksen, mutta kun hän suurella todennäköisyydellä on se isä, niin miksi ei halua heti ottaa vastuuta? Tuleeko synnytykseen? Joudutko itse hankkimaan kaikki vauvan tavarat? Haluaako edes nähdä vauvaa ennen kuin dna-testi on tehty? (Tuskin testi nyt ihan päivässä valmistuu?) Yleensä parisuhteessa kuitenkin uskotaan mitä toinen sanoo kunnes muita todisteita löytyy, eikä niin että toisen pitää todistella kaikki sanomansa tai toinen ei usko mitään. Miksi haluatte vauvan vaikka ette edes asu yhdessä? Alatteko oikeasti muuttorumbaan vasta kun vauva on syntynyt?

Mies ei kuulosta kovin hyvältä isäehdokkaalta... Itse varmaankin olisin kaikki välit poikki kunnes suostuu kantamaan vastuunsa lapsestaan ja parisuhteestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi