Suihinotto loppuun asti
Imen mielelläni mutta en ole koskaan tehnyt sitä loppuun asti. Miltä sperma maistuu ja miten uskallatte olla siinä loppuun asti? Onko parempi niellä vai sylkeä ulos?
Kommentit (30)
Selviää vain kokeilemalla. Varaa ensimmäisellä kerralla paperia lähistölle jos ei onnistukaan. Vaimoni innostuu nykyään niin ettei paperia tarvita. Kuukautisten aikaan 69 asennossa aivan parasta. Sylkeä ja mälliä, kaikki menee
Pois sylkeminen on epäkohteliasta miestä kohtaan. Ei se sperma pahaa ole mutta en nyt herkuksikaan kehu. Olet vain polvillasi miehen edessä ja kun alkaa sykkimään niin lopetat imemisen ja annat sperman ruiskuta kurkkuun. Se tuntuu myös itsestä kiihottavalta, koska silloin on pakko vaan niellä.
Eräs naisystäväni otti loppuun saakka, ei niellyt vaan jälki-imuja antaessaan antoi valua suustaan kalun varrelle ja siitä kiveksille. Aivan mahtavia lahjoja jo niinkin! En olisi muusta kuin tosi limaisista kiveksistä ja kalun tyvestä hoksannut ettei niellyt. Tottahan sitä hiukan suuhun jää, mutta en usko että sperman nieleskely ketään miestä sen onnellisemmaksi tekee, kunhan saa imujen jatkuessa laueta suuhun jälkihoitoineen. Enemmänkin tuntuisi pahalta jos nainen vastentahtoisesti minua miellyttääksee yrittäisi spermojani nieleskellä. Toki jos se olisi naisen oma halu niellä, en vastustelemaan alkaisi.
Kokeilkaas kanssaveljet lämmin raaka kananmuna nieleskellä ennen kuin vaaditte naistanne nielemään. Tuntuuko houkuttavalta? Niinpä...
En tiedä muitten sperman mausta, omaan tuli tutustuttua daamin tultua imuttelujensa jälkeen suutelemaan, hyvin oli mieto maku huulillaan.
Eli ap, tee kuten itsestä parhaalta tuntuu. Tuskin on pahan makuista, joskin nielemisyritys saattaa lähinnä koostumuksen vuoksi olla itsellesi epämiellyttävä, kuin paksua räkäähän se muistuttaa.
Naisystäväni ottaa loppuun saakka ja nielee, kun ollaan autossa yms. hankalassa paikassa. Kotona hän sylkee lastit pois esim lavuaariin. Molemmat OK minulle.
Minä kyllä nielen oikein mielelläni. Otanta on kovin vähäinen, mutta oman puolison sperma on suorastaan hyvää ja se tunne kun pitkän kiusaavan nuolemisen jälkeen toinen purkautuu syvälle suuhun on Aivan ihana!
Olen niellyt joka kerta, kun mies on suuhuni purkautunut. Sperman maku on aika kitkerä ja koostumus voi olla vähän ällöttävä, mutta en mä sitä siinä kiimoissani mieti, nielen vaan tyytyväisenä. Semmoinen paksu klimppisperma on joskus vähän oksettanut, mutta perusjuoksevan spermalastin saa nielaistua ilman kummempaa hässäkkää, ja tulee mukavan tyytyväinen olo molemmille ;)
Mun nykyisellä on aivan kamalan makuinen lasti, meinaa oksennus tulla. On tosin ylipainoinen, tupakoi, juo ja syö huonosti. Itseä harmittaa kun tykkäisin ottaa loppuun asti mutta se vaan on niin kamalaa.
Aiemmat on ollut neutraalimpia.
Miehet hei, ei se oikeasti mitään herkkua ole, maistakaa joskus itse.
Vaimoni ei halua, että edes laukean hänen suuhunsa, koska sperma on kuulemma ällöä ja pahanmakuista.
Maistoin omaani, eikä tuo nyt mitenkään kummalliselta maistunut. Ällötystäkin testasin nielemällä koko lastin, ja se meni helposti alas.
Minä en ole maistanut spermaani mutta tiedän sen olevan hedelmällistä, lämmintä ja hyvän makuista. Olisi kivaa päästää lastini jonkun naisen suuhun nyt.
Nielen aina, vaikka ei se karkilta maistu. Spermassa on tutkitusti hyvää tekeviä ainesosia, joiden vuoksi kannattaakin niellä. Se myös mielestäni on intiimiä ja lähentää suuseksin antajaa ja vastaanottajaa.
Minä imen loppuun saakka ja kumppani minut. Nam!
ap
Miten uskallatte? Onko tämä vitsi? Pitäiskö spermaa pelätä 😂
Aina olen niellyt, ei tulis mieleenkään sylkeä. Eikä niissä nyt niin suuria eroja maussa ole, mitä exiäni mietin. Äkkiähän sen nielaisee, helpompaa se musta on kuin lähteä räkimään lavuaariin.
Ok eli en ole outo vaikken ole niellyt spermaa tai ylipäätään ottanut loppuun saakka suihin, koska AP on minua vanhempi eikä hänkään ole ja vastauksista päätellen AP:ta ei pidetä kummajaisena.
Haluaisin kyllä ottaa eikä loppuun asti imemisessä ja nielemisessä ole ajatuksena mitään ikävää päinvastoin, mutta ei vaan ole tullut sellaisia tilanteita vastaan, joissa niin olisi voinut käydä (en ole seurustellut).
Stressaan joskus näitä ja mietin mistä kaikesta jään paitsi ja kehtaanko enää edes olla omanikäisten kanssa koska en ole tehnyt sitä ja tätä ja muut on paljon kokeneempia ja multakin odotetaan sellaista, mutta jatkan taas elämääni normaalisti ja yritän olla vilkuilematta taakse.
Helpointa kun miehen tullessa ottaa sen syvälle nieluun, ei tarvitse pyöritellä suussa, maistella eikä varsinkaan käydä sylkemässä mihinkään lavuaariin. Menee alas huomaamatta, jos ei mausta pidä. Mieskin tykkää...
Vierailija kirjoitti:
Helpointa kun miehen tullessa ottaa sen syvälle nieluun, ei tarvitse pyöritellä suussa, maistella eikä varsinkaan käydä sylkemässä mihinkään lavuaariin. Menee alas huomaamatta, jos ei mausta pidä. Mieskin tykkää...
Kerran saanut tuon kokea. Kerroinkin siitä "todella syvälle kurkkuun" ketjussa. Ja voin vahvistaa, että ainakin tämä mies tykkää
Matkustelemaan ei ole syytä alkaa, vaan syvälle kurkkuun siitä helppo niellä
Kyllä se maku jonkun verran vaihtelee, neutraalista vähän kitkerään. Mutta ilmeisesti hedelmien syönti kannattaa tässäkin mielessä.
Joku tuolla kirjoitti, että kun mies alkaa tulla, hän lopettaa imemisen. Mä taas olen kuvitellut, että se tuntuu erityisen hyvältä, jos imemistä jatkaa.
Mitä väliä sillä on mihin se lasti lentää kun se on tulossa. Itse en tykkää niellä. Meinaa oksennukset tulla....
Se riippuu. En ole maistanut omaani mutta luulisin sen maistuvan hyvältä jos syö terveellisesti.