Rosanna Kulju avautuu kammottavista Tinder-kokemuksistaan – rivoja ehdotuksia tuntemattomilta miehiltä: ”Ei jatkoon”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/72722fc0-caba-4d87-8887-73ad25…
Hehe, ajatella. Joutui treffeille lyhyen miehen kanssa, on kyllä loukkaus naiselle.
Kommentit (23)
Onpas taas tyhjääkin tyhjemmästä uutisoitu.
Tuli vastaan Tinderissä. Ihmettelin miten oli tutun näköinen, sitten yhdistin, että on varmaan joku iltapäivälehtien kannessa oleva.
En antanut tykkäystä. Tunne oli varmasti molemmin puolinen.
M37
Tää kulju on valtakunnan suurin urhiutuja.
Kyllä elämä on varmasti vaikeaa kun aina vaan tulee vastaan huonosti käyttäytyviä ihmisiä.
Minulle hän on tullut tunnetuksi juuri tästä uhrilammasasetelmasta.
Mikähän lienee hänen ”oikea” ammattinsa, miksi hän on julkkis?
Kaikki naisethan saa kaikenlaisia ehdotuksia. En ymmärrä tätä uutista.
Hyi v.... ymmärrän hyvin tota Kuljua. Lyhyet miehet oksettaa muakin.
"Tyyppi oli aivan erilainen kuin olin ajatellut. Se oli lyhyt".
Haluan tuntea oloni tosi, tosi pikkuiseksi sen miehen sylissä. Se on tosi tärkeä.
Voi Rosanna parkaa. Joutui treffeille miehen kanssa joka oikean pituuden ilmoittaessaan ei edes pääsisi näiden Rosannojen takia treffeille ollenkaan.
On suuret murheet naisella.
Lyhyydessä on se kamala puoli, että edes maailman komeimmat kasvot ei enää pelasta lyhyttä miestä. Sen sijaan vaikka pitkällä miehellä olisi rumat kasvot niin se ei ainakaan minua haittaa.
T. 166cm nainen.
Hirveää. Jouduit treffeille lyhyen miehen kanssa, joka on anteeksiantamatonta. Itsekin kerran melkein jouduin keskustelemaan ylipainoisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyydessä on se kamala puoli, että edes maailman komeimmat kasvot ei enää pelasta lyhyttä miestä. Sen sijaan vaikka pitkällä miehellä olisi rumat kasvot niin se ei ainakaan minua haittaa.
T. 166cm nainen.
Mua taas ei haittaa se lyhyys, aika pieni tekijä kumppania etsiessä
T.165cm nainen
lyhyt mies kirjoitti:
Hirveää. Jouduit treffeille lyhyen miehen kanssa, joka on anteeksiantamatonta. Itsekin kerran melkein jouduin keskustelemaan ylipainoisen naisen kanssa.
Se ylipainonen nainen halusi todennäkösesti kysyä sulta vaan, että mistä löytyy bussi. Tosi harva lihavakaan nainen teitä lyhyitä kelpuuttaa edes pahimmassa epätoivossa.
T. LÄSKI nainen, jolla on hoikka yli 190cm mies.
Tinderissä juuri nämä Rosannat sun muut ylimeikatut bímbot ovat niitä jotka latovat tiskiin "ei sitten hobitteja tai kääpiöitä" juttuja tai laittavat suoraan pituusvaatimuksen profiiliin. Ovat vain irtopanoja varten nämä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin juttelin kerran 80kg painavan überläskin muijan kanssa pari minuuttia. Oksensin kulman taakse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin juttelin kerran 80kg painavan überläskin muijan kanssa pari minuuttia. Oksensin kulman taakse
Tämä 80-kilonen saa helposti pudotettua painoa sen päälle 10 kiloa, mutta sinä et tule koskaan saamaan lisää pituutta. Etkä älyä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi taas todistaa sen, että lyhyys korreloi älyn puutteen kanssa.
Tuo hymyillessään Willem Dafoen näköinen nainenko kokee olevansa niin tasokas, että on varaa arvostella muita. Siis älkää nyt käsittäkö väärin, onhan Dafoe komea mies ja hyvä näyttelijä, mutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 80-kilonen saa helposti pudotettua painoa sen päälle 10 kiloa, mutta sinä et tule koskaan saamaan lisää pituutta. Etkä älyä. Valitettavasti.
Mutta me kaikki tiedämme, ettet sinä mitään painoa tule koskaan pudottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta me kaikki tiedämme, ettet sinä mitään painoa tule koskaan pudottamaan.
Ei ole tarvetta, olen itse 56-kiloinen ja painoindeksiltäni täysin normaalipainoinen.
Nämä Kuljut kelpaa vain irtosuhteisiin.
Toi laitto kaverille superlikee. Se, että kaveri ei ollenkaan Kuljun muotissa ja vaatimustasoilla, niin tais superliken laitto ratketa sillä, että kaverilla on yksi kuva omasta pihasta missä näkyy iso purjevene, range rover, iso talo. Luin ton jutun, niin tiedän varmasti miksi laittoi superliken. Jos olis kuva ollu yksiöstä, niin olis nauranu.
Tinderi on täynnä noita Kuljuja.