Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisin kyllä lapsen jos olisi mies kenen kanssa tehdä

Vierailija
20.10.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006279284.html

Terveisin, naisellinen nainen, joka tuntee vauvakuumeen tuskan joka hel***in kuukausi

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma onkin siinä, että ei ole vastuullisia miehiä

Vierailija
2/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinut voi tavata?

T. Lapsen haluava mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokki auttaa.

Vierailija
4/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsen jos kotiäitiyttä yhteiskunnassa arvostettaisiin eikä tuomittaisi loisimiseksi. Töissäkäynti ja lasten hoitaminen eli raataminen aamusta iltaan ei kiinnosta.

Vierailija
5/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:sen lapsettomuus puolella pyörii noita muumimukiin ruikkivia miehiä. Pari heistä antaa kuulemma luomunakin.

Vierailija
6/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lapsen jos kotiäitiyttä yhteiskunnassa arvostettaisiin eikä tuomittaisi loisimiseksi. Töissäkäynti ja lasten hoitaminen eli raataminen aamusta iltaan ei kiinnosta.

Uskon että moni mies haluaisi äidin jäävän kotiin, itse elättäisin mielelläni yksin koko perheen.

Vierailija
7/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsen, jos saisin aasialaisen miehen. Minulle on aina ollut selvää, että mieheni tulee olemaan aasialainen ja lapseni puoliksi aasialainen.

Minulla ei ole vielä koulutusta ja työtä, mutta jos mies elättäisi, voisin tehdä lapsen vaikka heti.

N26

Vierailija
8/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 

Vierailija
9/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kysynkin ihan tosissani, minne kolmekymppisen naisen kannattaisi muuttaa että olisi edes teoreettinen mahdollisuus löytää lapsia haluava (suomalainen) mies?

T: kyllästynyt pk-seutuun

Vierailija
10/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi "haaviini" on osunut vain epävakaita miehiä, joiden hallintapyrkimykset ovat tulleet onneksi suhteen alkumetreillä esille. Alkuun he toki vaikuttavat herrasmiehiltä ja mukavilta muutenkin.

Toisaalta, olen ajatellut, että minussa täytyy olla jotain erityistä, jos muutama (peli)mies on nähnyt kovasti vaivaa saadakseen minut. Näytän kiltiltä, mutta osaan pitää rajani, joka ei ilmeisesti näitä miehiä miellytä. 

Olisikin nyt kiva saada maskuliininen, mutta vastuullinen ja empaattinen mies seuraksi, jonka kanssa voisin perustaa perheen.

En oe menettänyt silti toivoani, vaan edelleenkin jaksan olla ihana ja kaunis nainen.

ap

Vierailija
11/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa kasvattaa isoa perhettä. Voisin olla kotona siihen saakka kunnes kaikki lapset olisivat kouluikäisiä. En jaksaisi herätä kukonlaulun aikaan hoitamaan aamutoimia ja viemään lapsia päiväkotiin, että voisin mennä töihin, jonka jälkeen hakea lapset kotiin. Käydä kaupassa, tehdä ruokaa, pyykätä, etsiä ja oakata seuraavan päivän tavaroita. Nauttia pari tuntia lasten seurasta ja aloittaa iltatoimet. Tuohon, kun yhdistää vielä harrastusnenot nii huhheijjaa. Työ- ja perhe-elämän yhdistäminen kuulostaa kamalalta.

Olisi parasta jos ensin voisi keskittyä perheeseen ja lasten kasvettua isommiksi työelämään. Tämä nyt ei vaan ole taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
12/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että moni mies haluaisi äidin jäävän kotiin, itse elättäisin mielelläni yksin koko perheen.

Mä jäisin mielelläni kotiin muuten, mutta miten sitä oikeasti uskaltaa?

Entä jos mies päättää 50-vuotiaana lähteä nuoren naisen matkaan? Silloin minä jään yksin ja millä minä sitten elätän itseni ja lapseni? Ja entäs eläke, kun sitä ei ole karttunut. On se vaan aika riskialtista nykyään naiselta jäädä kotiin muksuja hoitamaan.

Vierailija
13/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin sen täydellisen miehen, josta tulisi aivan ihana isä ja olen potenut kovaa vauvakuumetta siitä saakka.

Elämän realiteetit, vaan eivät ole antaneet periksi. Piti ensiksi valmistua, saada työelämästä kiinni, kartuttaa säästöjä sekä asunnon hankkimiseen että vauvavuosien tulojen tippumiseen. Tämä nyt ei vaan ole ollut vuoden tai kahden projekti.

En todellakaan halunnut vauvaa opintojen keskelle, kun näin kahden opsikelutoverin tippuvan kelkasta heti lapsen saannin myötä. Tokkopa vieläkään valmistuneet. En myöskään halunnut vauvaa heti valmistumisen jälkeen. Miten saisin töitä äitiysloman jälkeen, kun tutkinto on vanha ja työkokemus on nolla? Enkä halua lasta huonoon taloudellisen tilanteeseen, sillä olen helposti stressaantuva ja haluan aina turvata selustani mahdollisimman hyvin.

Vierailija
14/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kysynkin ihan tosissani, minne kolmekymppisen naisen kannattaisi muuttaa että olisi edes teoreettinen mahdollisuus löytää lapsia haluava (suomalainen) mies?

T: kyllästynyt pk-seutuun

Maaseudulta noita löytyy. Sieltä löytyy työttömien lisäksi ihan rehtejä yrittäjiäkin joten kannattaa lähteä käymään jollain pikkupaikkakunnalla.

Vierailija
15/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuusvanhemmuus on ratkaisu. Ryhmiä löytyy Facebookista, kuulema myös Tinderistä ja Suomi24-treffeillä näitä haetaan.

Vierailija
16/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet konkreettisesti tehnyt löytääksesi isäehdokkaan? Siis muutakin kuin toivonut sellaisen ilmestyvän elämääsi.

Vierailija
17/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hajuakaan mistä naisille pitäisi jutella.

Poikuus46

Vierailija
18/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikuus46

Eikö sinulla ole siskoa tai edes äitiä?

Vierailija
19/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikuus46

Ei ne lapset puhumalla tule, jos et satu tietämään.

Vierailija
20/35 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikuus46

Ei ne lapset puhumalla tule, jos et satu tietämään.

Kuulemma mennään peiton alle ja piereskellään.