Mun nykyinen mieheni on nykyään yhtä ilkeä kuin eka mieheni
Ei väkivaltainen mutta muuten ilkeilee jatkuvasti. Ja ei ollut sellainen alkuvuosina. Oudosti miehet aina muuttuvat ilkeiksi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Stressaantuvat kanssasi?
Kai se sitten on minun syyni. Joskus kuvittelin että se johtui siitä kun ekan miehen sairaus eteni ja tämän tokan kohdalla, kun joutuu tekemään raskasta työtä josta ei pidä, useasti 6 päivää viikossa 10-12 tunnin päiviä.
Jos eka mies sairas ja toka mies tekee pitkiä päiviä raskasta työtä, niin miksi täältä tuollaisia kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos eka mies sairas ja toka mies tekee pitkiä päiviä raskasta työtä, niin miksi täältä tuollaisia kysyt.
Eka mies on jo kuollut sairauksiinsa mutta ajattelin tosiaan jos tuo ilkeily johtuu minusta.
Ei se johdu sinusta, eikä sinun tarvitse tuollaista sietää.
Varmaan raskas työ stressaa miestä, muttei se oikeuta olemaan sinulle ilkeä.
Etkö tosiaan saisi asumistukea ym jos muuttaisit vuokralle.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan saisi asumistukea ym jos muuttaisit vuokralle.
En nyt haluaisi luopua kaikesta, mm omasta työpaikastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan saisi asumistukea ym jos muuttaisit vuokralle.En nyt haluaisi luopua kaikesta, mm omasta työpaikastani.
Miksi et?
Jeesuskin sanoi että luovu kaikesta maallisesta niin paikkasi on paratiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan saisi asumistukea ym jos muuttaisit vuokralle.En nyt haluaisi luopua kaikesta, mm omasta työpaikastani.
Miksi et?
Koska sitten on vaikea tulla taloudellisesti toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Koska sitten on vaikea tulla taloudellisesti toimeen.
Kävikö Jeesus töissä?
Sillä on toinen nainen ja se pelaa sikaa, että ymmärtäisit jättää sen. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressaantuvat kanssasi?
Kai se sitten on minun syyni. Joskus kuvittelin että se johtui siitä kun ekan miehen sairaus eteni ja tämän tokan kohdalla, kun joutuu tekemään raskasta työtä josta ei pidä, useasti 6 päivää viikossa 10-12 tunnin päiviä.
No siis jos miehet ovat stressaantuneita niin harva jaksaa olla aurinkoinen tai edes ystävällinenkään. Varsinkin kun siis kokevat ilmeisesti olevansa pakotettuja kärsimään, toisella sairaus ja toinen ei pidä työstään ja silti joutuu sitä tekemään.
Harmi tietenkin, että annat sen purkautua sinuun, että heillä on paha olla, se voisi auttaa heitäki voimaan paremmin, jos estäisit sen, ettei sinulle saa olla ilkeä. Se on vaikeaa ilman kunnon omanarvontuntoa ja toisaalta rakkautta sitä sressaavaa osapuolta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen nainen ja se pelaa sikaa, että ymmärtäisit jättää sen. Simple as that.
Missä se toinen nainen on? Kai se joskus paljastuisi? Nyt on kaikki viikonloputkin vaan kotona eikä ikinä käy baareissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressaantuvat kanssasi?
No siis jos miehet ovat stressaantuneita niin harva jaksaa olla aurinkoinen tai edes ystävällinenkään. Varsinkin kun siis kokevat ilmeisesti olevansa pakotettuja kärsimään, toisella sairaus ja toinen ei pidä työstään ja silti joutuu sitä tekemään.
Harmi tietenkin, että annat sen purkautua sinuun, että heillä on paha olla, se voisi auttaa heitäki voimaan paremmin, jos estäisit sen, ettei sinulle saa olla ilkeä. Se on vaikeaa ilman kunnon omanarvontuntoa ja toisaalta rakkautta sitä sressaavaa osapuolta kohtaan.
Eka on jo kuollut, joten hänen sairauksistaan ei enää ole huolta. Tätä tokaa olen kannustanut opiskelemaan ja olen kannustanut hakemaan toisenlaisia töitä, ensimmäistä ammattiaan vastaavia töitä, joista piti.
kannattaisiko harkita kil.ttim.iestä?
Pitkät päivät.
Raskas työ.
Niin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka mies on jo kuollut sairauksiinsa mutta ajattelin tosiaan jos tuo ilkeily johtuu minusta.
Minusta on aika huolestuttavaa millaista vauhtia sinä kulutat miehiä hautaan. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika huolestuttavaa millaista vauhtia sinä kulutat miehiä hautaan. Minkä ikäinen olet?
24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46v
Vierailija kirjoitti:
Pitkät päivät.
Raskas työ.
Niin aina.
Minulla on kalenteri ja tiedän asiakkaat. Hän on oikeasti töissä, jos ei olisi niin siitä soitettaisiin minulle heti.
He ovat lukeneet jännä miehistä.