Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 pattia navan molemmin puolin

Vierailija
20.10.2019 |

Osaako kukaan sanoa mitä nää on?

N. Herneen kokoisia ja kovia. Molemmin puolin napaa mutta navan ja patin välissä aina n. 5cm. :/ tuntuu kun painaa yhtään lujempaa siitä kohtaa.

Itselle tuli mieleen imusolmukkeet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne liikkuu kun pyörität niin ei hätää. Jos ne ei liiku yhtään, niin lääkäriin.

Vierailija
2/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään muljua, aika tiiviisti ne on kiinni.... mä oon aatellu et jos tommosilla pateilla on pari, niin ne on jotai mikä kuuluu kehoon..

Patit ei tunnu suoraan kädellä painamalla mutta sormella ne saa "kaivettua" tuntumaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään muljua, aika tiiviisti ne on kiinni.... mä oon aatellu et jos tommosilla pateilla on pari, niin ne on jotai mikä kuuluu kehoon..

Patit ei tunnu suoraan kädellä painamalla mutta sormella ne saa "kaivettua" tuntumaan.

Ap

Aaa joo tollai.. Ei hätää, ihmettelin itsekin kerran menin lääkäriin asti. Se on lihaksen päällä olevaa jotain en muista sitä nimeä, mutta jos sormen päillä painat rintakehästä kylkiin, niin niitä tulee pari vastaan sillä matkalla. Mä olin itse varma, että nyt kuolen syöpään. Se ei ollu imusolmukkeet vaan joku kudosjuttu se oli. Sil on ihan nimikin, mutta en muista sitä. NE pienenee myös yhtäkkiä.. EI ollu myöskään rasvapatteja.

Vierailija
4/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mennä lääkäriin, sillä siellä olen rampannut mm. Kaulapatin (imusolmuke) ja parin rintapatin(2 x kysta) takia tässä viimevuosina. Pitäisi ehkä lopettaa tämä itsensä tutkiminen. D:

Ap

Vierailija
5/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lisä nännit kasvamassa?

Vierailija
6/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aaa joo tollai.. Ei hätää, ihmettelin itsekin kerran menin lääkäriin asti. Se on lihaksen päällä olevaa jotain en muista sitä nimeä, mutta jos sormen päillä painat rintakehästä kylkiin, niin niitä tulee pari vastaan sillä matkalla. Mä olin itse varma, että nyt kuolen syöpään. Se ei ollu imusolmukkeet vaan joku kudosjuttu se oli. Sil on ihan nimikin, mutta en muista sitä. NE pienenee myös yhtäkkiä.. EI ollu myöskään rasvapatteja.

Ok hyvä kuulla. :) Ehdin jo panikoida taas vähän!

Ap

Vierailija
7/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kivekset, jotka ei ole laskeutuneet.

Vierailija
8/8 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yksi mutta ylempänä vasemman kylkiluun vieressä. Ärsyttää tosi paljon. En kyllä halua mennä lääkäriin en kestä että mua sorkitaan. Sain traumat jo kun piti näyttää alapäätä mieslääkärille.