Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla seksikkäämpi?

Vierailija
19.10.2019 |

Olen kasvoiltani ja kropaltani ihan ok, miehen mielestä kaunis. Mutta varsinkin nyt yli kolmekymppisenä ulkonäkö näyttää valjulta, kulahtaneelta ja tätimäiseltä. Olisi kiva olla edes vielä kerran kauniin ja seksikkään näköinen. Mitä se tämän ikäisenä vaatii? Irtoripset? Uusi leikkaus tukkaan? Vaatteiden osto jonkun tyylitaiturin kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksikkyys lähtee enemmän sisältä, yleensä kun olo on itsevarma ja iloinen niin näyttääkin seksikkäämältä. Jos nyt vaatteista puhutaan, niin niilläkin toki pystyy vaikuttamaan. Puen päälleni jotain mielestäni seksikästä, enkä nyt todellakaan tarkoita mitään teinihorobilevaatteita vaan esim. kauniit alusvaatteet, hyvin istuvat housut tai jokin kurveja nätisti korostava mekko/hame ja korkokengät. Vielä voi sipaista vähän huulipunaa tai huulikiiltoa ja avot :)

Seksikäskin voi toki olla niin monella tapaa. Jos vaan kiinnostaa niin ei varmaan pahaa tee kysyä apua vaikka kampaajalta, kosmetologilta ja/tai stylistilta, heistä voi hyvin olla apua siinä omien parhaiden puolien löytämisessä.

Vierailija
2/7 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ nainen. En ole pyrkinyt olemaan tarkoituksella seksikäs. Olen siitä huolimatta yllättäen törmännyt siihen, että minunkin ikäistäni naista on sanottu seksikkääksi mitä yllättävimmissä tilanteissa:

- valokuva, jossa olen musta jakkutakki ja puolihame ylläni on herättänyt miehissä kommentteja, että vau olet seksikäs... Vastaavasti naisten kommentit ovat olleet " vau olet upea".

- älykkyyttäni on sanottu seksikkääksi...

Minulla ei ole tekoripsiä tai tekokynsiä tai glitterimeikkiä, enkä käytä minihameita. Silti minua pidetään seksikkäänä jopa työvaatteissani jakkupuvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani olen todennut sen, että helpoin tapa olla seksikäs on olla joku ihan muu. En tiedä muista, mutta toimii minun kohdallani ihan hyvin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
4/7 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys tosiaan lähtee sisältä. Mutta pienet muutokset saavat sinut tuntemaan olosi seksikkääksi. Leikkauta tukkasi eri tavalla, osta uusia alusvaatteita ja lue vähän netistä jotain ohjeita uusiin asentoihin.

Kun tunnet olosi seksikkääksi, olet sitä myös muiden silmissä. Itsevarmuus on seksikästä.

Vierailija
5/7 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on taas sellaista ämmäinlehti osastoa. Kannattaa miettiä miksi ihmeessä haluaisit olla seksikkäämpi? Ja hakeutua sen jälkeen hoitoon noiden mielenterveysongelmien takia.

Vierailija
6/7 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit seksikäs, olisit sitä aina. Suurin osa naisista on näitä tylsän nättejä. Ei seksikkyys tule lisäosilla, sitä on tai ei ole.

Vierailija
7/7 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaistako mietit. Katso ympärillesi ja huomaa, että ihmisiä on kaiken kokoisia ja näköisiä ja yleensä heillä on kumppani, jos he ovat avoimia rakastamaan itseään. Hyvä itsetunto on se juttu.

Seksikkyys ei ole tietyt piirteet ja itsensä paljastelu. Seksikkyys voi toisen mielestä olla aivan muu juttu, kuin toisen mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi