Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliaksella on taipumus - Voisitteko seurustella tän Eliaksen kanssa????

Vierailija
19.10.2019 |

Mielenkiintonen juttu. Eliaksen bmi on sairaalloinen mut hän haluaa silti hoikan tytskän.

https://www.como.fi/uutiset/parikymppisen-eliaksen-pulma-taipumukseni-t…

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt järkeä kätöseen. Te olette juuri niitä aivottomia tapauksia, jotka säikähtää jos joku sanoo, että painan 100 kiloa. Tuolla tulee vastaan salskeita jannuja, jotka painavat sata kiloa ja kuolaatte niiden perään, mutta ette ees tajua että ne painaa sata. Ok, ne on silkkaa rautaa. Lihasta. Mut sata kiloa painona ei ole kovin iso asia miehelle. Yleensäkään.

Itse painan 180 senttiä, olen 140 kiloa painava. Masua on joo, ja varmaan tuolla jossain lihastakin. Olen ryhdikäs, lenkkeilen, en todellakaan ole mikään läskipossu siinä teidän tarkoittamassanne maailmassa. Vähän suhteellisuudentajua. Joku voi olla ihan lyllerö 140-kiloisena, mutta esim. mulla on eturessua, mut ei esim persettä tms. Hartioissa on aika paljon painoa.

Btw,,,bmi:ni on 40. Olen sairaalloisesti lihava. HAHAHAH.

Tässä kuvassa on japanilainen sumopainija Kouta Mitsuuchi, pituus 180 cm ja paino 140 cm:

http://www.nikkansports.com/battle/sumo/news/img/sumo20150706_ym_mitsuu…

Hänkin on pitkä ja ns. raamikas, ryhdikäs ja hartiat leveänpuoleiset. Ja sitä etureppuakin löytyy jonkun verran, mutta ei nyt missään polvissa roiku kuitenkaan. Ei näytä miltään isoperseiseltä vaan justiinsa 140 kg painavan näköiseltä.

Olet siis sumopainijan mitoissa, ja naurat sille että painoindeksisi mukaan olet sairaalloisesti ylipainoinen. Onko kenties silmä vähän tottunut siihen omaan peilikuvaan?

Turha verrata "satunnaisesti lenkkeilevää" sumopainijaan, joka sentään on ammattiurheilija ja, jolla on läskin alla kovalla työllä kehitetyt suuret lihakset.

Vertasin siksi, että saa vähän osviittaa. Että ei sitä paljon tuosta ainakaan timmimmässä kunnossa voi olla.

Vierailija
22/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma kylla toisaalta ymmarran Eliasta. Minka sille voi ettei viehaty tietyntyyppisista ihmisista seksuaalisesti. Ma en itse viehaty dad-bodyista tai ylipainoisista miehista, tai itseani vanhemmista miehista. Ja en myoskaan koe seksuaalista vetoa Saharan etelapuoleisesta Afrikasta tuleviin miehiin.

Ja olen siis itse ylipainoinen 170cm/80kg. Eli ole koskaan ollut ongelmia seurustella normaalipainoisten/hoikkien/urheilullisten, samanikaisten tai nuorempien ei-mustien miesten kanssa. Tama ei tee minusta rasistia (tai ainakin toivon ettei tee, se ei ole mita haluan). 

Ei omia seksuaalisia preferenssejaan voi tuosta vaan muuttaa vain siksi, etta oma ulkonako niin vaatisi. Eika siihen pida pyrkiakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska en ole hoikka. En voisi, vaikka olisin hoikka, koska pidän itse hoikista miehistä.

Vierailija
24/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä aina toivoa. Hyvä että tiedostaa mitä haluaa eikä vaan tyydy kehenkään paremman toivossa.

Mutta aika epätodennäköistä että tuon kokoinen kaveri (tuskin paljoa urheilee..) löytäisi urheilullisen tsirbulan itselleen. Urheilullisen naisen arvot varmaan pyörivät terveys/ulkonäkö akselilla, ja jos toinen ei välitä ulkonäöstään tai terveydestään niin ei ne arvot kohtaa. Lisäksi ne salimimmit käy salilla, missä tämä herra ei, joten eivät edes kohtaa.

Vierailija
25/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta missiä ja mallia..mikään ei estä:)

Vierailija
26/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks massii..ai ei? ei sit mitään...

Vierailija
27/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et kundin KAIKKI rahat menee ruokaan....

Vierailija
28/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ma kylla toisaalta ymmarran Eliasta. Minka sille voi ettei viehaty tietyntyyppisista ihmisista seksuaalisesti. Ma en itse viehaty dad-bodyista tai ylipainoisista miehista, tai itseani vanhemmista miehista. Ja en myoskaan koe seksuaalista vetoa Saharan etelapuoleisesta Afrikasta tuleviin miehiin.

Ja olen siis itse ylipainoinen 170cm/80kg. Eli ole koskaan ollut ongelmia seurustella normaalipainoisten/hoikkien/urheilullisten, samanikaisten tai nuorempien ei-mustien miesten kanssa. Tama ei tee minusta rasistia (tai ainakin toivon ettei tee, se ei ole mita haluan). 

Ei omia seksuaalisia preferenssejaan voi tuosta vaan muuttaa vain siksi, etta oma ulkonako niin vaatisi. Eika siihen pida pyrkiakaan. 

Ihan samaa olin tulossa sanomaan, eli tottakai jokaisella on oikeus etsiä juuri haluamansa kaltaista ihmistä. Myös Eliaksella.

Ohiksena: lukeeko joku oikeasti tuota Comoa?

29/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä etsiä. Se on sitten eri asia, löytääkö.

Keski-ikäisenä ulkonäkö ei merkkaa enää niin paljon. Jos Elias jaksaa odottaa 30 vuotta, niin ehkä kumppani siinä iässä sitten löytyykin.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
30/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla urheilullinen, ei lihaksikas eikä kuulua suosittuun porukkaan. Läskin kanssa en seurustelisi.

Vierailija
31/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä feeder naisiakin löytyy kun tarkastaa riittävän monen kiven alta.

Vierailija
32/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No ylipaino erikseen mutta jos kaikki saharan eteläpuoleisesta afrikasta tulevat miehet on sulle no no kategorisesti (heitä kun on varsin montaa eri näköistä js piirteistä) niin kyllä se kertoo vähintään siitä että olet omaksunut rasistisia asenteita ja kauneusihanteita.

Vierailija
33/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saharan eteläpuolisessa Afrikassa on mm. Etelä-Afrikka, jossa asuu paljon hollantilaisten jälkeläisiä. 

Mutta mitä tulee Eliakseen, niin jos hän ei viehäty ylipainoisista, niin miksei sitten hyväksy sitä, että tytötkään eivät viehäty ylipainoisista?

Vierailija
34/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä. Ei lihavuus, vaan se että vaatii kuitenkin mahdolliselta kumppaniltaan hoikkaa olemusta.

Ei missään nimessä jatkoon.

Miksei saisi vaatia? Joku laiha joka pitää lihavista niin siinähän olisi hyvä pari.

Vierailija
35/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No ylipaino erikseen mutta jos kaikki saharan eteläpuoleisesta afrikasta tulevat miehet on sulle no no kategorisesti (heitä kun on varsin montaa eri näköistä js piirteistä) niin kyllä se kertoo vähintään siitä että olet omaksunut rasistisia asenteita ja kauneusihanteita.

Joo siis olen yrittanyt analysoida tata ja olla "avoin" kaikille piirteille, olen tietoinen etta alue on maantieteellisesti iso ja ihmisia on siis hyvin erinakoisia siella, mutta kun_en_vaan_viehaty. No, ehka en nyt ota siita suurempaa stressia kuitenkaan, tamahan koskee vain seksuaalisuuttani eli on aika tavalla mun henkilokohtainen juttu eika esim. vaikuta syrjivasti mihinkaan ihmiskontaktiin toissa tai vapaalla noin niinkuin muuten. 

Vierailija
36/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eliaksen pitäisi olla ihmisen kanssa josta ei viehäty? Niin, ei tarvitse. Jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin itse haluaa.

Vierailija
37/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä mieheltä.

Miehet yleensä luulevat olevansa komeampia kuin oikeasti ovat. Toisaalta miehet kasvatetaan haluamaan niitä kauneimpia naisia, ja jos jollain on vaikka mieltymys lihaviin naisiin, häntä saatetaan kiusata siitä. Miehet arvostavat enemmän toisia miehiä, joilla on kaunis ja seksikäs naisystävä. Tämä varmasti vaikuttaa paljon siihen, mitä miehet odottavat naisilta.

On kuitenkin älytöntä, että moni sohvaperunamies haluaa urheilullisen naisen. Urheilulliset naiset viettävät paljon aikaa salilla, juoksemassa tms., ehkä jopa päivittäin. Jos mies ei ole yhtään kiinnostunut kuntoilusta, ei parilla ole ehkä paljonkaan yhteistä.

Miehet haluavat timmin naisen vierelleen sohvalle katselemaan telkkaria ja herkuttelemaan. Ja käymään kaljalla ja pizzalla. Nainen ei kuitenkaan saa lihoa, mutta hänen pitää sietää sitä että mies lihoo, eikä saa pakottaa lenkille.

Miehet haluavat siis puolisokseen naisen, joka näyttää urheilulliselta, mutta onkin oikeasti syöpöttelevä sohvaperuna. Useimpien kohdalla mahdoton yhtälö. 

Vierailija
38/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saharan eteläpuolisessa Afrikassa on mm. Etelä-Afrikka, jossa asuu paljon hollantilaisten jälkeläisiä. 

Mutta mitä tulee Eliakseen, niin jos hän ei viehäty ylipainoisista, niin miksei sitten hyväksy sitä, että tytötkään eivät viehäty ylipainoisista?

Itseasiassa sattuneista syista en myoskaan hirveasti valita niista hollantilaisten jalkelaisista. :D 

Mutta siis yritin natisti sanoa etten viehaty mustista miehista, eli meni vahan liian kiertelevaksi kai. 

Ja joo taas itse asiaan :) Eliaksen pitaisi tietysti vastavuoroisesti tajuta etta myos normaalipainoisilla naisilla on oikeus olla viehattymatta ylipainoisista miehista. 

Vierailija
39/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän päätti vetää suoraan toiseen ääripäähän että pitäisi olla urheilullinen ja lihaksikas. Ei tarvitse, riittää normaalipaino.

Vierailija
40/41 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä ihmisten pitäisi seurustella vain saman näköisten kanssa? Miksi laiha ei saisi tykätä lihavasta ja lihava laihasta?

Vai onko tässä sellainen idea, että laihat ovat parempia kuin lihavat, ja lihavalla ei siten ole oikeutta korottaa itseään laihojen tasolle? Aika hölmö ajatus mielestäni.

Itse olen laiha ja seurustelen lihavan kanssa, enkä näe asiassa mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi