Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliaksella on taipumus - Voisitteko seurustella tän Eliaksen kanssa????

Vierailija
19.10.2019 |

Mielenkiintonen juttu. Eliaksen bmi on sairaalloinen mut hän haluaa silti hoikan tytskän.

https://www.como.fi/uutiset/parikymppisen-eliaksen-pulma-taipumukseni-t…

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksen kuvaa onko missään?

Vierailija
2/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOisin alkaa seukata. Ja olen hoikka, fitness. 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha komee toi oli

Vierailija
4/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierailija
5/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä. Ei lihavuus, vaan se että vaatii kuitenkin mahdolliselta kumppaniltaan hoikkaa olemusta.

Ei missään nimessä jatkoon.

Vierailija
6/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAshaa.

Vierailija
7/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksinsä on yli 40. Hän mainitsi olevansa myös pitkä. Jos miehellä olisi pituutta 190cm ja hän painaisi 155kg, olisi hänen bmi 40,5. Tai jos hän olisikin 200cm pitkä, painaisi hän vähintään n. 175kg (bmi 40,2). Eikä pidä jutun mukaan itseään minään erikoisen lihavana.

Niin no. Kuvaa ei ollut mutta tuskin massa selittyy lihaksilla.

Vierailija
8/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi vaatia

Vierailija
9/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, bmi yli 40 ja haluaa hoikan tytyn. Taitaa ne paksummatkin naiset karttaa moista. 😳 Eihän tuossa kunnossa oleva jaksa liikkua edes vaakamamboa.

Vierailija
10/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksinsä on yli 40. Hän mainitsi olevansa myös pitkä. Jos miehellä olisi pituutta 190cm ja hän painaisi 155kg, olisi hänen bmi 40,5. Tai jos hän olisikin 200cm pitkä, painaisi hän vähintään n. 175kg (bmi 40,2). Eikä pidä jutun mukaan itseään minään erikoisen lihavana.

Niin no. Kuvaa ei ollut mutta tuskin massa selittyy lihaksilla.

Jep, about 100 kg ylimääräistä laardia roikkuu ympärillä mutta "painoindeksi 'sairaalloisesti lihava' on kyllä vahvasti liioiteltu" hänen kohdallaan. Ei, se on tehty juuri hänenlaisiaan varten.

/5

Vierailija
11/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄn haluaa pienen naisen. Mutta hän voisi silti olla vaikka vammaisen kanssa. EI paha.697

Vierailija
12/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järkeä kätöseen. Te olette juuri niitä aivottomia tapauksia, jotka säikähtää jos joku sanoo, että painan 100 kiloa. Tuolla tulee vastaan salskeita jannuja, jotka painavat sata kiloa ja kuolaatte niiden perään, mutta ette ees tajua että ne painaa sata. Ok, ne on silkkaa rautaa. Lihasta. Mut sata kiloa painona ei ole kovin iso asia miehelle. Yleensäkään.

Itse painan 180 senttiä, olen 140 kiloa painava. Masua on joo, ja varmaan tuolla jossain lihastakin. Olen ryhdikäs, lenkkeilen, en todellakaan ole mikään läskipossu siinä teidän tarkoittamassanne maailmassa. Vähän suhteellisuudentajua. Joku voi olla ihan lyllerö 140-kiloisena, mutta esim. mulla on eturessua, mut ei esim persettä tms. Hartioissa on aika paljon painoa.

Btw,,,bmi:ni on 40. Olen sairaalloisesti lihava. HAHAHAH.

Vierailija
13/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Vierailija
14/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias oot pullukka hyväksy se...et voi saada kedon kauneinta kukkaa.

Vierailija
15/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt järkeä kätöseen. Te olette juuri niitä aivottomia tapauksia, jotka säikähtää jos joku sanoo, että painan 100 kiloa. Tuolla tulee vastaan salskeita jannuja, jotka painavat sata kiloa ja kuolaatte niiden perään, mutta ette ees tajua että ne painaa sata. Ok, ne on silkkaa rautaa. Lihasta. Mut sata kiloa painona ei ole kovin iso asia miehelle. Yleensäkään.

Itse painan 180 senttiä, olen 140 kiloa painava. Masua on joo, ja varmaan tuolla jossain lihastakin. Olen ryhdikäs, lenkkeilen, en todellakaan ole mikään läskipossu siinä teidän tarkoittamassanne maailmassa. Vähän suhteellisuudentajua. Joku voi olla ihan lyllerö 140-kiloisena, mutta esim. mulla on eturessua, mut ei esim persettä tms. Hartioissa on aika paljon painoa.

Juu eli oot tyypillinen esimerkki siitä, kuinka se rasva on kertynyt suurilta osin sisäelimien ympärille. Ja kuvittelet, että ne ryhdillä kantamasi leveät hartiat on pelkkää lihasta. Että kun on vaan pikkuisen masua mutta ei kauheasti, niin eihän tässä oikeastaan mitään lihavia olla. On totta että BMI ei ole mikään kiveen hakattu totuus, mutta kyllä 140 kiloa on sinun pituisellesi lenkkeily-urheilua harrastavalle ihmiselle aivan liikaa jos terveydestä puhutaan.

Vierailija
16/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samanlaista selittelyä, mitä kuulee myös lihavilta naisilta.

Vierailija
17/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuvassa on japanilainen sumopainija Kouta Mitsuuchi, pituus 180 cm ja paino 140 cm:

http://www.nikkansports.com/battle/sumo/news/img/sumo20150706_ym_mitsuu…

Hänkin on pitkä ja ns. raamikas, ryhdikäs ja hartiat leveänpuoleiset. Ja sitä etureppuakin löytyy jonkun verran, mutta ei nyt missään polvissa roiku kuitenkaan. Ei näytä miltään isoperseiseltä vaan justiinsa 140 kg painavan näköiseltä.

Olet siis sumopainijan mitoissa, ja naurat sille että painoindeksisi mukaan olet sairaalloisesti ylipainoinen. Onko kenties silmä vähän tottunut siihen omaan peilikuvaan?

Vierailija
18/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemalla jutun johon ap;:n jutussa linkataan selviää, ettei Elias käy salilla eikä ole urheilullinen. Valittaa, kun "nykypäivän" tytöt haluavat urheilullisen miehen jolla on kavereita.

Vierailija
19/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/41 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuvassa on japanilainen sumopainija Kouta Mitsuuchi, pituus 180 cm ja paino 140 cm:

http://www.nikkansports.com/battle/sumo/news/img/sumo20150706_ym_mitsuu…

Hänkin on pitkä ja ns. raamikas, ryhdikäs ja hartiat leveänpuoleiset. Ja sitä etureppuakin löytyy jonkun verran, mutta ei nyt missään polvissa roiku kuitenkaan. Ei näytä miltään isoperseiseltä vaan justiinsa 140 kg painavan näköiseltä.

Olet siis sumopainijan mitoissa, ja naurat sille että painoindeksisi mukaan olet sairaalloisesti ylipainoinen. Onko kenties silmä vähän tottunut siihen omaan peilikuvaan?

Turha verrata "satunnaisesti lenkkeilevää" sumopainijaan, joka sentään on ammattiurheilija ja, jolla on läskin alla kovalla työllä kehitetyt suuret lihakset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme