Mikä siinä on että toiset naiset näyttävät lähes 60-vuotiaina TÄLLAISILTA seksipommeilta ja toiset näyttävät maatuskoilta jo nelikymppisinä?
Katsokaa nyt tätä 57-vuotiasta SUPERKAUNOTARTA:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006278038.html
Ei kovin usein tule tuollaista vastaan tuon ikäisissä. Yleensä ovat maatuskoja jo huomattavasti nuorempana.
Mikähän siinä on?
Onko se vain se suomalaisuus? Virossa taitaa olla yleisempää olla tuollainen SUPERSEKSIPOMMI pitkälle vanhemmaksikin saakka.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En halua olla SEKSIPOMMI.
Et sä sille mitään voi. Ihan sama vaikka säkissä kulkisit, olet räjähtävä pommillinen seksiä.
En tiedä enkä tiedä myöskään mitä väliä sillä on, jos oikein syvällisesti pohtii?
Ei kannata venäläistä verrata suomalaiseen persejalkanaiseen. Ne on ne geenit jotka suomalaisista tekee rumia.
Ap (ja samanmieliset kumppaninsa) eivät nyt oikein ymmärrä, että Virossa naisen arvon määrittelee hänen ulkonäkönsä. Ulkonäöstä huolehditaan, koska se on pääsylippu "parempiin naimisiin". Enkä tarkoita pelkästään sitä, mitä tuosta sanonnasta tulee mieleen, vaan virallistettua liittoa varakkaan henkilön kanssa.
Pätee muuten tuohon Saagimiinkin. Ilman avioliittoa Ristomatin kanssa, hän olisi tuiki tuntematon, eikä poseeraisi lehtien sivuilla, paitsi kenties tietynlaisten, you know.
Suomalaisen naisen tilanne on täysin toisenlainen. Me olemme itsenäisempiä, eikä historiamme tue miehiin ripustautumista, päinvastoin. Suomalainen nainen on matriarkka.
Rahakin tosin ratkaisee. Varakkailla on mahdollisuus tettää esim. kotitöitä ulkopuolisilla ja käydä itse sillä aikaa vaikkapa kauneushoidoissa tai salilla. Budjetilla elävillä ei ole samaa mahdollisuutta.
Yksi kenties vahva syy on se, että kaikkia ei kiinnosta ulkonäkö. Minulla on eräs ystävä, tutkija, joka elää työlleen erittäin vahvasti (ja hyvä niin, tärkeää tutkimustyötä) . Hänen ulkonäköään ei voi parhaalla tahdollakaan kehua, mutta ystävänä ja älykkäänä keskustelukumppanina hän on mitä parhain.
Ap, miksi noin vapaaehtoisesti olet lähtenyt mukaan naisia orjuuttavaan ulkonäön ylikorostamiseen?
Mun kroppa samanlainen, mutta hoikkuus/ lihaksikkuus tekee pienet rinnat eli veikkaan Anulla olevan silarit. Kyllä säännöllisellä liikunnalla voi olla tuon ikäisenä hyvä vartalo, mutta naama alkaa rupsahtaa ilman kalliita hoitoja, mihin Anulla tietty varaa.
N52
Anu Saagim on prostituoitu, jolle ulkonäkö on välttämätön työväline. En moralisoi, mutta en ymmärrä miksi pitäisi mallia ottaa? Minä olen tehnyt toisen uravalinnan. Minulla ei ole tarvetta ylläpitää ulkonäköäni, jotta saisin elantoni varakkailta miehiltä. Sen sijaan olen tavallisen näköinen, tienaan elantoni itse päivätöissä ja minulla on mahdollisuus ympäröidä itseni läheisillä ja rakkailla ihmisillä.
En siis ikipäivänä vaihtaisi osaa Anu Saagimin kanssa.
Olen aika varma, että muokkaamattomat kuvat instassa on hyvin hyvin pieni prosentti. Lähes jokainen kuva mitä instassa näkee on muokattu joko instan omilla filttereillä tai sitä ennen itse jollain toisella photoshop ohjelmalla.
Jos laitat sinne muokkaamattoman kuvan kaikkien muiden ihmisten muokattujen kuvien keskelle, niin et oikein pärjää "kilpailulle". Jos haluaa olla "suosittu" instassa, on pakko muokata omia kuvia. Ja kerta kaikki muutkin tekee sitä, niin miksipä ei itsekin.