Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia kasvoni ja kaula ovat turvonneet

Vierailija
19.10.2019 |

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista? Oon ihmetellyt, kun kasvoni tuntuvat turvonneilta varsinkin poskista ja leuan alta. Silmien ympäryksetkin on turvonneet. Mielestäni kaulanikin on paksumpi kuin ennen. Aika lievää turvotus on, mutta itse huomaan eron.

Mielestäni syön aika terveellisesti ja vähäsuolaisesti, olen hoikka ja liikun joka päivä. Nukun hyvin enkä juo alkoholia.

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista? En odota mitään diagnooseja täältä, mutta ajattelin vaan, jos löytyisi kokemuksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyy turvotusta.

Vierailija
2/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauan ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkirauhasen tulehdus, allergiat...?

Käy lääkärissä näyttämässä. Tommoseen kannattaa suhtautua vakavasti, jotta ei pajene liikaa.

Vierailija
4/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muista, miten kauan tätä on ollut, mutta ei tämä ihan uusi juttu ole. Olen ihmetellyt tätä jo pitkään.

Nyt kun painelin kaulaa, niin tuossa leuan alla tuntuu imusolmukkeet. Mitään flunssaa ei kuitenkaan ole.

Pitää varmaan tilata aika lääkäriin.

Vierailija
5/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta mitattiin kilpirauhasarvo kesällä ja se oli normaali.

Hävettää, kun näytän kasvoista niin kärsineeltä, vaikka elän aika terveellisesti.

Vierailija
6/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko vettä riittävästi?

Oletko muutoin lihonut?

Vierailija
7/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä aika paljon enkä ole lihonnut muuten.

Vierailija
8/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli turvotusta kasvojen toiselle puolelle. Kävin lääkärissä ja totesi, että mitään ei ole vialla. Sanoi, että nuoremmat voivat hyvinkin odottaa yli kuukaudenkin, että tilanne normalisoituisi. Jos ei, niin sitten uudelleen lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän