Siivosin naamakirjaani
Poistin ihmiset, jotka eivät koskaan kommentoi minun tarinoita/kuvia tai edes klikkaa peukkua niille. Samalla poistin itseni ryhmistä, joita en jaksa seurata.
Kommentit (15)
Kai muistit tehdä asiasta julkisen lausunnon, kuten kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Omg. En. No eläkää ilman ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä aloituksessahan sellainen on :)
Yksi juuri ap:n kaltainen tätykkä on näköjään pudottanut minut kavereistaan. Ei ole ikävä.
Itse en ole ollut facessa 8 vuoteen. Huvittaa kun nykyään esim. mun kaverilla joka asuu muualla, niin facessa oli keskustellut hyvin väkinäisesti yhden tyypin kanssa, josta tiedän, että mun kaveri inhoaa, on haukkunut sitä mulle aikoinaan, eikä ole koskaan ollut sen kanssa vapaa-ajalla :D Facessa keskustelevat kuin vanhat kaverit, siis kuviin kommentoivat. Jännä paikka tuo face. Itse siis kävin mielenkiinnosta katsomassa kaverin profiilia ilman kirjautumista ja näin tämmösen :D
hyvä, toivottavasti joku on hävinnyt mun kavereista, olen itse liian laiska tai kiltti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä aloituksessahan sellainen on :)
Yksi juuri ap:n kaltainen tätykkä on näköjään pudottanut minut kavereistaan. Ei ole ikävä.
No eeei tälleen anonyymisti vaan siellä FB:ssä se kuuluu tehdä omalla naamallaan, että "Nyt poistan kaikki jotka ei ole minua mitenkään noteeranneet ja tämä on viimeinen varoitus!" ja sitten odotellaan vähän aikaa että alkaako kukaan hädissään peukuttelemaan tai kommentoimaan. Sitten petytään kun ketään ei kiinnosta eli en ole kenellekään tärkeä yhyhyyyyy
Samoin. Kaveriksi jäi oikeasti kaverit ja perheenjäsenet. Yksi viimeisen päälle utelias työkaveri ei enää edes moikkaa.
Sit on niitä: kuka lukee postauksia ilman kuvaa, olen ajatellut siivota toissijaiset kaverini. Ja vielä olis pitäny kertoa yhdellä sanalla missä tavattu ja kopioida omalle seinälle. Mut ilmeisesti olen edelleen ko henkilöiden kaveri, vaikka en reagoinu postaukseen. Olisin tietty voinu kirjoittaa: " Säästät siis minulta poistamisen vaivan. "
Face on tätä nykyä aika väsähtänyt foorumi. Kun poisti kaikki turhat "kaverit" ja tutuntutuntutut ja ex-työkollegat yms. niin jäljelle jää about 5 ihmistä. Eipä siinä sitten paljon kommentteja ja tykkäyksiä satele.
Enemmän keskustelua saa aikaiseksi täällä AV-palstalla.
Tiedätkö ap että siinä facessa on sellanen algoritmi ettei se näytä sun postauksia kaikille sun kavereille että ne vois niistä tykkäillä tai kommentoida, eikä face näytä sulle kaikkien sun kavereiden postauksia.
Mulla meni yhden kaverin lapsen syntymäkin ihan ohi, ihmettelin että miten se näin pitkään menee yli lasketun ajan, ja kävin hänen seinällään katsomassa niin lapsihan oli jo edellisellä viikolla syntynyt ja siellä meidän yhteiset kaverit onnitteli, mulle ei face ollut halunnut sitä näyttää.
Ei tarvitse juur siivota naamakirjaa, kun en ole sotkenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Face on tätä nykyä aika väsähtänyt foorumi. Kun poisti kaikki turhat "kaverit" ja tutuntutuntutut ja ex-työkollegat yms. niin jäljelle jää about 5 ihmistä. Eipä siinä sitten paljon kommentteja ja tykkäyksiä satele.
Enemmän keskustelua saa aikaiseksi täällä AV-palstalla.
Minulla on edelleen reilut 400 kontaktia enkä koe tarvetta poistella. Lisäksi eri ryhmissä on lukemattomia virtuaalituttuja, joiden kanssa keskustelen jopa viikottain.
Miksi sinun tarinoitasi pitäisi peukuttaa ja kommentoida? Olikto facessa vain huomion takia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun tarinoitasi pitäisi peukuttaa ja kommentoida? Olikto facessa vain huomion takia?
Mulle face oli alun pitäen paikka, jossa sai kätevästi koottua yhteen elämänsä ihmisiä, vaihdettua mielipiteitä, jaettua kokemuksia yms. Sittemmin leipäännyin. Tuli vain oksennettua turhia juttuja sinne, haettua tukea ja komppausta sieltä mistä sitä ei saa. Petyttyä ns. "ystävien" dissaukseen itselle tärkeiden juttujen osalta yms. Nykyään kirjaudun ehkä minuutiksi päivässä ja tsekkaan ne muutamat "uutiset" uutisvirrasta.
Mitäs itse facesta haet? Oletko passiivinen stalkkeri?
Facessa ei voi puhua huomiohakuisuudesta mitään, jos vertaa esim. instaan. Kuka hemmetti jaksaa katsella tuntemattomien joutavia kuvia?
Oikein.