Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas meni rahaa hukkaan kun vieraat perui tulonsa.

Vierailija
19.10.2019 |

Kutsuttiin muutamia ystäviä kylään ja kaikki oli kutsun hetkellä tulossa. Hankin tarjottavat ja osan tarjottavista tein jo aamulla.
Hetki sitten, pari tuntia ennen saapumisaikaa, rupes tippumaan peruutuksia verukkeella kuume, päänsärky jne. Tekosyitä kaikki. Ja jos oikeasti olet kuumeessa, tiedät sen kyllä aikaisemmiin kun kaksi tuntia ennen juhlia.

Nyt meni suuri osa tarjottavista hukkaan kun ei me jakseta niitä kaikkia syödä eikä ne säily.

Enpä viittii enää kutsua ketään kun aina käy näin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäppä kuvat tarjoiltavista faceen/instaan/twitteriin ja kutsu nälkäsiä. Löytyy parempia kavereita.

Vierailija
2/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on 2019 ja et osaa säilöä ruokia. Ymmärrän jos 150 vuotta sitten on ollut ongelmia ruoan säilyvyyden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei ole pakastinta? 

Vierailija
4/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie työpaikalle

Vierailija
5/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun asenne on varmaan syy perumisille. Et ole ehkä itse huomannut sitä, ettet olekaan kovin pidetty ystävä? Katsoisin peiliin, jos kutsumani ihminen peruuttaa tekosyyllä.

t.kristallikissa

Vierailija
6/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten leikit että uskot heitä. Käyt tervehtimään kipeitä ja viet eväät tuliaiseksi.

Vierailija
7/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu heitä enää. Niin minäkin tein sen jälkeen kun eräs perhe perui tulonsa kolmatta kertaa lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
8/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan rupea laittamaan paistettuja pihvejä pakastimeen. Joko syödään tai menee roskiin.

Vierailija
9/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä voi pakastaa?

Vierailija
10/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin kuin aika ankeaa HAUKKUA ihmisiä, joilla on TEKOSYY päästä näkemästä sinua! Mene vain ihan itseesi siitä, syy on sinussa. Olet negatiivinen haukkuja, etkä sinäkään tunnu kunnioittavan ketään, kun pitää heti arvostella jos joku ei haluakaan olla sun kaa. Ei halua, ni mitä sitte? Olisiko parempi mieli, jos sanovat heti kättelyssä, että en halua tulla? Joo, ei menis ruokaa hukkaan, mutta siis olisiko?

t.kristallikissa

Vierailija
11/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran grillijuhlat. Paljon tarjottavaa ja vieraita kutsuttu. Tuli vain silloin elossa olleet appivanhemmat ja miehen setä vaimonsa kanssa. Mies sitten vei tarjottavia työpaikalleen, annettiin osa hänen sisarelleen ja appivanhemmille. Kyllä ne sitten syötyä tuli.

12/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu muita vieraita! Aina joku pääsee.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niille tekstaria takaisin:  "Miksi ette voineet ilmoittaa aikaisemmin ja mitäs mä nyt näille kaikille tarjottaville sapusoille teen?!?!"

Tule palstalle ilmoittamaan, mitä ne vastaavat.

Vierailija
14/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita niille tekstaria takaisin:  "Miksi ette voineet ilmoittaa aikaisemmin ja mitäs mä nyt näille kaikille tarjottaville sapusoille teen?!?!"

Tule palstalle ilmoittamaan, mitä ne vastaavat.

Juuri näin, kunnon flaidis. Älä esitä siinä hyväksyvää, jos sinusta on väärin itseäsi kohtaan.

t.kristallikissa

Vierailija
15/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan rupea laittamaan paistettuja pihvejä pakastimeen. Joko syödään tai menee roskiin.

Miksi paistoit kaikki pihvit? Olisit laittanut raakana pakastimeen. 

Vierailija
16/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai juuri ennen kuin vieraat on tulossa? :D

Vierailija
17/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraat tulee puolentunnin kuluttua ja sä paistoit pihvit jo valmiiksi. Tosi kätevä emäntä.

Vierailija
18/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä pihvejä paisteta ennen kuin vieraat ovat jo tulleet? 

Vierailija
19/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että niin kuin aika ankeaa HAUKKUA ihmisiä, joilla on TEKOSYY päästä näkemästä sinua! Mene vain ihan itseesi siitä, syy on sinussa. Olet negatiivinen haukkuja, etkä sinäkään tunnu kunnioittavan ketään, kun pitää heti arvostella jos joku ei haluakaan olla sun kaa. Ei halua, ni mitä sitte? Olisiko parempi mieli, jos sanovat heti kättelyssä, että en halua tulla? Joo, ei menis ruokaa hukkaan, mutta siis olisiko?

t.kristallikissa

Typerää alapeukuttaa tätäkin! Jos vierailla on TEKOSYY päästä näkemästä aloittajaa, niin hän ei ole ollut hyvä ystävä muille. Ettekö nyt tajua? Jos ap olisi kunnioittanut toisia, nämä peruuttaisivat vain oikeista syistä, ja HALUAISIVAT tulla tietenkin ap: n luo syömään.

t.kristallikissa

Vierailija
20/43 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä pihvejä paisteta ennen kuin vieraat ovat jo tulleet? 

Jospa ne menevät sitä ennen uuniin?