Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anu Saagim jumalattaressa kunnossa 57 vuotiaana. Miten selitätte ?

Vierailija
19.10.2019 |

Uusimmat bikinikuvat...wau minkä näköinen 57 vuotiaana.
Miten voi pysyä tuossa kunnossa vieläkin ?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio, hyvät geenit, paljon treenaamista ja kasuaali ihon kiristys ja täyteaineita silloin tällöin.

Vierailija
2/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muuhun elämässään keskity kuin ulkonäköön, voi pysyäkin kohtalaisessa kuosissa.

Tokihan ymmärrät, että tuota ”jumalatarta” on leikelty, täytelty, paklattu ja maalattu? Ei hän aamuvarhain ole todellakaan saman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photoshop

Vierailija
4/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuoritaan pakkelikerrokset pois,putsataan kameran linssi rasvasta ja otetaan kohdevalot pois,on ihan samannäköinen kuin kuka tahansa ikäisensä.

Eikä se sitä paranna että on hattarapää.

Vierailija
5/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Harrastaako Anu liikuntaa? Ruokavalion täytyy olla todella tiukka. Tietty lisäksi plastiikkakirurgi on auttanut häntä monin tavoin. Mitäköhän iholle on levitetty, kun se hehkuu ja kimaltaa?

Vierailija
6/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että Anne Kukkohovi on 8 vuoden päästä yhtä ihana ja hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuntosali ja kohdennettu liikunta sekä tiukka ruokavalio pitää kropan tuon ikäiselläkin kunnossa.

Mutta selluliittiä ei ne poista. Kyllä se kimmoisuus vähenee kaikkialta, ei pelkästään kasvojen iholta. Rinnat alkavat pakosta roikkumaan. Eli se harha on tuossa kuvassa.

Vierailija
8/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maitoa ja naudanlihaa.

Paljon maitoa juovat ei juuri vanhene.

Vierailija
9/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi joku ihme. Oonhan minäkin jo vanha ja huippuvartalo. Vähän siihen rahaa menee, mutta on vaivan arvoista.

Vierailija
10/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme tuo on ! Olen saman ikäinen ja myös todella hyvässä kunnossa ja nuorekas :) En käy kuntosalilla enkä kuntoile isommin ja ruokavaliokin ihan normi kotiruokaa :D Ne on hyvät geenit ja positiivinen elämän asenne. No, on mulla tosin nuorempi rakastaja joka käy hyvin hoitamassa, sekin ehkä auttaa.....

N57v 

Vierailija
11/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu-pieni. Kiva aloitus sinulta itseltäsi (kielioppivirheistä päätellen). Mukava, kun olet linjoilla. Minulla onkin pitänyt sinulle kertoa, että äärimmäisen hauras itsetuntosi näyttää kaipaavan jatkuvaa buustausta. Kehon muokkaus eri tavoin, jatkuva huomion hakeminen netissä ja eri medioissa jne. Mikä olet sinä Anu riisuttuna-ilman mitään itsensä korostamista? Sinä olet ihan hyvä ilman jatkuvaa toisten alaspainamista tai itsesi korostamista.

Tutustupas Anuli itseesi. Kuulostele tunteitasi. Millainen persoona sinusta olis kasvanut ilman vaikeita elämänkokemuksia, ilman poliittista mylläkkää kotimaassasi? Se Anu voi vielä löytyä ja kasvaa aikuisenakin. Esimerkiksi terapia voi auttaa.

Vierailija
12/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisessä kuvassa menisi 25-30 vuotiaasta. Ei tuohon riitä mikään "kirurgi" tai "elintavat", geenitkin pitää olla onnekkaat.

Vierailija
13/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selittämistä tuossakin nyt on, aikuisille ihmisille?? Oomme erinäköisiä alusta lähtien ja lisäksi toiset keskittyy ulkonäköönsä enemmän kuin toiset.

Vierailija
14/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silinkonitissit ja rasvaimu, täyteaineet ja kasvojen kohotus. Jokainen hoikka näyttäisi tuolta, jos olisi se 20.000. euroa upottanut ensin kauneuskirurgille ja treenaisi ja vahtisi syömisiään.

Vierailija
15/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellut ikänsä. Oikeasti vasta 32.

Vierailija
16/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kuvat on?

Vierailija
17/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeni, geenit, ruokavalio, kauneusleikkaukset, ammattimeikkaaja tehny meikin (myös vartalolle) ja photoshop.

Vierailija
18/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänen kuviaan nähnyt, mutta täytyy kai uskoa.

Oma äitini on korkeaan ikäänsä nähden hyvän näköinen. Se on seurausta aivan tavallisesta, aktiivisesta elämästä eli työmatkapyöräilystä, talvella hiihtämisestä ja liikunnasta, joka on tullut normaalista arjen pyörittämisestä - äitihän on sitä ikäluokkaa, jonka miehet eivät ole koskeneet kotitöihin (isämme ei edes pihatöihin), lastenhoitoon tai vanhemman ikäpolven auttamiseen.

Tuo sukupolvi on myös tottunut vaatimattomaan, mutta terveelliseen ruokaan ja siinä kohtuullisiin määriin. Mitään erityistä kasvohoitoa, saati meikkausta äitini ei ole harrastanut, normaali hygienia tietysti ja muukin ulkoasu on ollut sarjaa "siistiä ja säädyllistä", ei hän ole nähnyt tarpeelliseksi naiseuttaan mitenkään erityisesti korostaa, mutta koska hän on terve, notkea, nopea ja iloinen, ihmiset edelleenkin huokailevat kuinka nuorekas hän on, vaikka ikä on lähempänä yhdeksää- kuin kahdeksaakymmentä. Mainittakoon, että äiti ei ole vanhentanut itseään liiallisella auringonotolla. Ihovoiteita äitini ei ole käyttänyt kuin silloin kun iho on niitä erityiseti huutanut, ei tavoitteenaan olla sileäkasvoinen, ei häntä häiritse näyttää ikäiseltään ja silti ihmiset pitävät häntä erityisen nuorekkaana.

Vierailija
19/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomatta kuvia voisin kommentoida seuraavaa:

Anu elää sillä, että on ja pysyy megabeibenä. Eihän hän ilman sitä mitään olisi, ikävä kyllä. Hänen siis on pakko pysyä sellaisenaan ja uravalintana sehän ei nyt ole järin kestävällä pohjalla, koska meistä jokainen tuppaa vanhenemaan. Hänen kohdallaan se vaatii aina enemmän ja enemmän työtä sen eteen, että näyttäisi parikybäiseltä kimulilta. Ja mikä toinen ikävä asia hänen kannaltaan on: niitä parikybäisiä hehkeitä kimuleita popsahtelee kuin sieniä sateella. Toisin sanoen, noilla markkinoilla kilpailuetu aina menee hänen kannaltaan aina huonommaksi ja huonommaksi. Mutta, tämähän on valintojen maailma ja hän on valinnut näin. Suotakoot se oikeus hänelle. 

Tiedän mitä nämä palstan matalaotsaiset ul!miehet seuraavaksi sanovat: sinä kateellinen si!derivalas. Ahhaha, empäs muuten ole. Voin sanoa, että olen pieni, siro ja nätti. Mutta minulle se ei ole ihmisyyttä arvottava asia, vaan asia mikä sattuu olemaan. Käyn lenkeillä siksi, että minulle tulee hyvä olo, ei sen takia, että joku möhömahaidiootti voisi pitää minua päiväuniensa rnkkmatskuna. Kun rupsahdan, sitten rupsahdan. Pidän kuitenkin kropastani huolen, mikä tarkoittaa hyvinkin paljon myös sitä, että en todellakaan lähde kirurgin veitsen alle hankkimaan mitään kivuliaita ja kapseloituvia silikonipalloja, herraties mitä lärvin kiristyksiä tai mitä ikinä tahansa, mikä on haitaksi minulle. Iso vissi ero. Minä ansaitsen elantoni yläpäälläni, en alapäälläni. Minulla on ammatti ja saan ammatin harjoittamisesta rahaa. Se on duunia, mitä voi tosiaan tehdä niin mies kuin nainenkin, ja sen tuotteen/palvelun tuottamiseksi ei asiakas edes tiedä, kuka sen on tuottanut. 

Mutta hei, sellaista se on viihdealalla. Lykkyä tykö, Anu. 

Vierailija
20/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kuntosali ja kohdennettu liikunta sekä tiukka ruokavalio pitää kropan tuon ikäiselläkin kunnossa.

Mutta selluliittiä ei ne poista. Kyllä se kimmoisuus vähenee kaikkialta, ei pelkästään kasvojen iholta. Rinnat alkavat pakosta roikkumaan. Eli se harha on tuossa kuvassa.

Olen koko ikäni liikuntaa harrastanut 50+ nainen. Mitään ruokavaliota minulla ei ole, mutta terveellinen ruoka maistuu ja määrät ilmeisesti itselle sopivat. Herkuttelen, kun tekee mieli. Selluliittia ei ole, minkä epäilen johtuvan juoksusta.