Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hukkasi eilen lapset, olen vieläkin raivoissani

Vierailija
19.10.2019 |

Kaupungissa oli eilen koko perheen tapahtuma, semmoinen valotaidejuttu ja paljon ihmisiä liikkeellä, mies vei meni sinne lasten kanssa kaksi koska olen sairas. Mies antoi 8v tytön ja 6v pojan seikkailla vapaasti samalla kun kuvasi teoksia, ajatteli että löytää kyllä lapset kun heillä on valokorvat, ne korvat vain olivat parilläkymmenellä muullakin lapsella ! Lisäksi syyspimeä ja katuvaloja sammuteltu niin vaatteita ei tietenkään erottanut, ei voinut katsoa että "tuo on meidän Paavo sillä on mummin ostama pipo . Mies sitten soittaa klo 20 että tuliko lapset kotiin? Ai keskenään kävellen, 5 kilometriä, pimeässä... mitä helv""iä sen miehen päässä pyöri?! Olin jo lähdössä pyjama päällä ja kuumeisena mukaan etsimään kun mies soitti että löytyi. Olisin huutanut ääneni mykäksi kun tulivat kotiin mutta hillitsin itseni koska en halunnut pilata lasten iloista tunnelmaa. Sähisinkin sitten sängyssä raivoissani kuin käärme ja hyvä etten repinyt miehen silmiä päästä. PERJANTAI_ILTA KESKUSTASSA JA TÄMÄ VUODEN FAIJA ANTAA LASTEN HORTOILLA OMIN PÄIN ! Pienten lasten.

Tämä ei ollut eka kerta kun mies oli noin leväperäinen, mutta tämä oli pahin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokorvat???

Vierailija
22/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Isän tapa tehdä asioita on ehkä erilainen kuin äidin, mutta ihan yhtä hyvä!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uudet äläkä niuhota pienistä. Ihme tiukkapipo. 

Vierailija
24/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee uudet äläkä niuhota pienistä. Ihme tiukkapipo. 

Kamalan huono vitsi, mutta nauratti silti.

Mun mieskin aina vitsailee, että onneksi on tullut tehtyä useampi muksu, niin on vara joku hukata.

Vierailija
25/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies sanoi?

Vierailija
26/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan osallistu useana vuonna tuohon tapahtumaan ja moni lapsi saa kulkea melko vapaasti tuolla, jopa omat. Mielestäni tapahtuma on turvallinen, paikka on paljon lapsiperheitä ja tapahtuman henkilökuntaa. Meillä ostettiin sellainen valopäähine mitä siellä tapahtumassa oli kaupan, niin on helpompi seurata missä lapset liikkuvat...

Vierailija
27/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä etenkin 6-vuotias on liian pieni illalla itsekseen kaupungille pyörimään annettavaksi, kyllä pitäisi pitää silmällä koko ajan samalla kun kuvailee. 8-vuotias alkaa olla vähän siinä ja siinä, tilanteesta ja tapahtumasta riippuen, mutta silti niin pieni että on parempi olla tietoinen missä lapsi menee. Ja sit tää kotiin soitto, niinkuin se olisi edes mitenkään mahdollista että lapset olisivat menneet kotiin... antaa vaan sen kuvan että toinen on totaalisen kuutamolla.

Ap, olen pahoillani. Itse varmaan selittäisin että olen lasten turvallisuuden vaarantumisesta pettynyt ja vihainen, ja sitten olisin. Ja sanoisin että en halua että tällainen toistuu enää koskaan. Toisaalta en kyllä tiedä uskaltaisinko päästääkään lapsia enää isänsä kanssa liikkeelle ainakaan vähään aikaan - en minään rankaisuna, vaan huolesta lasten puolesta. Toisaalta ei ole enää pitkä aika siihen lapset ovat jo sen verran vanhoja että alkavat oikeasti jo pärjätä itsenäisemmin.

Vierailija
28/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun pestä levät pois miehen perästä?

Ei ap ole miehensä holhooja. Sinulle kuitenkin suosittelen painepesun jälkeen myrkkymaalia persiiseen.

Vierailija
29/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lopputuloksesta. Jos isän tapa hoitaa lasta on peruuttaa autolla tai traktorilla päälle, se ei ehkä ole ihan yhtä hyvä tapa kuin äidin. Äideillä on tavoitteena pitää lapset elossa aikuisikään asti.

Muuan isä pani lapset katolle ja letkutti heidät sieltä painepesurilla alas niin että luita murtui. Hänenkään kasvatusmetodinsa ei pärjää äidin metodille, joka otti eron ja haki yksinhuoltajuutta ja sai sen.

Vierailija
30/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulti kutistin lapset!

Vierailija
31/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lopputuloksesta. Jos isän tapa hoitaa lasta on peruuttaa autolla tai traktorilla päälle, se ei ehkä ole ihan yhtä hyvä tapa kuin äidin. Äideillä on tavoitteena pitää lapset elossa aikuisikään asti.

Muuan isä pani lapset katolle ja letkutti heidät sieltä painepesurilla alas niin että luita murtui. Hänenkään kasvatusmetodinsa ei pärjää äidin metodille, joka otti eron ja haki yksinhuoltajuutta ja sai sen.

Lainausmerkit viittasi ehkä sarkasmiin 😉