Mistä tietää että kannattaa erota ja lähteä ihastuksen matkaan?
Ja jättää uppoava laiva...? Tai siltä tämä 15v parisuhde pikkulapsiarkineen tuntuu: vaativat työt molemmilla ja arki on yhtä pyöritystä - niin kuin kaikilla varmaan tässä elämänvaiheessa...
Vastapallossa komea 5-kybäinen, jonka omat lapset jo isoja.
N38
Kommentit (30)
Minä lähdin, kun huonoa avioliittoa oli takana jo vuosia, ja olin ollut ihastunut pari vuotta jo toiseen mieheen. Sain vastakaikua ja salamana rakastuin. Tajusin ettei exään ollut mitään tunteita enää.
Pikkulapsiaika meillä oli ohi tuolloin. Kaikki lapset oli jo teinejä. Suhde latistui, kun ex sitä enää halunnut kannatella. Yksin on paha olla avioliitossa.
Rakastatko puolisoasi? Pitäisikö elämänmuutos tehdä muuten kuin vaihtamalla miestä? Ihastuksia tulee ja menee. Sama rumba pysyy töiden ja lasten kanssa.
En ottais mitään isoisää tilalle lapsilleni.
Kuvitteletko isojen lasten olevan helppoja? Kuvitteletko lastesi jäävän miehesi hoitoon?
Uusperhekuviot toimivat vain harvoin. Ihastusminen ei ole rakastamista.
Kun itse ole 50 v. on ihastuksesi jo eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko isojen lasten olevan helppoja? Kuvitteletko lastesi jäävän miehesi hoitoon?
Uusperhekuviot toimivat vain harvoin. Ihastusminen ei ole rakastamista.
Isot ja aikuiset lapset ne vasta hankalia osaavatkin olla.
Jos haluaa ottaa sen riskin, että karma puree takaisin jossain vaiheessa eli jos kestää tulla jätetyksi toisen kun toinen "kyllästyy".
Ihastuminen on ikuista, kohde vaan vaihtuu.
Tietää kyllä. Siitä tietää, jos ei halua sen hetkistä liittoaan. Sen pitäisi olla itseasiassa aika selvää, jos liitostaan lähtee. Todella tyhmää lähteä, jos oikeasti voisikin jäädä. Meinaan kahdessa liitossa ei voi olla samaan aikaan, sen exän puolesta sanoisin.