Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myymäläauton kuljettaja pelasti vanhuksen varmalta kuolemalta maaseudulla. Samaa ei tapahtuisi city-vihreiden Helsingissä

Vierailija
18.10.2019 |

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/232037

Siellä korkeintaan rullattaisiin vanhuksen lompakko.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun nämä vanhukset ylpeyttään kieltäytyvät turvapuhelimista. Yleensä just näin että odotetaan että se vahinko tapahtuu ja sitten vasta huolitaan ranneke. Itse ainakin ajattelisin, että viimeistään seiskavitosena turvapuhelin pitää hankkia vaikka sitten omakustanteisesti, halpa henkivakuutus!

Turvapuhelimet ovat kalliita. Vaihtoehtoina voivat olla puhelin, lääkkeet tai jopa ruoka. 

Enpä tiennyt, että Helsingissä asuminen tekee minusta lompakkovarkaan. 

Vierailija
22/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoksessa on vanhusten paikka, jotta apu on aistivaraisesti saatavilla eikä tarvitse luottaa rutiininomaiseen protokolaan, tai kuudenteen aistiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelu tuossa kauppa-autossa on muutenkin viimeisen päälle. Terveisiä vaan täältä Kiteen korvesta.

Olen vähän kateellinen sinulle jos saat asioida tuossa kauppa-autossa :) Minusta saisi heti asiakkaan jos edes asuisin siellä päinkään. Asun itsekin tosin korvessa, mutta toisella puolella Suomea.

Vierailija
24/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me kaikki helsinkiläiset ei olla cityvihreitä kommareita. T. Naudanlihaa syövä nainen

Vierailija
25/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi me kaikki helsinkiläiset ei olla cityvihreitä kommareita. T. Naudanlihaa syövä nainen

Olet sitä mitä syöt.

T. sika ;)

Vierailija
26/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetkö munaakin?

Vierailija
27/40 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoksessa on vanhusten paikka, jotta apu on aistivaraisesti saatavilla eikä tarvitse luottaa rutiininomaiseen protokolaan, tai kuudenteen aistiin.

Nykyään ei laitokseen pääse edes liikuntakyvytön vanhus.  Vasta siinä vaiheessa, kun kei enää itse pysty syömään, pisteet riittävät hoitopaikkaan.  Poliitikot ovat päättäneet vanhusten parasta olla kotona.

Vierailija
28/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun senioritalossa Helsingissä. Meillä pidetään naapurista huolta.

Jos ei näy valoja tai liikettä, tullaan soittamaan ovikelloa, jos ei avata naapurilla on vara-avain, jotta pääsee katsomaan onko jotain tapahtunut. Henkiä on pelastettu naapuriavulla.

Lähden ensi lauantaina viikoksi lomalle ja olen ilmoittanut parille naapurille asiasta.

Minulla on kassakaappi johon laitan lääkkeet ja arvokorut matkalle lähtiessä.

Vierailija
29/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hienosti tehty nuorelta mieheltä. mutta hänhän onkin yrittäjä, sekin kertoo luonteesta paljon.

Yhtä hyvin voisi ajatella että yrittäjä pelkäsi tulevan takkiin kun mamma ei tullut noutamaan tavaroitaan... Duunarin kohdalla teko olisi ollut pyyteetön.

Vierailija
30/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Mulle meni roska silmään😢

Sama juttu.

Vierailija
31/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen landevihreä ja autoin pihalleen kaatunutta vanhusta, soitin ambulanssin jne.

Mut ei tää päätynyt lehteen. Miksi olisi? Täysin normaalia toimintaa tuollainen auttaminen.

Vierailija
32/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo ap idiootti, helsingissä ei kukaan tutustu ja soittele kauppiaalleen, milloin tulee kauppaan, tai että tänään en tule. Jos soittelisi, niin samalla lailla helsingissäkin huolestuttaisiin kun tuttu ei ilmoita itsestään mitään. Itse olet tyhmä, mitään tajuamaton vammainen rusakko, kun kuvittelet, että helsingissä voitaisiin toimia puhelimen välityksellä kaikkien kaupassa asioivien kanssa, daa? Oletko vähän TYHMÄ???!

Vierailija
33/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hienosti tehty nuorelta mieheltä. mutta hänhän onkin yrittäjä, sekin kertoo luonteesta paljon.

Yhtä hyvin voisi ajatella että yrittäjä pelkäsi tulevan takkiin kun mamma ei tullut noutamaan tavaroitaan... Duunarin kohdalla teko olisi ollut pyyteetön.

Eiköhän tämä poika ole ihan duunari, vai kuvitteletko kauppiaan itse ajelevan kauppa-autoa?

Vierailija
34/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teistä niin avuliaista böndeistä piittaamattomia mänttejä kun muutatte Helsinkiin? Miksi? Tsempatkaa nyt vähän.

Vierailija
35/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä poika ole ihan duunari, vai kuvitteletko kauppiaan itse ajelevan kauppa-autoa?

Osaatko lukea, vai onko liian pitkä sana, myymäläautoyrittäjä.

Vierailija
36/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele, vaan tiedän. Yrittäjä ajaa itse tuota autoa.

Vierailija
37/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teistä niin avuliaista böndeistä piittaamattomia mänttejä kun muutatte Helsinkiin? Miksi? Tsempatkaa nyt vähän.

Mitä jos kirjoittaisit suomeksi Suomessa, saatanan  sönkkö!

Vierailija
38/40 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa siinä jutussa luki että kyseinen nainen oli erityisen vanha.Luin tuon jutun lehdestä enkä huomannut naisen ikää mainittavan koko jutussa.

Saattoi toki olla vanhakin ja muistisairaskin,mutta saattoi olla ihan minkäikäinen tahansa,ehkä kuuskymppinen tai seitsenkymppinen ja selväjärkinen.

Vahinko ei tule kello kaulassa.Hienoa työtä yrittäjältä.

Vierailija
39/40 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa joo. City-ihmiset, helsinkiläiset, vihreät tai kommarit. Jostain syystä he eivät auta ikinä koskaan milloinkaan ketään missään tilanteessa. Muka.

Mikä möläys tuo on?  

Vastuu on yhteiskunnalla!

Vierailija
40/40 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Piti saada muutama euro siltäkin eläkeläiseltä ylihintaa, niin pitihän sitä mennä katsomaan, että miksei se jo kanna rahojaan yrittäjälle.