Yllätyin, olenkin ihan hyvän näköinen
Oltiin lasten kanssa trampoliinipuistossa. Mietin, mitä laittaa päälle. Tungin vanhat juoksutrikoot päälle ja ajattelin näyttäväni nololta. Olen siis nelikymppinen, ei-urheileva nainen. Katselin pomppimisen jälkeen lasten minusta ottamia videoita ja kuvia. Mähän näytin ihan hyvältä niissä trikoissa. Jalat olivat solakat ja peppu pyöreä. Joskus aiemmin kotona myös totesin, että mullahan on ihan kivat, keskikokoiset rinnat.
Tämä on hassua, koska nuorena mielestäni minulla oli paksut jalat ja olemattomat rinnat. Eli omasta mielestäni olin silloin rumempi kuin nyt. Vaikka siis oikeasti olin kauniimpi ja timmimpi. Hauskasti se itsetunto saa ulkonäön (omasta mielestä) paremmaksi.
Minusta on todella vähän kokovartalokuvia, koska olen yleensä se meidän perheen valokuvaaja. Siksi yllätyin ulkonäöstäni. Aika hauska yllätys. Suosittelen mullekin itsen katsomista uusin, hyväksyvämmin, silmin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tämä sitä kehopositiivisuutta? Jokainen vaan päättää olevansa missiainesta ja se on siinä.
Niin mikä on missä?
Enkä minä ainakaan ole missiainesta, todellakaan. Vaan ihan hyvän näköinen yli nelikymppinen tavisäiti.Ap
Ja olet sitä kun päätit niin eikö? Miksi jättää siihen kun voit päättää paljon enemmänkin.
No ok, kuvitellaan, että uskoisin olevani missiainesta. Menisin tavallisesti töihin, kävisin kaupassa, veisin lapsia harrastuksiin, tekisin kotitöitä ja koko ajan uskoisin olevani todella kaunis.
Mitä sitten?
Itse asiassa kuulostaa ihan hyvältä minusta. Ei siitä ainakaan mitään haittaa olisi.Sp
Tuntuu se kovasti harmittavan joitakin kommentoijia, että joku toinen voi tuntea itsensä hyvännäköiseksi. En ymmärrä, miten se on keneltäkään pois. Hyvä, ap!
Kyllä ihmisen pitää tietää onko hän ihan harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tämä sitä kehopositiivisuutta? Jokainen vaan päättää olevansa missiainesta ja se on siinä.
Niin mikä on missä?
Enkä minä ainakaan ole missiainesta, todellakaan. Vaan ihan hyvän näköinen yli nelikymppinen tavisäiti.Ap
Ja olet sitä kun päätit niin eikö? Miksi jättää siihen kun voit päättää paljon enemmänkin.
No ok, kuvitellaan, että uskoisin olevani missiainesta. Menisin tavallisesti töihin, kävisin kaupassa, veisin lapsia harrastuksiin, tekisin kotitöitä ja koko ajan uskoisin olevani todella kaunis.
Mitä sitten?
Itse asiassa kuulostaa ihan hyvältä minusta. Ei siitä ainakaan mitään haittaa olisi.Sp
Tuntuu se kovasti harmittavan joitakin kommentoijia, että joku toinen voi tuntea itsensä hyvännäköiseksi. En ymmärrä, miten se on keneltäkään pois. Hyvä, ap!
Kyllä ihmisen pitää tietää onko hän ihan harhainen.
Jos ihminen on oikeasti harhainen, niin ei hän usko muiden sanomisia.
”En minä ole hullu. Kaikki muut ovat!”
Tarviiko kaikkien olla missin näköisiä. Misseys on työ itsessään ja vaatii paljon panostusta.
Ajelit humalassa?