**ttu ku on pimeä ja tätä jatkuu huhtikuuhun asti
Kommentit (18)
Tämä on niin ihanaa aikaa. Voi poltella kynttilöitä, eikä kukaan tunnista tuolla kun lenkkeilee.
Kyllä tämä vielä menee, pimeä ja sade on ok. Lunta inhoan yli kaiken, toivon kovasti että tänä talvena olisi lumetonta mahdollisimman pitkään.
Pysyvän talviajan kannattajat ihan kiimoissaan. Odottavat jo sitä kun neljältä on pimeää
Ihanaa, pimeys rauhoittaa. Nytkin ihailen kynttilän lepatusta kotisohvalla.
Väsyttää tää pimeys jo nyt. Mulla vähän helpottaa kun tulee lunta. Marraskuu on yleensä kuukausista pahin.
Älä, täällä paistaa vielä aurinko ja lämpötila reilusti yli 20 :D. Palaan Suomeen joskus vapun kieppeillä!
Ja 12 kuukauden kuluttua on taas sama tilanne... koita kestää :)
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettei sohva pala!
Yök, mulla on jo kirkasvalolamppu mutten tiedä onko siitä mihinkään. Ei tajua oikein paljonko kello on, voisi olla jo puoli yhdeksän illalla.
Itse ajattelen kyllä niin, että "jo" helmikuussa helpottaa tai jopa ihan tammikuun lopussa alkaa olla vähän valoisampaa.
Nautin pimeästä melkein yhtä paljon kuin auringonpalvojien itkusta.
Siis Ihanaa,kun on pimeetä.Oispa ihan aina😍😍😍
Muuta etelään. Vai etkö uskalla? Mikä on tekosyysi jäädä Suomeen marisemaan pimeydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettei sohva pala!
No joo, kynttilä on siis pöydällä, minä sohvalla....🙂
Vierailija kirjoitti:
Ja 12 kuukauden kuluttua on taas sama tilanne... koita kestää :)
Ihan kuin viime vuonna olisi ollut valoisampaa.
Miksette mene Espanjaan? Siellä on pirun kylmä sisällä hatarissa asunnoissa, mutta aurinko paistaa. Villapaitoja ja villasukkia vaan monta kerrosta päälle niin tarkenee :)
Lisäbuustia pimeyteen saa sillä, että kaivaa "ranteet auki"-levyt hyllystä ja pyörittää niitä koko syksyn. Vielä on d-vitamiinia kesän jäljiltä, mutta marraskuussa päästään kunnolla synkkyyteen.
Voi kun tulisi tähtikirkkaita öitä ennen lunta.
Ihanaa 😍