Tapailemani mies sanoi "mua ällöttää naiset jotka käy mäkissä"
Kuljimme McDonaldsin ohitse ja mies heitti tällaisen kommentin. Kysyin että eikö sitten ällötä jos miehet käy, niin sanoi että ei, koska miehellä on miehen aineenvaihdunta mutta naisilla se rasva kerääntyy perse eseen. Lisäsi vielä, että ei hän minua tarkoita kun olen tällainen pakkasen rai skaama pulkannaru.
Ja tämä oli toinen tapaamiskertamme. Kiitos vaan kauniista sanoista. Ei taida tulla kolmatta kertaa.
Kommentit (27)
Hei mistähän te naiset puhutte täällä? En tiedä mistä nämä painotilastot tulee. Jos kävelen kadulla, istun bussissa, menen mihinkään, ylipainoiset on ylivoimaisesti naisia.
Iso persehän on tavoiteltava? Kummastuttaa aina tälläset kommentit, kenties avlla on sit mua vanhempaa käyttäjäkuntaa (oon 23) niin ihmisillä on eri vuosikymmenen kauneusihanteet.
Vierailija kirjoitti:
Hei mistähän te naiset puhutte täällä? En tiedä mistä nämä painotilastot tulee. Jos kävelen kadulla, istun bussissa, menen mihinkään, ylipainoiset on ylivoimaisesti naisia.
Tilastojen mukaan miehet ovat enemmän ylipainoisia. Sori😬
"Vuonna 2017 lähes kolme neljäsosaa 30-vuotiaista ja sitä vanhemmista miehistä oli ylipainoisia."
Tämä tieto löytyy THL:n nettisivuilta. Eikös se silloin tarkoita sitä, että suurin osa miehistä on ylipainoisia ja AP on oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että kiinnität huomiosi vain niiden naisten ylipainoon. Et oo ainut.
Vierailija kirjoitti:
Uskottavampi aloitus olisi: "Tapasin miehen, joka (tähän tapahtumakuvaus). En tapaa toistamiseen."
Koska noinhan meille kaikille on käynyt.
Aloittaja kertoo tapailevansa miestä eli kyseessä ei ollut ensimmäinen kerta. Ilmeisesti suunnitelma oli tapailla vielä lisääkin, mutta sattuneesta syystä tapailu loppui kahteen kertaan.
Uskottavampi aloitus olisi: "Tapasin miehen, joka (tähän tapahtumakuvaus). En tapaa toistamiseen."
Koska noinhan meille kaikille on käynyt.