Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanisi lähtenyt mukaan harrastukseesi tai sinä kumppanisi? Kumpi sukupuoli mukautuu enemmän toisen tapoihin?

Vierailija
18.10.2019 |

Millaisiin harrastuksiin toinen on mennyt mukaan? Mukautuvatko naiset enemmän miesten tapoihin kuin miehet naisten?

Alkoi kiinnostamaan aihe, kun yleensä suhteen alkuvaiheessa halutaan miellyttää toista ja kovin usein ainakin naiset lähtevät mukaan miesten juttuihin. Miehet taas harvemmin innostuvat esim. naisen tanssiharrastuksesta tms. Oma mieheni taitaa olla tästä poikkeus.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, mutta myös omia harrastuksia ja kumpikaan ei periaatteessa edes halua niihin toista mukaan kuikuilemaan.

Itse laulan kuorossa ja se on vain minun juttuni, mieheni taas harrastaa kalliokiipeilyä ja sukellusta, mutta minua hän ei saa mukaansa kuin korkeintaan matkaseuraksi.

Olemme olleet niin kauan yhdessä, että emme ole enää mitään paita&persus -tyyppejä. Sama koskee ystäviäkin, meillä on yhteisiä, mutta on myös täysin omia ja en ole edes esitellyt muutama ystävääni miehelleni.

Tässä kysyttiin niistä yhteisistä jutuista. Kerroit vain omista harrastuksistanne, mutta et vastannut, mitkä ovat niitä teidän yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.

Okei, meidän yhteiset harrastukset ovat liikunnallisia, eli vaellus ja hiihto, retkiluistelu joskus myös ja kajakeilla melominen. Yhteisiä mielenkiinnon aiheita on lukeminen, piha- ja puutarhatyöt, luonto ja nyt perheen myötä tietenkin perheeseen ja nykyään teinien elämään kuuluvat erilaiset asiat.

Nuo melkein kaikki asiat ovat olleet tärkeitä molemmille jo ennen kuin aloimme yhdessä olemaan.

Vierailija
22/22 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoni lähtenyt mukaan harrastuksiini eikä ole tarvettakaan sellaiselle.

Ei hän mitenkään vastusta harrastuksiani - päinvastoin - mutta häntä kiinnostaa muut asiat. Meillä kumpikin voi harrastaa sitä, mikä itseä huvittaa.

Ainoa yhteinen ”harrastuksemme” on mökkeily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän