Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?
Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?
Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.
Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.
Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.
Kommentit (1543)
Kävin paskalla ja mitään ei jäänyt paperiin pyyhkiessä.
Vierailija kirjoitti:
Musta aukko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on tietoisuus jota sieluksikin sanotaan, mutta miksi?
Emme ymmärrä olemassaolostamme ja ympäröivästä maailmastamme käytännössä vielä yhtään mitään.
Totta. ”Miksi?” on vähintään yhtä oleellinen kysymys kuin ”miten?”, mutta nykyajan materialistinen tiede keskittyy käytännössä vain jälkimmäiseen.
Et ole seurannut tieteen kehitystä viimeisen 120 vuoden ajalta? Ai niin ku ne kristallit..
Vierailija kirjoitti:
Mikähän lienee siinäkin, että meninpä ihan mihin tahansa aikaan asunnostani ulos, aina on se sama naapurin ukko joko jo valmiiksi pihalla tai ilmestyy jostain siihen. Suorastaan jo ärsyttävää, eikö maailmassa ole enää ketään muita jäljellä kuin minä ja hän...
Samoin. Riesanani on mustiin pukeutunut nainen. Ihan sama minne menen (pihalle tupakalle, lähikauppaan, keskustaan ..) se ilmestyy (useimmiten) jostain paikalle. Sattumaa?
Tässä ”pandemiassa” on kyse New Worls Orderin lopullisesta sisäänajosta.
Siksi kokoomuslaiset ajavat tätä eteenpäin niin ahnaasti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän lienee siinäkin, että meninpä ihan mihin tahansa aikaan asunnostani ulos, aina on se sama naapurin ukko joko jo valmiiksi pihalla tai ilmestyy jostain siihen. Suorastaan jo ärsyttävää, eikö maailmassa ole enää ketään muita jäljellä kuin minä ja hän...
Samoin. Riesanani on mustiin pukeutunut nainen. Ihan sama minne menen (pihalle tupakalle, lähikauppaan, keskustaan ..) se ilmestyy (useimmiten) jostain paikalle. Sattumaa?
Ja toinen on sellainen kurttuinen pikkusikarimummo joka oli just kaupan nurkalla kun hain limppaa. Törmäsin siihen ekan kerran toukokuussa vieraassa kaupungissa kun oltiin työpaikan koulutuksessa muutama päivä.
T: Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Monesti kuulen koko lauseen mitä hän on sanomassa, ennen kuin keskustelukumppani edes sanoo mitään.
Eräs työkaveri oli kanssa tällainen. Se arvaus ei vaan aina mene oikein. Sitten se ei suostu uskomaan että olinkin sanomassa jotain muuta.
Olimme kerran menossa työautolla raksapaikalle, olin kuskina ja radio oli päällä.
En muista enää mistä siinä keskusteltiin, mutta mulle tuli pakottava tarve sanoa että, kohta teitä kaikkia naurattaa.
Hämmennys oli autossa suuri kuin lähes samantien sanomiseni jälkeen juontaja radiossa sanoi tismalleen saman lauseen.
Lottonumeroita on sen jälkeen kyselty mutta ei niillä kovin isoja rahasummia ole saatu.
Päiväni murmelina fiilis päivästä toiseen,teet samat rutiinit joka päivä suhteellisen samaan aikaan.
Matrix - korona: taas testataan ja piikitetään ja tullaan piikittämään vuodesta toiseen koska tämä on rahastusepidemia... kukaan ei kyseenalaista sitä että 2020 kun oli korona mutta ei mitään koronarokotteita niin tartuntojen määrät olivat hyvin pieniä... sitten alettiin koronarokottaa ihmisiä 2021 ja tartuntojen määrä nousi sitä mukaa kun rokotettiin joka osoittaa sen että nimenomaan rokotteilla levitettiin tekaistua koronaa jotta rahastus on loppumaton... sitten keksittiin syyttää rokottamattomia mutta 2020 ketään ei ollut rokotettu joten se siitä rokottamattomien syyllistämisestä... sama koskee eri variantteja, 2020 ei ollut tällaista varianttien määrää vaan koronarokotteiden myötä 2021 alkoi ilmaantua erilaisia variantteja joita levitettiin siis rokotteiden avulla lisää... kaikki tilastot tukevat tätä, aika vaikea on tässä vaiheessa kehitellä tarinaa miksi ilman rokotteita tilanne oli hallinnassa - mutta selvää on että koronarokotteiden myötä saatiin täydellinen hysteria aikaan ja rahastus pyörii nyt loputtomiin ja uusia variantteja tuodaan rokotteiden avulla...
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on leski. Kun hän hukkaa tavaroitaan niin hän puhuu ääneen edesmenneelle puolisolleen, pyytää kertomaan missä se tavara on ja se löytyy heti. Toimii kuulemma aina.
Raamatussa sanotaan ett kuolleet ei tiedä mitään.
Demoneille puhuu tämä leski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on leski. Kun hän hukkaa tavaroitaan niin hän puhuu ääneen edesmenneelle puolisolleen, pyytää kertomaan missä se tavara on ja se löytyy heti. Toimii kuulemma aina.
Raamatussa sanotaan ett kuolleet ei tiedä mitään.
Demoneille puhuu tämä leski.
Oliko Jeesus demoni?
Vierailija kirjoitti:
Olimme kerran menossa työautolla raksapaikalle, olin kuskina ja radio oli päällä.
En muista enää mistä siinä keskusteltiin, mutta mulle tuli pakottava tarve sanoa että, kohta teitä kaikkia naurattaa.Hämmennys oli autossa suuri kuin lähes samantien sanomiseni jälkeen juontaja radiossa sanoi tismalleen saman lauseen.
Lottonumeroita on sen jälkeen kyselty mutta ei niillä kovin isoja rahasummia ole saatu.
Lisätietoja tuosta kohdasta "pakottava tarve sanoa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista enää mistä siinä keskusteltiin, mutta mulle tuli pakottava tarve sanoa että, kohta teitä kaikkia naurattaa.Hämmennys oli autossa suuri kuin lähes samantien sanomiseni jälkeen juontaja radiossa sanoi tismalleen saman lauseen.
Siis, miltä tuntui tuossa kohdassa? Kehossa tai mielessä? Kuulitko ne sanat eka pään sisällä ja toistit vai tuliko ne vaan suorilta?
Vierailija kirjoitti:
Terveen kakan merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, miltä tuntui tuossa kohdassa? Kehossa tai mielessä? Kuulitko ne sanat eka pään sisällä ja toistit vai tuliko ne vaan suorilta?
Ei tullut suoriltaan, sanat tuli ensin päähän ja ne ”piti” päästää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin ja piti pyyhkiä ainakin kymmenen kertaa. Ja silti jäi kunnon jäljet. Tämä jos jokin oli outoa ja yliluonnollista.
Kävin TE-toimistossa ja sielleä vastaanotto-robotti jäi toistamaan yhtä ja samaa lausetta: "Tervetuloa, tervetuloa, tervetuloa, ... "
Vai puuttuuko?