Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tarpeeksi hyvä poikaystävälle?

Vierailija
18.10.2019 |

Siis mitä hemmettiä nyt. Olen ollut poikaystävän kanssa yhdessä kohta viitisen vuotta, joista kaksi asuttu yhdessä. Hänellä on kaksi sisarusta, joilla kummallekin on puolisot. Puhuttiin sisaruksista sekä sisarusten välisestä kilpailusta. Ohimennen mainitsi, että sisaruksilla on käynyt puolisoiden valinnassa parempi tuuri ja ovat ilmeisesti paperilla minua parempia.

Hämmennyin niin, että kuittasin keskustelun sanomalla, että vakka kantensa valitsee, mutta jäi silti vaivaamaan.

Ainakin tähän mennessä olen kokenut, että olen korkeakoulutettu normaalikokoinen ja normaalinnäköinen nainen, kauniiksikin on kehuttu. En siis mikään supermalli, mutta ei mua tarvitse hävetä. Käyn salilla ja kampaajalla. Koen, että mulla on hyvä työpaikka ja raha-asiat ovat kunnossa.

Koen myös, että parisuhteessa on lämpöä ja läheisyyttä, ja voidaan jutella melkein kaikesta. Voi olla, että oli tyhmä heitto, koska sisarusten puolisot ovat finanssialalla ja itse teen markkinointia.

Mistä nyt voi kiikastaa, kannattaako ottaa nokkiinsa vai kuitata olankohtauksella? Onko kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön suhteen ap on oikeassa, on tärkeää miehelle että nainen normaalin kokoinen ja näkoinen ainakin, ellei mikään hoikka malli ole.

Työ, raha ja koulutus taas ovat miehille ihan toissijaisia asioita, näiden sijaan miettisin luonnetta. Esim kuinka iloinen, innokas ja hymyilevä on. Onko ap kenties melko vähän hymyilevä jota on vaikea saada innostumaan uusista asioista?

Toisaalta pitää varoa ettei se iloisuus ja innokkuus men överiksi, koska söpö nainen on myös sellainen naisellisen varovainen. Jos suu käy jatkuvasti, nauraa kovaäänisesti ja innostuu ärsyttävän paljon asioista, se on heti negatiivinen asia miehelle.

Joilllakin naisilla vaan on se taito olla samanaikaisesti söpön/naisellisen varovaisia, mutta samalla herkästi hymyileviä ja innostuneita uusista asioista. Tällainen vie mieheltä jalat alta.

Tuon paremmin en oikein pysty selittämään naisen luonteen merkitystä.

Vierailija
22/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kýrpäkàrúsèlli-tausta?

Samaa ajattelin. Miesraukkaa hävettää asia, mutta toki hän on siinä liemessä itse mukana huoliessaan ap:n.

Taisit vastata omaan kysymykseesi?

En, mutta sinulla taisi osua ja upota. :)

Pulushakkipoika se täällä taas pelaa yksinään laivanupotusta. Onko sulla nyt kivaa? Onko? 🙂

On sillä. Jätkä haarat vaahdossa riehunut ketjussa jos toisessa uneksimassa karuselleista ja haukkumassa ”mammoja”. Kun vielä viikonlopun yli jatkaa, niin kyllä sillä voimaantumisella sitten elää taas seuraavan sulkkisjakson yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein korkeakoulutettu! Sitten oli kyllä mieheltä rumasti sanottu. Pese sen suu saippualla.

Vierailija
24/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 kirjoitti:

Ulkonäön suhteen ap on oikeassa, on tärkeää miehelle että nainen normaalin kokoinen ja näkoinen ainakin, ellei mikään hoikka malli ole.

Työ, raha ja koulutus taas ovat miehille ihan toissijaisia asioita, näiden sijaan miettisin luonnetta. Esim kuinka iloinen, innokas ja hymyilevä on. Onko ap kenties melko vähän hymyilevä jota on vaikea saada innostumaan uusista asioista?

Toisaalta pitää varoa ettei se iloisuus ja innokkuus men överiksi, koska söpö nainen on myös sellainen naisellisen varovainen. Jos suu käy jatkuvasti, nauraa kovaäänisesti ja innostuu ärsyttävän paljon asioista, se on heti negatiivinen asia miehelle.

Joilllakin naisilla vaan on se taito olla samanaikaisesti söpön/naisellisen varovaisia, mutta samalla herkästi hymyileviä ja innostuneita uusista asioista. Tällainen vie mieheltä jalat alta.

Sfiddu mitä tuubaa! :D

M36

Vierailija
25/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 kirjoitti:

M36

Kommenttisi perusteella taidat olla mieheksi naamioituva nainen joka ei täytä näitä kriteereitä :D

Vierailija
26/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme trollaamista taas täälläkin. 

Oikeastaan mun mielestä tässä ei ole mitään epäselvää: jos toinen sanoo että muilla on käynyt parempi tuuri puolisonvalinnassa, tällä tarkoitetaan juuri sitä kuin miten otsikossakin olet tulkinnut. Jos tällainen on vitsi, se huumorikin silti sisältää saman mielipiteen.

Itse ottaisin todellakin puheeksi enkä perääntyisi tästä. Ehkä käy esim. ilmi, että poikaystäväsi perhe arvostaa titteleitä todella paljon ja se aiheuttaa hänessä alemmuudentunnetta, mutta tällainenkin vaatii sitten käsittelyä poikaystäväsi osalta sen suhteen, mitä hän todella arvostaa. Tilanne saattaisi hyvinkin johtaa eroon, koska miksi jatkaa, jos toinen ei ole tyytyväinen?

Vierailija
27/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 kirjoitti:

M36

kirjoitit N36 väärin

Vierailija
28/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 kirjoitti:

Harmittaa kommentoida näin, mutta aika pitkälti olet oikeassa. Oma kokemukseni on, että kunhan on suht miellyttävän näköinen ja hyväsydäminen, älylliset ja uralliset saavutukset on ihan toissijaiset ellei peräti haitaksi.

Vierailija
29/29 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme trollaamista taas täälläkin. 

Oikeastaan mun mielestä tässä ei ole mitään epäselvää: jos toinen sanoo että muilla on käynyt parempi tuuri puolisonvalinnassa, tällä tarkoitetaan juuri sitä kuin miten otsikossakin olet tulkinnut. Jos tällainen on vitsi, se huumorikin silti sisältää saman mielipiteen.

Itse ottaisin todellakin puheeksi enkä perääntyisi tästä. Ehkä käy esim. ilmi, että poikaystäväsi perhe arvostaa titteleitä todella paljon ja se aiheuttaa hänessä alemmuudentunnetta, mutta tällainenkin vaatii sitten käsittelyä poikaystäväsi osalta sen suhteen, mitä hän todella arvostaa. Tilanne saattaisi hyvinkin johtaa eroon, koska miksi jatkaa, jos toinen ei ole tyytyväinen?

Jos tuollaisen heiton pitkäaikaiselta kumppanilta ottaa tosissaan, niin on syytä miettiä, onko itsellä terve itsetunto. Se on merkki siitä, että jotain pitää tehdä joko itsensä suhteen (miksi pidän itseäni huonona) tai puolison suhteen (miksi olen suhteessa puolison kanssa, joka ei arvosta minua).