Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako bibottom-mies naisia?

Vierailija
18.10.2019 |

Voisitko nainen seurustella bibottom-miehen kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuplaleveä persaus on turn-off ainakin minulle.

Vierailija
2/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuuuskin. :/ Veikkaan, että itsekin bi-naiset ovat kiinnostuneempia. Voisin mahdollisesti ottaa eturauhaskiihottimen osaksi seksielämää miehen kanssa, muta valitettavasti biseksuaalisuus ei ole minulle turn on. Huonoja kokemuksia bi-miehistä, olen jatkossa varuillani, syytä heitä. t. ennakkoluuloinen hetero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Olisi myös enemmän turn on kuin off minulle. Meitä on moneen junaan :)

Vierailija
4/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi suhteeseen mutta kiinnostaa, miten tuo puoli sinussa näkyy suhteessa naisen kanssa?

Vierailija
5/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, minulle ei ole ongelma jos mies käy välillä muiden miesten painettavana. Itsekin voisin strap-onilla hoidella. Sitten jos mies on koko ajan muiden miesten perässä juoksemassa, vois käydä häiritsee, mutta jos ei niin mikäs siinä.

Vierailija
6/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi suhteeseen mutta kiinnostaa, miten tuo puoli sinussa näkyy suhteessa naisen kanssa?

Jos olen naisen kanssa, niin ehkä voisin pyytää sträpillä panemista, mutta jos ei kumppani sitä halua, niin sitten ei näy arjessa millään tavalla.

Vierailija
7/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, minulle ei ole ongelma jos mies käy välillä muiden miesten painettavana. Itsekin voisin strap-onilla hoidella. Sitten jos mies on koko ajan muiden miesten perässä juoksemassa, vois käydä häiritsee, mutta jos ei niin mikäs siinä.

Suhteessa ollessani minulle riittäisi sträp aivan loistavasti, toki jos haluat kolmannen sänkyyn, niin se onnistuisi.

Vierailija
8/15 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
9/15 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se alkoi juuri näin ja sitten minun oli pakko tulla kaapista.

ap

Vierailija
10/15 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä se alkoi juuri näin ja sitten minun oli pakko tulla kaapista.

ap

En tiedä minkä keskustelun ap olet, mutta et tämän...

En koskaan ole kaapissa ollutkaan, mutta en miehen kanssa parisuhdetta halua, vain seksiä, naisen kanssa haluan parisuhteen.

Se oikea AP

Vierailija
11/15 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä saa munaa niin mikä ettei. Se on itseasiassa aika hot jos mies tykkää ottaa pe.rse..eseen

Vierailija
12/15 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä keskustelun ap olet, mutta et tämän...

Olen kaikkien keskusteluiden AP.

Se oikea AP.

Vierailija
13/15 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bi-miehet ovat yleensä aina bottomeita homojen kanssa eli haluavat, että heitä pannaan?

Vierailija
14/15 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi bi-miehet ovat yleensä aina bottomeita homojen kanssa eli haluavat, että heitä pannaan?

Ei kai siinä miehen tai naisen perseessä anatomisia eroja ole. Joten miksi sitten bi-mies panisi toista miestä, kun saisi saman panemalla naista kakkoseen. Bottom taas saa mieheltä jotain sellaista mitä nainen ei voi tarjota.  

Vierailija
15/15 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä miehen tai naisen perseessä anatomisia eroja ole. Joten miksi sitten bi-mies panisi toista miestä, kun saisi saman panemalla naista kakkoseen. Bottom taas saa mieheltä jotain sellaista mitä nainen ei voi tarjota.  

Tuntemistani bi-miehistä ei kyllä yksikään halua panna naista kakkoseen eli he samaistuvat bottomhomoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän