Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosta antibioottiketjusta juolahti mieleen.. Onko muut täysimetetyt sairastelleet?

Vierailija
02.06.2006 |

Mun lapsi 6 kk täysimetetty, ja jatkuvassa flunssassa 4-5kk, korvatulehdus 6 kk, kurkunpääntulehdus 7kk...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella oli reilu 1-vuotiaana kesällä jaloissa ihottumaa, jonka lääkäri sanoi atooppiseksi ihottumaksi. Se oli vain sen kesän. Itse kyllä epäilin sen jostakin ruoasta johtuvan. Nyt esikoisella iho hyvä.

Kuopuksella ei ole mitään allergioita.

Vierailija
22/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehduksissa korvakäytävän rakenne on varmaankin se tärkein tekijä. Imetys suojaa allergioiltakin (samoin kuin mm. kotieläimet), mutta se ei tietenkään tarkoita, että imetetyille ei voisi tulla allergiaa tai että imettämättömille tulisi. Välillä tuntuu, että ihmiset eivät ymmärrä, että tutkimuksissa puhutaan suurista massoista ja todennäköisyyksistä ja niiden usein melko pienehköistä eroista ja niistä ei yleensä voi ennustaa yksittäistapauksen suhteen yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahakivuista kans.

Eli tää on vaan mun käsitys:

Rintamaitovauvalla enemmän mahakipuja ja allergioita? Äiti usein dieetillä? Huono iho? Ei kestä d-vitamiinia?

Korvikevauvalla vähemmän mahakipuja ja allergioita?

Tässä mun kahden lapsen saldo. Toinen täysimetetty 6kk ikään ja toinen pelkästään korvikevauva.

Joo ja mä kannatan kuitenkin sitä imetystä! Saas nähdä miten kolmannen kanssa käy!

Vierailija
24/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa myös täysimetetty 6kk, silti sairasti paljon alle 6kk, jolloin sisar otettiin pois tarhasta ja sairastelut loppui

minä taas en ole kovin pitkälle imetetty, allerginen, tyytymätön ja paljon sairastellut..

eiköhän ne ole monen tekijöiden summia nuo sairastamiset.. mitään yksiselitteisyyttä on turha hakea

Vierailija
25/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksella ei ole ollut ainuttakaan lääkärinhoitoa vaatinutta sairautta, esikoisella alle 2 vuotiaana pari korvatulehdusta. Molemmat on rokotettu ohjelman mukaisesti.

Uskon enemmänkin geeneihin ja paljoon ulkoiluun tautien ehkäisijänä. Itse olen ollut aina todella terve, ensimmäisen antibioottikuurini sain yli kakskymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi