Ottaisitko heteromies sievältä shemalelta suihin?
Kyseessä olisi kuvankaunis, siisti ja pulleaa kullia lukuun ottamatta naisellisen seksikäs ilmestys isoja tissejä myöten. Voisi siis tulkita naiseksi, jolla on se pullea kulli. Olisiko se homoa vai vähän noemista poikkeavaa heteroa?
Kommentit (20)
Ottaisin. Olisi kiihoittava kokemus. Voisi kokeilla kovan kalun hyväilyä yms. Antaisin hänen tehdä minulle saman orgasmiin asti.
Kyllä. Kerran olen sitä kokeillutkin.
Maksullinen shemale oli huikea kokemus. Kullin imeminen oli itse asiassa kiihottavaa.
Ei hetero ime kullia, heteroa haluttaa vain pilllu.
Niin yksinkertaista se on. Sukupuolielin on se oleellinen, ratkaiseva tekijä tässä.
En, vaan antaisin suihin.
Illuusio säilyisi paremmin.
Voisi pitää vehkeensä housuissaan.
En voisi, mutta toisinpäin kokeiltu muutaman kerran. Kun näyttää naiselta, on kiihottavaa katsoa kun oma k.ulli työntyy huulien väliin, mutta sitten voi panna suuhun vähän voimakkaammin ja syvemmälle kun ei kuitenkaan ole nainen.
Shemale on mies, joten miehistä pitävät panevat niiden(kin) kanssa. Minäkin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ollut ap tuo ja en pidä miehistä. Shemalessa ei olekaan mitään miestä mulkkua lukuun ottamatta. Vaikea kysymys on vähän tämä.
T. Ainoa oikea Ap
En perkule Pera! Ei susta vaan saa sievää shemalea. Älä tee sitä vaan keskity nyt hirvipassiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ollut ap tuo ja en pidä miehistä. Shemalessa ei olekaan mitään miestä mulkkua lukuun ottamatta.
Juu oli se oikea AP ja olen aina pitänyt miehistä. Shemale on kiva, koska molempien hyvät puolet vaikka mies onkin jos tissit ja meikit poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ollut ap tuo ja en pidä miehistä. Shemalessa ei olekaan mitään miestä mulkkua lukuun ottamatta.
Juu oli se oikea AP ja olen aina pitänyt miehistä. Shemale on kiva, koska molempien hyvät puolet vaikka mies onkin jos tissit ja meikit poistaa.
Ei ollut ollut sinä senkin surkia retardi. Saat pitää miehistä.
Aloittalajalle vastaan että en. Asiahan menee siten että homot eivät ole kiinnostuneet shemaleista eikä tyttöilijöistä vaan miehistä miehinä. Sekä toisinpäin homot eivät pukeudu tytöksi koska kuten sanoin homot ovat kiinnosruneet miehistä miehinä.
Shemaleja ja tyttöilijöitä tapaavat vain bi miehet sekä kokeilunhaluiset heterot. Toki jotkut tyttöilijät ja shemalet antavat miehen ottaa suihin jne. mutta sitten on myös niitä tyttöilijöitäkin joiden vehje on täysin viraton tapaamisissa eli vain miehet panevat niitä ja he ottavat mieheltä suihin mutta heidän vehkeestä ei ole miehille iloa.
Mitä sitä kiertelee olen itse tyttöilijä ja miehet panee mua ja otan heiltä suihin. Minä en pane ketään enkä anna koskea siihen. Mua ei kiihita se jos mies koskee mun siihen. Mua kiihottaa vain se kun mua pannaan ja otan suihin eli mun siitä ei ole miehille mitään iloa. Miehet ovat olleet kuten jo sanoin bi tai kokeilunhalusia heteromiehiå. Monilta heteroilta olen ottanut vain suihin loppuun asti. Heteroissa reiluna vähemmistönä on ne jotka myös panevat ja bi miehissä taas enemmän sellaisia miehiä jotka myös panevat.
Mulla lukee jo seuranhaku ilmoituksessaani että mua pitää tyttönä kohdella ja mun se on täysin viraton tapaamisissa eli se asia on tiedossa kaikilla miehillä jo kun ottavat muhun yhteyttä eikä se tule kenellekkään yllätyksenä että mun siihen ei saa koskea
Vierailija kirjoitti:
Ei hetero ime kullia, heteroa haluttaa vain pilllu.
Niin yksinkertaista se on. Sukupuolielin on se oleellinen, ratkaiseva tekijä tässä.
Ei se noinkaan mene. Olen itse homomies ja minua ei naiset kiinnosta, mutta transmies, joka on jättänyt alapäänsä operoimatta, tuntuu erittäin kiihottavalta, näen sen niin, että olen kuitenkin miehen kanssa, vaikka hänellä jalkojen välissä onkin naisen sukupuolielin, siis lähtökohtaisesti tärkeintä minulle on henkilön ulkoinen habitus, näyttääkö hän mieheltä vai naiselta, ei se, mitä hänen housuistaan löytyy.
Entä voiko koko vaikuttaa asiaan?
https://www.google.com/search?q=yasmin%20shemales%20huge&tbm=isch&hl=en…
En varmasti.