Onko semmoisia "butch" bi/heteronaisia?
Onko miehistä(kin) pitäviä naisia, jotka esim. kalastaa, viettää öitä metsässä, on ammatiltaan esim. putkimies, on karvainen, pukeutuu miesten vaatteisiin ja vetää hiukset koneella lyhyiksi parin kuukauden välein? Vähän kärjistetty esimerkki ehkä, mutta löytyykö tämmöisiä naisia ylipäänsä? Saattaisin olla kiinnostunut.
Millaista on olla maskuliininen hetero/binainen? Kritisoiko ihmiset sellaista paljonkin? Mulla oli lukiossa tämmöinen tyttö kaverina. Se vain katosi jonnekin mentyään armeijaan, eikä sitten oltu yhteyksissä (aika ennen somea).
Itse olen ehkä hieman androgyyni mies. Osaan ommella juttuja, kirjoa ja tehdä vaikka neulakintaat. Olen perinteisen miehisellä alalla kuitenkin. Silti noihin harrastuksiin liittyy tiettyä häpeää. Miten se on naisilla? Kommentoiko ihmiset tai tehdäänkö outoja oletuksia helposti?
Kommentit (11)
Ei tarvitse olla noin butch, että luultaisiin lesboksi. Riittää että on rekkakuski tai vastaava eikä pukeudu pinkkiin ja korkkareihin.
Kyllähän tuollaisia naisia Suomessa on paljon. Ja heitä haukutaan epänaisellisiksi.
Kyllä sellaisia naisia on. Tuttuni on kuin steteotyyppinen butch-lesbo, mutta hetero. Tiedän muitakin, joita luullaan lesboksi, vaikka he ovat heteroita. Heitä tulee naiset iskemään. Itse olen lesbo enkä saa naisilta mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollaisia naisia Suomessa on paljon. Ja heitä haukutaan epänaisellisiksi.
Musta se, että tehdään oletuksia seksuaalisuudesta ja sukupuolesta tiettyjen aktiviteettien yms. perusteella on ihan helkkarin ahdistavaa. Arvostan suuresti naisia, jotka vaan tekevät, mitä lystäävät noin lain puitteissa. Tuo lukiokaverini vaan oli, mikä oli, eikä miettinyt ihmisten mielipiteitä ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän sellaista arvostan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaisia naisia on. Tuttuni on kuin steteotyyppinen butch-lesbo, mutta hetero. Tiedän muitakin, joita luullaan lesboksi, vaikka he ovat heteroita. Heitä tulee naiset iskemään. Itse olen lesbo enkä saa naisilta mitään huomiota.
Ei mene tasan näköjään onnen lahjat. Mä istuin kerran yhden lesbon kanssa tavallisessa baarissa ja joku nainen kävi iskemässä sitä, vaikka sen vaimokin oli paikalla. Mä en tietty saanut mitään huomiota.
Tuo naisten houkuttaminen on vaikea laji... Ehkä naiset pitää sua heterona.
ap
En ole maskuliininen ulkonäöltäni, enkä ennen tätä aloitusta tiennyt harrastusteni olevan maskuliinisia.
Metsästän, kalastan, vaellan, pelaan online pelejä.
Ammatiltani olen levyseppähitsaaja.
Mua taitaa suojata naisellinen ulkonäkö moisilta haukkumisilta. N27
Vierailija kirjoitti:
En ole maskuliininen ulkonäöltäni, enkä ennen tätä aloitusta tiennyt harrastusteni olevan maskuliinisia.
Ammatiltani olen levyseppähitsaaja.Mua taitaa suojata naisellinen ulkonäkö moisilta haukkumisilta. N27
Onko sulla muuten vinkkejä hyvän makuualustan hankintaan? Olen nukkunut vanhalla alustalla lattialla ja öisin tulee joskus kylmä, vaikka metsässä tuo on toiminut. Kai sitten sammal tai riippumatto on ollut se tekijä, joka on eristänyt kylmältä metsässä.
Ihmiset on kyllä pinnallisia. Ulkonäkösi on ehkä toiminut hyvänä kilpenä tuota vastaan.
ap
Niin kyllä kai näitä on. Mee ap johonkin huoltsikalle missä pysähtyy paljon rekkakuskeja. Sieltä luulisi löytyvän näitä naisiakin.
Sitten on jääkiekon pelaajanaiset, jotka on usein, ei ihan noin butcheja, mutta miehekkäämmän oloisia. Moni heistä onkin lesbo, mutta moni ei.
Mene sinne missä nää jäkisnaiset viettää aikaa.
...Itsekin luulin pariakin heistä olevan naisiin päin kallellaan ulkonäön takia. Toisella lyhyet hiukset ja toisella keesi. Molemmilla on miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatiltani olen levyseppähitsaaja.Mua taitaa suojata naisellinen ulkonäkö moisilta haukkumisilta. N27
Onko sulla muuten vinkkejä hyvän makuualustan hankintaan? Olen nukkunut vanhalla alustalla lattialla ja öisin tulee joskus kylmä, vaikka metsässä tuo on toiminut. Kai sitten sammal tai riippumatto on ollut se tekijä, joka on eristänyt kylmältä metsässä.
Ihmiset on kyllä pinnallisia. Ulkonäkösi on ehkä toiminut hyvänä kilpenä tuota vastaan.
ap
Miks sä kyselet tollasia tässä ketjussa. Ei ihan oikee platformi asialle. Ja miks hemmetissä sä nukut kotonas makuualustalla?
No minä olen jotakuinkin tuollainen, en tosin miehisessä ammatissa enkä pelaa jääkiekkoa tms. En kyllä osaa ommella tai kutoa.
Tukka on usein ollut sänki ja miesten vaatteita, enkä koe olevani järin naisellisen näköinen.
Ei kukaan ole sanonut minulle ikinä mitään eikä ole kysellyt suuntautumisestani, ei iske naiset eikä miehet.
Up!
Tosin semmoiset naiset ei ehkä viettäisi aikaansa tämmöisellä palstalla.
ap