Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko matkustellut paljon Jenkeissä?

Vierailija
17.10.2019 |

Mä vaan Nykissä ja Texasissa kävin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan Nykissä ja Floridassa.

Vierailija
2/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losissa käynyt pari kertaa, San franciscossa kerran Las Vegasissa kerran, New Yorkissa kolme kertaa, Chicagossa kerran, Miamissa kerran.

Toisella Losin reissulla kävin samalla myös Vegasissa ja San Franciscossa, joten niitä atlantin ylityksiä ei ihan noin montaa kertaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, asun USAssa ja ihmetyttaa etta kukaan suomituristi ei nayta uskaltavan poiketa noilta tutuilta  reiteilta. Taalla olisi niin paljon nahtavaa, luolista tulivuoriin.

Vierailija
4/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, asun USAssa ja ihmetyttaa etta kukaan suomituristi ei nayta uskaltavan poiketa noilta tutuilta  reiteilta. Taalla olisi niin paljon nahtavaa, luolista tulivuoriin.

Mä olen aina haaveillut pääseväni kunnon road tripille läpi USA:n, mutta haaveeksi taitaa jäädä - ei ole esim. sitä kuskiakaan tiedossa...(olen tuo Nykissä ja Floridassa käynyt.)

Vierailija
5/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina haaveillut pääseväni kunnon road tripille läpi USA:n, mutta haaveeksi taitaa jäädä - ei ole esim. sitä kuskiakaan tiedossa...(olen tuo Nykissä ja Floridassa käynyt.)

Mä olen haaveillut myös ajamisesta rannikolta rannikolle...

Vierailija
6/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen haaveillut myös ajamisesta rannikolta rannikolle...

Entas LA:sta San Diegoon Big Sur rantatieta pitkin? Googlettakaa Big Sur.

Vierailija
7/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ei ole enää mitään nähtävää, koska kaikki tärkeät ja atmosfääriset jenkit ovat jo kuolleet pois. Peter Falk...

Vierailija
8/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa Floridassa, en muualla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän