Onko nainen jolla mies on dimplomi-insinööri erityisen onnekas vai tuntuuko se vain siltä?
Mitä mieltä, onhan isotuloinen miesten mies kaikkien naisten unelma
Kommentit (31)
DI-miehelläni on hyvä bruttopalkka, mutta myös jäätävä veroprosentti. Itse olen keskituloinen ja verottaja nipistää minultakin. Emme todellakaan ole erityisen rikkaita tai elä mitenkään leveästi!
T. Taviksen tavisvaimo
Hyvä palkka, muttei käytännössä osaa tehdä mitään. Tietää miten kaikki menee teoriassa ja fiksu. Tunnen neljä. Sukulaisia, paitsi rakennusalanDI rakensi/rakennutti talon perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
DI-miehelläni on hyvä bruttopalkka, mutta myös jäätävä veroprosentti. Itse olen keskituloinen ja verottaja nipistää minultakin. Emme todellakaan ole erityisen rikkaita tai elä mitenkään leveästi!
T. Taviksen tavisvaimo
Alhainen palkka on hyvä kun menee veroa vain vähän
Vierailija kirjoitti:
Se on DILPOMPI.
Haluaisin itselleni dilpompiekonomin. Missä näitä voisi tavata?
Onko jossain DI bileitä joissa näitä voisi iskeä?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä miettii, että rahasta viis, mutta sitten kun on tenavat, omakotitalo ja autot maksettavana on se ihan mukavaa jos nuo on kunnossa ja vielä jää rahaa vaikka matkustella. Opiskeluaikana tuntui, että rahalla ei niin väliä kun eihän sitä kulunutkaan. Kannattaa hankkia siis mahdollisimman hyväpalkkainen ammatti!!
Tai hyväpalkkainen mies. Toteutuu kaikki ed. mainitut. Ei tosin dilpompia insenjööriä.
Vierailija kirjoitti:
Insinööri on kyllä hyvä mies. Kätevä ja aikaansaava. Mutta ihan samoin se on mekaanikot, sähköasentajat, huoltomiehet ja kaikki käsityöläiset. Palkalla ei niin väliä.
Onko ne kloonattu? Se selittääkin sitten aika paljon...
Dildon paperit tuo taloon lisää rahaa, ei rakkautta.
Joo, internetdeittaillessa oon kategorisesti alkanut jättää di:t huomiotta - kaipaan luovempia ihmisiä ympärilleni. Mut jos raha kiinnostais, eläisin muutenkin erilaista elämää N32
Olen itse tekniikan tohtori, joten en tarvitse miestä mihinkään. Olen naisista onnekkain (saisipa tähän kuvan riemutanssia tanssivasta Ressusta).