Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen jolla mies on dimplomi-insinööri erityisen onnekas vai tuntuuko se vain siltä?

Vierailija
17.10.2019 |

Mitä mieltä, onhan isotuloinen miesten mies kaikkien naisten unelma

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin!

Vierailija
2/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri on kyllä hyvä mies. Kätevä ja aikaansaava. Mutta ihan samoin se on mekaanikot, sähköasentajat, huoltomiehet ja kaikki käsityöläiset. Palkalla ei niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodarimies ei saanut mitään kätevää aikaan ja oli tunnetasolla lukossa.

Vierailija
4/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on DILPOMPI.

Vierailija
5/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertaisen onnekas

Vierailija
6/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne diplomi-insinöörinkin ovat yksilöitä... Joku on fiksu, toinen vähemmän fiksu ja kolmas koulutuksesta huolimatta verrattavissa idioottiin.

Vierailija
7/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainenkin olla DI tai muu insinööri. Tai teknisellä alalla noin muuten. Mä olen insinööriopiskelija ja nainen samalta alalta olisi kiva. Heitä on vähän, mutta onpa kuitenkin.

Ihminen yleensäkin on onnekas, jos se on suht terve ja elämäänsä tyytyväinen. Rahasta viis, jos sitä on sen verran, että saa syötyä hyvin ja katto pysyy pään päällä.

Vierailija
8/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä miettii, että rahasta viis, mutta sitten kun on tenavat, omakotitalo ja autot maksettavana on se ihan mukavaa jos nuo on kunnossa ja vielä jää rahaa vaikka matkustella. Opiskeluaikana tuntui, että rahalla ei niin väliä kun eihän sitä kulunutkaan. Kannattaa hankkia siis mahdollisimman hyväpalkkainen ammatti!!

Vierailija
9/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole hyvätuloisia ja jos kaipaa rahoja, fiksumpaa on olla DI ihan itse.

Vierailija
10/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rakkautta niin on myös onnea! Pelkkä raha ei sitä tuo, mutta jos sitäkin on helpottaa se arkea ja vähentää riitelyä.

Vierailija
11/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diblomi-insinööri on paljon töissä = paljon omaa aikaa.

Vierailija
12/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on diplomi-insinööri. On hyvä ja aivan ihana mies, myös tosi kätevä kaikessa. Palkka on hyvä, mutta vastapainoksi tekee ihan v*itusti töitä, mikä mua tahtoo välillä nyppiä. Raha ei tuo onnellisuutta. Meilläki on omat tilit, enkä ees halua olla riippuvainen mieheni tuloista. Itse maksan omat juttuni, mutta mies toki käyttää enemmän rahaa esim.ruokaan, kun hänellä on moninkertaiset tulot minuun nähden.

Vierailija
13/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä dimplomi-insinööri on miehistä parhain, varsinkin tällaiselle dimplomi-insinöörinaiselle. Kummallakin on ollut kaiken aikaa hyvät tulot, joten olemme saaneet toteuttaa haaveitamme, hankkia ison perheen ilman taloudellisia huolia. Ja työ on vienyt meitä myös ulkomaille, kolmelle mantereelle. 

Vierailija
14/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimplomi-insinööri.

Vierailija
15/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihan huikean luova uusi lähestyminen tähän di-kehuskeluaiheeseen! :D Ei hel--tti...

Vierailija
16/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös oma diplomi-insinööri mies tekee saatanasti töitä, yhteistä aikaa on vähän. Itse olen ekonomi eli rahasta ei ole niin kiinni, kun tienataan saman verran.

Vierailija
17/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki diplomi-insinöörit hyväpalkkaisia? Ovatko kaikki diplomi-insinöörit samasta puusta veistettyjä, saman luonteisia ja voidaan niputtaa yhdenlaiseksi ihmiseksi? Onpa kummallinen kysymys.

Vierailija
18/31 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on onnekas, kun saa elää sellaista elämää, mihin on tyytyväinen. Mulla se sisältää ihanan miehen, joka kohtelee minua hyvin ja on omistautunut perheelleen. Mies myös tienaa hyvin, eikä ole taloudellisia huolia. Mulla mies sattuu olemaan DI, mutta ihan hyvin voisi olla myös jonkun muun ammattikunnan edustaja.

Vierailija
19/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on onnekas, kun saa elää sellaista elämää, mihin on tyytyväinen. Mulla se sisältää ihanan miehen, joka kohtelee minua hyvin ja on omistautunut perheelleen. Mies myös tienaa hyvin, eikä ole taloudellisia huolia. Mulla mies sattuu olemaan DI, mutta ihan hyvin voisi olla myös jonkun muun ammattikunnan edustaja.

olet onnekas!

Vierailija
20/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ihan huikean luova uusi lähestyminen tähän di-kehuskeluaiheeseen! :D Ei hel--tti...

Kadehditko avoimesti naisia joilla DI mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän