Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huonosti ihmiset oikein voivat, kun tämä palstakin on täynnä katkeroituneita viestejä ja ilkeilyä?

Vierailija
17.10.2019 |

Tosi paljon samoja teemoja esiintyy, mietin tehtaileeko tietyt samat tyypit aiheita yhä uudestaan ja uudestaan aiheista, joista eivät katkeruuksissaan pysty päästämään irti. Hirveästi myös asiattomia keskusteluita, joissa ilkeillään kanssakirjoittajille. Miksi olemme toisillemme tällaisia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis todella huonosti taidetaan voida. Mä oon niin herkkä, että itkin eilen jonkin aikaa kun laitoin palstan kiinni, kun yksi kirjoitti todella rumasti ja ihan tarpeettomasti. Yritän itse kirjoitella positiivisia viestejä ja kun otan kantaa, argumentoin rakentavasti enkä mene henkilökohtaisuuksiin. Mutta kaikkiallahan tämä näkyy, ei olekaan somea, jossa ei ilkeiltäisi. Inhottava nykyajan ilmiö. Kiltteys ja kohteliaisuus on aliarvostettua.

Vierailija
2/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tämän aloitulsen jo pieruelimelläni ennakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
4/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TRÖÖÖÖT!

Vierailija
5/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis todella huonosti taidetaan voida. Mä oon niin herkkä, että itkin eilen jonkin aikaa kun laitoin palstan kiinni, kun yksi kirjoitti todella rumasti ja ihan tarpeettomasti. Yritän itse kirjoitella positiivisia viestejä ja kun otan kantaa, argumentoin rakentavasti enkä mene henkilökohtaisuuksiin. Mutta kaikkiallahan tämä näkyy, ei olekaan somea, jossa ei ilkeiltäisi. Inhottava nykyajan ilmiö. Kiltteys ja kohteliaisuus on aliarvostettua.

Onneksi jaksat kaikesta huolimatta olla vielä asiallinen ja rakentavasti keskusteleva. :) Olisi paljon mukavampaa, jos täällä pyrittäisiin enemmän siihen.

Vierailija
6/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin mieleni tästä aloituksesta. :(

Vierailija
7/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
8/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on oikea kiusaamiskulttuuri. 

Vierailija
9/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jotka voivat huonosti levittävät pahaa oloaan ja purkavat sitä ilkeilyllä. Moni tarvitsee apua (mielenterveys), mutta ei tajua hakea tai sitten ei saa sitä. Mikään ei koskaan kuitenkaan oikeuta olemaan ilkeä ja asiaton.

Vierailija
10/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että monelle kiltimmälle pojalle tämä alkaa jo koulussa, kun tytöt eivät koskaan tule juttelemaan (huomaavat vain pahikset) ja sitten saakin jo olla aina yksin :(

Vierailija
11/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä nyt noin vakavasti kannata ottaa. Itse ainakin omaan aika mustan huumorin ja kirjoitan myös samaan sävyyn.

Vierailija
12/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet meni rikki kun aikuiset tulivat tänne.

Vierailija
13/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko itse nyt ylemmäisyyden tunnetta tästä aloituksesta?

Vierailija
14/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi täällä on niin tylsiä aloituksia, mutta kuka viitsii vaivautua kertonaan mitään henkilökohtaista tai kysymään neuvoa kun kommentit ovat tyyliä "trööt" tai "valivali".

Vierailija
15/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä nyt noin vakavasti kannata ottaa. Itse ainakin omaan aika mustan huumorin ja kirjoitan myös samaan sävyyn.

Musta huumori on eri asia kuin esim. henkilöön kohdistuva *ittuilu.

Musta huumori on jees. *ittumaisuus ei ole.

Vierailija
16/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mustaa huumoria ja tahallista kiusaamis/lyttäämis/ihmisryhmien leimaamismeininkiä toisiinsa rinnastettavina ilmiöinä.  

Vierailija
17/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on vaan luonnostaan niin karkeita etteivät osaa ikinä ilmaista itseään muita loukkaamatta vaan aina pitää töksäyttää kaikki suoraan. Esim ihan joka kohdassa pitää korostaa että sellaiset on tyhmiä jotka tekee eri tavalla kuin itse. Ehkä livenä vähän enemmän sensuroivat mutta kaikki ei osaa silloinkaan. Pahinta on juuri se että kaikki pitää aika viedä henkilökohtaiselle tasolle vaikka puhuttaisiin vain yleisesti. Itsellä ainakin on tietty mielikuva näistä kaiken töksäyttävistä ihmisistä ja koitan aina ajatella sitä niin tulee vähän ehkä parempi mieli.

Vierailija
18/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys ja kohteliaisuus on merkki heikkoudesta ja yksinkertaisuudesta.

Vierailija
19/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä joistain keskusteluista ja kirjoituksista tulee todellakin sellainen olo, että täällä käy todella vakavasti häiriintynyttä porukkaa. :D 

Vierailija
20/40 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pitäisi olla ikäraja.

Pikkupentuja ja teinijonneja nuo ilkeilijät. Nuoriso voi todella huonosti. Kertoohan se jo jotain, että provoillaan mammapalstalla. Enemmänkin LOL.

Mitä tulee pahaan mieleen, niin sympatiseeraan sinua AP. Pidetään huolta toisistamme 💛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän