IS: Turussa tapahtuu: kristillisellä opistolla mahdollisesti aseistettu mies
Poliisilla operaatio Turussa
Kommentit (17)
Syyslomaviikolla? Onko siellä ketään edes paikalla? Toimistolla ehkä joku.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ilmoitetaan ettei ollutkaan.
Toivotaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Syyslomaviikolla? Onko siellä ketään edes paikalla? Toimistolla ehkä joku.
Pari viikkoa sitten alkanut valmentava koulutus. Katsoin opiston nettisivulta. Tuskin nyt heti ovat sieltä lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Syyslomaviikolla? Onko siellä ketään edes paikalla? Toimistolla ehkä joku.
Ei kristillisellä opistolla välttämättä mitään syyslomia ole.
Turun kristillisen opiston rehtori Tapani Rantala kertoo kyseessä olleen väärä hälytys.
– Yhdellä opiskelijalla oli vyö, joka näytti epäilyttävältä. Tämä aiheutti ilmoituksen poliisille. Vyöstä saattoi saada väärän käsityksen, mutta mitään todellista vaaratilannetta ei ollut.
Tänä hetkenä ollaan herkkiä säikähtämään ja ilmoittamaan asiasta eteenpäin, Rantala sanoo.
TS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyslomaviikolla? Onko siellä ketään edes paikalla? Toimistolla ehkä joku.
Pari viikkoa sitten alkanut valmentava koulutus. Katsoin opiston nettisivulta. Tuskin nyt heti ovat sieltä lomalla.
Koulutus kenelle ja valmennus mihin?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli vyö, mikä näytti epäilyttävältä.
no huh
Et siis vyö näytti aseelta? Silmissä vikaa!!!!!!!! Äkkiä silmälääkäriin!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Et siis vyö näytti aseelta? Silmissä vikaa!!!!!!!! Äkkiä silmälääkäriin!!!!!!!!!!!!
Voihan se olla saman värinen.
Oliko leikkipanosvyö. Etelä- Venäjällä miehet käyttää sellasia. Mikä valmennuskoulu- ??
Täh, oikeesti?