Olenko väärässä jos oletan naisystävän laittautuvan arkisin ennen kuin herään.
Exäni heräsi aina tuntia ennen kuin mikä. Kävi suihkussa, puki päällensä ja meikkasi. Nyxä herää suunnilleen samaan aikaan kuin minä hiukset sotkuisina iho punoittaen ilman meikkiä repaleisessä pijama-asussa ja haisevana ellei illalla käynyt suihkussa. Minusta tuo on aika etovaa ja jopa epäkunnioittavaa käytöstä minua kohtaan. Missä on se tyttömäisyys ja naisellisuus mitä hän mainosti minulle suhteen alkuaikoina?
M28
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka fressinä itse heräät?
Mies on seksikäs tukka sotkuisena suoraan sängystä noustuaan, täysin eri asia.
Nyxa-raukkasi luulee, etta hyvaksyt hanet ja rakastat hanta sellaisena kuin han on, etka minaan silikoni-barbienukkena.
No kiitos taas vihjeistä yritän muistaa tämän et nousen ensin ja laitan itseni kauniiksi.
Tollasia miehiä on oikeesti olemassa. Ap vois olla ystäväni ex, mutta ikä ei täsmää. Ystävä sai pestä meikit kasvoiltaan vasta kun mies nukkui ja aamulla piti olla laitettuna kun mies heräsi. Sairasta touhua.
Mä tapailen vaan miehiä, jotka ovat ennen heräämistäni käyneet salilla ja öljynneet sikspäkkinsä. Myös sänkyyn kannettu terveellinen ja monipuolinen aamupala kuuluu tähän kuvioon. Monesti minut on herätetty myös hellällä jalkahieronnalla. Eräs eksäni jopa saattoi säveltää aamulla minulle biisin ennen heräämistäni ja sitten tuli kitaran kanssa esittämään sen makuuhuoneeseen.
Ja sitten sä heräsit oikeasti ja huomasit ettei mitään naisystävää koskaan ollutkaan.
Mutta Ranskassa kuulema naiset laittautuu miestä varten heti aamusta. Ettei mies näe heitä naturellina.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen vaan miehiä, jotka ovat ennen heräämistäni käyneet salilla ja öljynneet sikspäkkinsä. Myös sänkyyn kannettu terveellinen ja monipuolinen aamupala kuuluu tähän kuvioon. Monesti minut on herätetty myös hellällä jalkahieronnalla. Eräs eksäni jopa saattoi säveltää aamulla minulle biisin ennen heräämistäni ja sitten tuli kitaran kanssa esittämään sen makuuhuoneeseen.
Tuo nyt on vähintä, mitä nainen voi vaatia.
Kuulostaa provolta, muttei välttämättä ole. Kirjoitustyylistä kyllä huomaa, että on.
Minulla oli jonkin aikaa miesystävä, ihan aikuinen viisikymppinen, joka murjotti minulle aamuisin ja kieltäytyi edes katsomasta minuun päin muuten kuin vilkaisemalla ja irvistämällä. Kun kysyin, mikä häntä vaivasi, hän vastasi, ettei mikään. Meni jonkin aikaa ennen kuin yhdistin meikkaamattomuuteni miehen mielenosoittamiseen ja meikattuna esiintymiseni miehen ns. normaaliin käytökseen. Hän ei missään tapauksessa halunnut puhua asiasta eikä varsinkaan alkaa itse nousta, käydä suihkussa, ajaa partaansa ja pestä hampaitaan ennen minun heräämistäni. Suhde jäi aika lyhyeksi muistakin syistä kuin vain tämän näkemyseron vuoksi.
Tämä sama mies muuten ei sietänyt kuukautisia ollenkaan; häneltä oli mahdoton saada edes kunnollista halausta kuukautisten aikaan. Ei onnistunut edes vaatteet yllä. Hän ei sietänyt myöskään sairaita ihmisiä, ei vakavasti sairaita eikä satunnaisesta päänsärystä tai allergiasta kärsiviä, vaikka esimerkiksi flunssa sai hänestä itsestään esille kärsimyksistään mölähtelevän marttyyrin. Kaikkein pahinta oli raskaana oleva nainen; tämä sankari oikein kehui sillä, että oli lopettanut kaiken seksiin viittaavankin toiminnan ex-vaimonsa kanssa siihen, kun kuuli tämän olevan raskaana. Joillakin miehillä on kovin erikoinen, pelonsekainenkin käsitys naisista ja naisten kehosta.
Miten, ap, tyttöystäväsi "mainosti" sinulle tyttömäisyyttään ja naisellisuuttaan suhteen alkuaikoina? Ei kai vain sillä, minkä useimmat ihmiset tuntevat nimillä "vieraskoreus" ja "alkuhuuma"? :)
On. Mene exäs luokse, kun oli niin paljon parempi. Eiku anna kun arvaan, se ei jaksanu kattoa enää sua aamuisin, eikä muutenkaan ja jätti sut.
Voi herranpieksut!
Onks Suomessakin tuo sama kuin Amerikan unelmassa, että vaimo laittautumaan siksi kunnes ukko herää!! Kaikkee sitä saa lukea.
Pitäs vissiin yölläkin olla meikit naamassa, tekoripset, kampaus hyvin että kelpais? Entäs saunassa?
Siinäpä sitä on pohjaa ja perustusta yhteiselle taipaleelle!🤣
Minä haluaisin että mies pesisi hampaansa ennen kuin herään ja minun täytyy haistella hänen aamuhengitystään. Minun hengitykseni ei haise koska käytän erikoistuotteita, hänen haisee. Odotanko liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on PIJAMA?
Hän hienostelee ja kirjoittaa y=i kuin olisi ulkomaalainen.
No mutta miehet haluaa nähdä sut kauniina aamullakin. Mun ex toi mulle aina kahvit sänkyyn jopa työaamuina. Olin meikannut häntä varten.
Mun poikaystävän mielestä oon kaunis suoraan herättyä.
Itse tykkään kyl olla vähän ehostettuna, ilman meikkiä mulla on olemattomat kulmat ja vaaleat ripset.
Et. Olet Porvoossa.