Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, paljastakaa miestenne oudot tavat!

Vierailija
17.10.2019 |

Miehelläni on monia, mutta oudointa on ettei ikinä nosta vessan istuinta. Ei vaan osaa tai on laiska. Pissii niin että se on alhaalla, sitten vetää vessan, ottaa metrin vessapaperia jolla istuimen pyyhkii, heittää sen pönttöön ja vetää vessan uudestaan. Vuosia oli näin ja yritin opettaa että olisi paljon yksinkertaisempaa ja nopeampaa nostaa istuin, mutta ei osannut koskaan niin tehdä. Joten aloin itse aina nostamaan istuimen niin että on AINA miehelle valmiina, by default. Ollaan niin säästetty vettä ja paperia jo 30 v! Vain hotelleissa annan hänen käyttää omaa tapaansa joka tietenkin jatkuu kodin ulkopuolella. En tiedä miksi mieheni tekee aina kaiken niin mahdollisimman monimutkaisesti.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree kissan naamalle

Vierailija
42/42 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei juo mitään ennen kuin on syönyt kaiken ruoan. Vasta sitten juo ruokajuomansa. Outo tapa, joka on kehittynyt joskus kouluaikoina, kun opettaja ei antanut juoda maitoa, ennen kuin ruoka oli syöty. Kaipa sillä oli tarkoitus varmistaa, että lapset syövät myös ruokaa, eivätkä täytä vatsaansa maidolla. Minua tapa ärsyttää suunnattomasti. Miksi pitää noudattaa jonkun sekopään opettajan aikoinaan opettamaa tapaa vielä yli viisikymppisenä?

Teen tuota ihan samaa ja olen yli 20 vuotta sun miestäsi nuorempi :D enkä ainakaan muista että omalla kohdallani tapa olisi saanut alkunsa mustään ala-asteaikojen "ruoka ensin, juoma sitten" pakotuksesta mutta toisaalta - en osaa selittää edes itselleni mistä tämä tapa sitten on lähtöisin :D moni on kummastellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi