Maanantaina menee viimeinen erä ulosottoa
Seuraavat kolme kuukautta hulluna töitä ja 500-700e kuussa säästöön, helmikuussa matkalle ja hommaan uuden tietokoneen. Sen jälkeen jatkaa taas hulluna töiden tekoa ja alkaa tosissaan lyhentää opintolainaa. Parin vuoden päästä voisi sitten muuttaa pois suomesta.
Kommentit (25)
Hienoa! Onneksi olkoon! Ite sain oman ulosottoni päätökseen kesän alussa ja oli kyllä helpottunut olo. Kaikkea hyvää elämääsi.
Sivusta: Mun tapauksessa kusettanut taho oli Postipankki l. Leonia l. Danskebank. Unohdinko jonkin nimen välistä? No, sama kopla jymäytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! Sinulla on suunnitelmat selvillä.
Kiitti. Ulkomailla asuvat kaverit löysivät työpaikankin mulle. Kunhan saan opintolainan maksettua, haen kyseistä paikkaa. :)
ApMiten opintolaina on este kyseisen työpaikan haulle?
Kyseisen maan kurssi on niin huono ja vuokrat korkeita palkkoihin nähden, että pääsen helpommalla kun saan lainan maksettua ennen muuttoa pois.
ApEli suomalaisena työttömänä sinulle jää enemmän käteen kuin siellä työtä tekevänä?
Mistä sait päähäsi mun olevan työtön? Käyn töissä ja viimeiset puoli vuotta olen tehnyt vähintään 30-40 tuntia extraa joka kuukausi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! Sinulla on suunnitelmat selvillä.
Kiitti. Ulkomailla asuvat kaverit löysivät työpaikankin mulle. Kunhan saan opintolainan maksettua, haen kyseistä paikkaa. :)
ApMiten se työpaikka odottelee sinua pari vuotta?
Mutta onneksi olkoon! Minulla on vastaava päivä vasta puolen vuoden kuluttua.
Koska suomalaisena kyseinen paikka on periaatteessa taattu, koska suomenkielisiä siellä ei ole juurikaan. Ja muutenkin kasvava yritys joka palkkaa jatkuvasti lisää työntekijöitä.
Ap
Maksoin tiistaina viimeisen erän takausvastuista johtuneen maksu, ei se lopullinen maksaja ole aina välttämättä se, joka on kusettanut.