Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittavimmat matkustajat julkisissa?

Vierailija
17.10.2019 |

Itseä veetuttaa ne jotka huutaa isoon ääneen bussikuskille heipat lähtiessään keski- tai takaovesta. Moottorin meteli peittää huudon kuskille asti mutta kanssamatkustajat kyllä sen kuulee ja korvia vihloo. Eikö voisi vaan kohteliaasti nostaa kättä heipaksi kuskille poislähtiessään? Sillon ei kanssamatkustajatkaan kärsisi.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lastenvaunujen kanssa liikkuvat, jotka jättävät kärryt välikköön ja menevät lapsineen istumaan muualle. Eivät palaa välikköön, vaikka bussi on täyttyisi ja vievät näin useita paikkoja.

- Tyypit (yleensä  mummot), jotka kiilaavat koko jonon päästäkseen ekana bussiin. Ei siinä mitään jos pyytää päästä ekana jos on esim vaikeaa päästä istumaan liikkuvassa bussissa, mutta etuilu on röyhkeää ja ei noilla kyllä ainakaan ripeän liikkumisen kanssa näytä olevan ongelmaa.

- Ne jotka eivät tajua, että kulkuvälineestä poistuvalla on etuoikeus.

-Teinit jotka salaa kuvaavat muita matkustajia ja kikattelevat.

Voisiko ne tyhjät lastenvaunut heittää siitä he*vettiin.

Vierailija
102/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä siellä ongelmia :-)

Täällä maaseudun rauhassa kuljetaan omilla autoilla, sillä julkista liikennettä ei pahemmin ole.

Kirkolla käydään kaupassa ja ne vakiojuopot istuva kiltisti omilla penkeillään puistossa tai kaupassa, pahemmin häiriötä tuottamatta. Kuuluvat ikäänkuin kalustoon.

Muutamat narkit pyörivät omissa luukuissaan, eikä kylällä näy sen enempää mhtunkeutujia, kuin ulkomaan kerjäläisäkään. Kotikutoisia romaneita asuu muutamia kappaleita, mutta ovat hellareita ja käyttäytyvät siistimin kuin muut suomalaiset.

Kyseessä muuttotappiokunta, joten ulkomaan elävistä tuskin tulee olemaan haittaa tulevaisuudessakaan.

Isolle kirkolle, eli lähimpään isompaan kaupunkiin matkaa 40 kilsaa, josta sitten löytyy viihdykettä moneen lähtöön.

Miksi te elätte siellä juoppojen, narkkareitten, ammattikerjäläisten ja mhtunkeutjien seassa?

Muuttakaa maalle.

Muualta Suomeen tulleita ei edes ole, mutta heitä on silti tarve kutsua mhtunkeutujiksi?

Kertoo susta aika paljon.

Ihan mielelläni asun mieluummin kaupungissa, lieveilmiöineen, kuin sun naapurinasi. Jonkun ne täytyy tehdä verot sinunkin onnelasi ylläpitämiseen. 🙃

No kiitosta vaan :-)

Oli täälläkin sata toimetonta mmu uttajaa vuodenverran, kunnes tajusivat purkaa vo kin ja laittaa jäpikkäät matkaamaan pohjolan harmaaseen kaupunkiin.

Aamulla sitä monesti kymmenen maissa kun heräilee linnunlauluun ja aamukahvia keitellessä katselee lintujen hääräilyä puutarhassa, sitä monesti mielessään siunaa teitä helsinkiläisiä, että jaksattekin raataa siellä pääkaupungissa ja kärsiä monenlaisista ongelmista ja pulmista, mutta aina vaan jaksatte niillä julkisilla kulkuneuvoilla joka päivä matkustaa ja koko suomelle elintasoa takoa.

Oikein täytyy kädet iltasella yhteen liittää ja kiittää teitä kaikesta hyvästä mitä olette meidän maalaisten eteen tehneet ;.)

En mä asu Hgissä vaan Tampereella. Veroja maksan palkasta yli kolme tonnia kuukaudessa. Mulla on mielenkiintoinen työ jota rakastan tehdä ja tykkään asua kaupungissa. Mulle ei tulisi mieleenkään puhua syrjäytyneistä tai yhteiskunnan ongelmista tuohon sävyyn kuin sinä. Koulutetteja kaupunkilaisia väitetään ylimielisiksi, mutta sun tasolle on kenelään vaikea päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka vievät muiden tilaa levittelemällä jalkojaan ja kyynärpäitään. Ja miehet, jotka menevät jonkun tytön viereen istumaan vaikka miesten tai vanhempien naisten vieressäkin olisi tilaa.

Bussissa on ärsyttävää, jos kaikki paikat on jo varattu ja pitää istua jonkun viereen. Etenkin nuoret miehet harrastaa tuota jalkojen levittämistä. Mä istun häpeilemättä ihan kiinni ja tokaisen että "jospa  nyt  hieman tiivistät sinne omalle puolellesi kun tässä on aika ahdasta". Outoa kyllä, toimii joka kerta. Sitten jos itse istun jo ja mun viereen tulee joku jalkojen levittäjä, niin annan sen tulla ihan kiinni mutta en anna oman jalan siirtyä, vaikka tämä toinen yrittäisi jopa voiman kanssa jalallaan tyrkkiä mun jalkaa sivummalle ja anastaa mun paikkatilaa. Äkkiä ne lopettaa kun eivät halua olla kiinni toisessa miehessä ja istuvat lopulta normaalisti :D 

m25

Oikein toimittu. Omaa tilaansa ei pidä antaa noille pelleille.

Vierailija
104/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä muista ihmisistä rasittujat alkavat jo rasittaa. Ilmeisesti maailmassa ei saisi muita ollakaan. Ei varsinkaan kaupungeissa, kerrostaloissa ja julkisissa kulkuvälineissä.

Vierailija
105/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä banaanin hajua, joten vastaan "banaania syövät ihmiset".

Banaanin hajusta tulee mieleen oksennus, siinä on jokin sama vivahde. Tuon huomaa myös kauppojen hedelmäosastolla.

Vierailija
106/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, ja tämä on varmaan jo mainittu.

Mutta kun nyt on tuore matkustuskokemus takana, niin huomasin ärsyyntyväni siitä, että pitää pyytää päästä sille keskimmäiselle, tyhjäksi jätetylle istuimelle. - Ja sitten taas pitää pyytää päästä pois siltä keskipaikalta, koska jotkut, vaikka hyvin tietävät olevansa matkalla päätepysäkille, eivät voi olla miehittämättä sitä reunapaikkaa ja ovat sitten tukkona muille kulkijoille, mennen ja tullen ):

Vierailija
107/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä istuvat, jotka ei voi millään sanoa "anteeksi/sori, jään tässä pois" tai vaan "anteeksi". Vaan kuvittelevat että automaattisesti huomaamme kun alat rynniä viivasuuna siitä pois. Only in Finland.

Vierailija
108/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna mun takana istui banaania syödä lätystävä ihminen, voi prkl sitä ääntä.. Ja viereen istua mäjähti ihan normaalikokoinen nainen niin tökerösti, että nojasi käsivarteeni koko painollaan, koska piti kättään niin leveästi. Käteni puutui. 

Erityisesti suututtaa muutenkin ne ihan normaalikokoiset ihmiset, jotka vievät 1,5 penkkiä itselleen ja joudut siinä sitten toisella pakaralla keikkumaan. Kyse ei ole siis heidän koostaan vaan tavastaan istua leveästi. Löytyy miehistä ja naisista.

Kerran meinasin pyörtyä pahan hajun takia, kun bussiin juossut yskäinen nuori, jolta oli jäänyt aamukiireessä väliin hampaiden pesu, istui takanani ja yski. Se hirveänhajuinen hengitys oli jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa. Liioittelematta voin pahoin, kun hän hengästyneenä puuskutti ja yski ja se haju tuli sieltä takaa. Se oli pieruakin pahempi haju.

Kerran aamubussiin tuli mies, joka oli kussut housuihinsa. 

Minulla on iso huivi kaulassa varsinkin talvisaikaan.

Toimii myös raitisilma-suodattimena mainitsemasi kaltaisissa oloissa.

Vierailija
109/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää nykyään vain ihmiset, jotka matkustavat pummilla.

Helsingissä se onnistuu oikein "hyvin" metrossa, ratikassa, junassa ja mm. 550:ssa.

Ei tarvitse enää julkisia käyttää, kun voin kävellä 10 min. matkan töihin ja muutkin palvelut ovat kävelymatkan päässä.

Kiäh.

Tulipa sitä yli 10 vuotta kärsittyäkin aamuin illoin kaiken maailman kuvottavista käsien heiluttelijoista ja napin paineskelijoita, jotka hidastivat matkaani.

Vierailija
110/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housuihinsa bussissa kakkaavat naistoimittajat ovat tosi rasittavia.

https://ylioppilaslehti.fi/dev/2013/02/yl-raportti-paskoimme-housuun-bu…

Mikähän tässä oli ideana? Oliko tämä joku taidejuttu tai protesti jotain bussiliikennettä vastaan, vai mitä ihmettä? Todella sairasta porukkaa joka tapauksessa. 

Vierailija
111/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ruuhkabussissa laukkuaan penkillään pitävät. Hiljaisena aikana ei haittaa vaikka joku veisi kymmenen penkkiä, mutta kun se bussi on täynnä niin sitä laukkua ei siihen viereiselle penkille laiteta.

- Äänekkäät ihmiset.

- Ihmiset jotka alkavat juttelemaan, jopa silloin kun itsellä on kuulokkeet päässä eli en selvästikään halua mitään kontaktia kanssamatkustajiin.

Vierailija
112/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä ketjuja joissa negatiiviset ihmiset harrastavat taas lempitouhuaan eli kroonista valittamista. On se maailma varmasti rankka paikka teille.

Vierailija
113/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on taas näitä ketjuja joissa negatiiviset ihmiset harrastavat taas lempitouhuaan eli kroonista valittamista. On se maailma varmasti rankka paikka teille.

Vielä rankempaa taitaa olla kun joutuu valittamaan siitä että muut valittavat. :D

Vierailija
114/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee useamman kerran viikossa mun taakse tai lähelle istumaan nuori nainen, jolla on joka kerta rapiseva paistopisteen pussi ja joku mussutettava mukana jota mässyttää suu auki. Yök.

Vierailija
115/125 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri valkosipulia syöneet...kiva istua vieressä

Vierailija
116/125 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta busseissa nuorisoa jpka mölisee ja jauhaa seksijuttuja, kaapuun pukeutuneita jotka huutaa puhelimeen, kaljanjuojia, puheliaita, vanhempia jotka antaa lastensa huutaa ja riehua.

Vierailija
117/125 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmissä kaupungeissa näkee näitä kuskeille hölöttäviä, seurankipeitä yksilöitä julkisissa. Ihan kivasti vaarantavat liikenneturvallisuuden viedessään kuskin huomion muualle.

Vierailija
118/125 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa meikkaajat。

Vierailija
119/125 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset vie voiton. "Mitäs tytölle kuuluu?" Olen 37-vuotias...

Pari päivää sitten pyysin kaukojunassa päästä ikkunapaikalle. "Joo, kyllähän sä noilla pitkillä koivillasi yli kiipeät." Hyi Yrjö. Ja se helvetinmoinen kaljan löyhkä.

Vierailija
120/125 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika AINA ärsyyntyjässä ja osta auto jos vituttaa!