Rasittavimmat matkustajat julkisissa?
Itseä veetuttaa ne jotka huutaa isoon ääneen bussikuskille heipat lähtiessään keski- tai takaovesta. Moottorin meteli peittää huudon kuskille asti mutta kanssamatkustajat kyllä sen kuulee ja korvia vihloo. Eikö voisi vaan kohteliaasti nostaa kättä heipaksi kuskille poislähtiessään? Sillon ei kanssamatkustajatkaan kärsisi.
Kommentit (125)
- Lastenvaunujen kanssa liikkuvat, jotka jättävät kärryt välikköön ja menevät lapsineen istumaan muualle. Eivät palaa välikköön, vaikka bussi on täyttyisi ja vievät näin useita paikkoja.
- Tyypit (yleensä mummot), jotka kiilaavat koko jonon päästäkseen ekana bussiin. Ei siinä mitään jos pyytää päästä ekana jos on esim vaikeaa päästä istumaan liikkuvassa bussissa, mutta etuilu on röyhkeää ja ei noilla kyllä ainakaan ripeän liikkumisen kanssa näytä olevan ongelmaa.
- Ne jotka eivät tajua, että kulkuvälineestä poistuvalla on etuoikeus.
-Teinit jotka salaa kuvaavat muita matkustajia ja kikattelevat.
Missäs ne eväät pitäisi syödä pitkällä matkalla, jos ei omalla paikalla?
Miehet jotka vievät muiden tilaa levittelemällä jalkojaan ja kyynärpäitään. Ja miehet, jotka menevät jonkun tytön viereen istumaan vaikka miesten tai vanhempien naisten vieressäkin olisi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin kyllä sen 5-10-20eur enemmän siitä ilosta että pääsisin muualle.
Maksaisin mielelläni tuplat jos sillä saisi OIKEASTI ykkösluokan hiljaisen matkustuspaikan pk-seudun lähiliikenteessä (miksei myös vapaa-ajan kaukoliikenteessä).
Miksi, oi miksi HSL ja VR ei ole kehittänyt businessluokkaa lähiliikenteeseen? Olisi maailman helpoin juttu: metroihin ja juniin vaan omat rungot business only ja busseihin omat vuorot.
Sittenkö Etelä-Espoon Bemari/Audi-miehet siirtyvät julkisiin? 😂
Kuule, julkinen liikenne on köyhien juttu. Ihan sama minkälaisia business-busseja laitat liikenteeseen - tyhjyyttään kumisevat.
Omassa autossa on kyse vapaudesta.
Äänekkäät, haisevat, yskivät, röhisevät, niiskuttavat ja negatiivistä energiaa ympärilleen huokuvat ihmiset
-haisevat ihmiset. Eräs vanha juoppo haisi koko bussissa, kuvitelkaa sitä kun pari kertaa hän tuli viereeni istumaan... Yritin hengittää suun kautta huiviin, mutta oli kyllä tuskaiset 15 min.
-äänekkäät ihmiset/kännykällä äänet päällä pelaajat. Miksi pitää jossain pelissä olla äänet päällä? Ketään ei myöskään kiinnosta kuunnella sitä p**kamusiikkia mitä muut kuuntelevat ilman kuulokkeita.
-lihavat ihmiset ruuhkassa. Vievät kaksi istuinta, ja muut joutuvat seisomaan. Pari kertaa törmäsin naiseen, joka ruuhkabussissa istui näkövammaisten paikalla. Sain näkövammaisen asiakkaani yhdelle paikalle ja yritin jotenkin istua sen lihavan naisen vieressä, mutta en mahtunut. Jouduin sitten seisomaan ovella, ja väistämään aina, kun ihmisiä tuli sisään, koska muualla ei ollut tilaa, enkä voinut jättää asiakasta yksin.
Kassilla varataan penkkipari omaan käyttöön koska ollaan liian hyviä/neuroottisia istumaan vierekkäiden muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sämpylän mussuttajat ja kahvin hörppijät. Se haju on jotain aivan kauheata täpötäydessä junassa.
Ja varsinkin banaania äänekkäästi mussuttavat! Ja röhkijät ja tupakalle/viinalle haisevat.
Vierailija kirjoitti:
Meteliä pitävät. Ts. rähisevät juopot ja narkit, kirkuvat pikkulapset, kuulokevastaiset älykääpiöt jotka huudattavat sitä pillukaljaräppiään tai jotain lastenleffaa..
Junissa olen miettinyt sitä miksi paikanvalintavaihtoehdoissa ei ole "ei lapsivaunu". Jostain syystä joudun sinne leikkitilaan n 50% matkustuskerroista. Virtsa haisee, penkit on tahrittu pilteillä ja bonalla, pennut ja äitinsä (jostain syystä isät eivät kilju tuolla hysteerisenä vaan esim. lukevat rauhassa lapsen kanssa kirjaa) pitävät järjetöntä meteliä. Maksaisin kyllä sen 5-10-20eur enemmän siitä ilosta että pääsisin muualle.
Leikkitila on kyllä siellä varaussysteemissä ihan selvästi merkitty. Miksi otat paikan sen läheltä? Samaten lisämaksusta on IC- ja Pendolino-junissa saatavilla rauhallinen paikka - sen nimi on ekstra-luokka.
Nämä jotka pitävät jalkojaan vastapäisillä penkeillä. Haisijat. Vitun hokijat, kikattajat.
Köyhien ongelmia.Onneksi ei tarvitse kokea itse :)
Massalammas-teinit, jotka hinkkaavat sitä pas kaista kauhtunutta kånkenia toisten naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ongelmia.Onneksi ei tarvitse kokea itse :)
Eikö sinulla ole ollut varaa suomen kielen opettajaan?
Pyörätuolipaikalle tavaransa jättäjät. Esim ic2 junissa kun on siinä alakerrassa pyörätuolipaikat, niin niissä on AINA yhdet tai useemmat lastenvaunut parkissa. Sitten niitä pitää siitä siirrellä johonkin, että pyörätuolipaikan itselleen ostanut saa oman paikkansa omaan käyttöön.
Viereen istujat, silloin kun bussi on lähes tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Äänekkäät, haisevat, yskivät, röhisevät, niiskuttavat ja negatiivistä energiaa ympärilleen huokuvat ihmiset
Sius sinä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sius sinä itse?
Ei, en minä itse! Jos olisin itse noita kaikkia, niin enkai silloin valittaisi asioista,joita itsekkin teen?
Ihmiset jotka laittaa videon taaperolle pyörimään ilman mitään kuulokkeita. Kiinnostaa hirveesti aamulla kuunnella jotain Pipsa Possun rallatuksia.
Salakuvaajat, agressiiviset tuijottajat ja muut kyylääjät.
Purkan mässyttäjät.