Toivotko kiusaajallesi kärsimystä?
Kommentit (33)
Kyllä. Mitään muuta en enää toivo elämässä.
Lähinnä samaa kokemusta jonka minulle antoi
En, mutta toivon sitä hänen lapsilleen, mutta en mitään sen pahempaa kuin mitä hän teki minulle. Se nimittäin sattuu vielä enemmän kuin häneen itseensä kohdistunut kärsimys.
Joo! Mutta huvittavaa kärsimystä, en mitään traagista.
Työpaikkakiusaajalle todellakin toivon. Koulussa kiusanneet pitäköön tunkkinsa, ei kiinnosta.
Sain jo hyvitykseni, kun kiusaajani haki firmastamme töitä ja minä olin yksi haastattelijoista.
Toivoin ja toiveeni toteutui, se tappoi itsensä!
En toivo. Silloin olisin samanlainen kuin kiusaaja.
En toivo. Toivon, että pysyy kaukana minusta.
Vierailija kirjoitti:
Sain jo hyvitykseni, kun kiusaajani haki firmastamme töitä ja minä olin yksi haastattelijoista.
Mitä sanoit sille :D katsoiko kauhuissaan?
Vierailija kirjoitti:
En toivo. Silloin olisin samanlainen kuin kiusaaja.
Toivooko hän kärsimystäsi?
En toivo. Toivon vain että tulevaisuudessa olemme eri universumeissa, hyvin kaukana toisistaan.
En. Annan heille kaikille anteeksi.
Toivoin ja toiveeni toteutui 😭. Käytti huumeita ja jalat meni kuolioon ja ne jouduttiin amputoimaan. NAURAN päivittäin sisimmässäni tämän kiusaajan kärsimyksille. Siinähän rullailee loppuelämänsä, huumeisiinkaan ei oo enää varaa, kun rullatuolilla niitä on hankala diilailla.
Masennuin vaikeasti. Ainoa syy herätä oli ja on, että näkisin henkilön kuolinilmoituksen. On puolijulkkis, jonka kuolemasta uutisoitaisiin.
Kuolleena hän ei voisi kiusata enää muitakaan. Naistenahdistelijasta kyse.
Toivon että "valaistuu" ja tajuaa tekonsa ja kärsii sen tuomasta tuskasta kun ymmärtää miten on tehnyt. Toivon myös oikeutta että saisin lain turvaksi ja oikeus tapahtuisi ja ihmiset tietäisivät totuuden. Toivoisin myös että tuomiot pitenisivät ja hän/ he kärsisivät tuomionsa, jonka jälkeen korjaisivat ne vahingot jotka ovat enää korvattavissa ja toimisivat jatkossa toisin, saisin rauhan omassa elämässäni heiltä varsinkin häneltä. Sitä toivon ja sitähä ei tapahdu, ei nyt eikä myöhemmin.
Väkivaltafantasiat kiusaavat viikottain, haluaisin niistä eroon.
Toivon sekä myös lapseni kiusaajalle. Jos pilaa toisen elämän, miksi heillä itselläänkään pitäisi olla hauska elämä? Karmahan se viimeistään, mutta en pistäisi pahakseni, vaikka jo tässä elämässä.
En.
Ainakaan menneiden perusteella.