Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies maiskuttaa syödessä

Vierailija
16.10.2019 |

Ollaan oltu miehen kanssa jo monta vuotta yhdessä, mutta olen jotenkin vasta viime aikoina havahtunut siihen, että se syö suu auki. Siis todella äänekästä ja mulla meinaa hajota pää siihen nykyään. Etenkin sipsien tms. maiskutus on ihan kamalaa.

Ei kai tästä ole mitään kivaa tapaa sanoa toiselle? En tiedä kehtaanko, vai pitäisikö yrittää kestää vain... Olen huomannut, että anoppi myös syö aika äänekkäästi, onko tää jotenkin periytyvää? Eikö ole kotona opetettu syödä suu kiinni? MIKSI???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen koko perhe syö suu auki, isovanhempia lukuun ottamatta! Miehelle olen sanonut ja hän ottaa sen huomioon, hänen perheenjäsenilleen en tietenkään ole huomauttanut ku en minä heidän kanssa joudu asumaan. Se on ok. Mutta mikään ei minusta kuulosta ärsyttävämmältä kuin ruuan suu auki mässytys! En ymmärrä miten se on niin yleistä, minun perheessä opetettiin että ruoka pureskellaan suu kiinni ja ruoka suussa ei puhuta... ei kukaan halua nähdä ja kuulla kun joku kuola roiskuen rouskuttaa vaikka omenaa.

Huumorin avulla otin sen miehen kanssa esiin. Mulla on ollut misofonia aina niin pikemminkin aikusena oon ihmetellyt, että miten mässytys ei ärsytä monia ihmisiä yhtään. Luulin että se ärsyttää kaikkia.

Vierailija
22/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se johtuu, että juuri maiskutuksen ääni on niin puhtaasti raivostuttava? Kärsin itsekin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat sanoo syödessä "nam-nam-nam-nam".

Minulla on 5 kissaa, eikä yksikään sano noin. Kissa ääntelee syödessään vain, jos tuntee tarvetta puolustaa ruokaansa

Vierailija
24/25 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako käyttää veistä ja haarukkaa? Kyllä voi sanoa että Huomaako itse että ei hyvä tapa.

Vierailija
25/25 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikuinen tytär syö jotenkin maiskuttamalla. Samoin eräs sukulaisnainen. En tiedä miksi minun korviin se jotenkin tuntuu pahalta. Äänet yleensä.