Mieli ja ajatukset kuin 18v mutta oikea ikä lähempänä 50v
Kommentit (26)
Mä olen oikein tyytyväinen, ettei mun mieli ole kuin 18veellä, se oli oikeastaan ihan kamalaa aikaa monelta osin. Nyt elämä on ihanaa ja rentoa. On itseluottamusta, rohkeutta ja ehkä vähän sitä viisauttakin? En mä silti itseäni viiskymmpiseksi tunne, vaikka sitä olen, ehkä enemmän sellainen kolkyt+/40? Elän mielestäni ihan parasta aikaa! Edes tulevaisuus ei pelota, enää.
Fanitan joitain juttuja ja henkilöitä melkein samalla tavalla kuin teini-ikäisenä. En vaan näytä sitä enää ulkoisesti, etten vaikuta kylähullulta. t. 39 v.
Ole vain henkisesti nuorempi, se välittyy myös ulkoiseen olemukseen ja pitää nuorekkaan näköisenäkin. Mutta älä ala käyttämään teinityttöjen vaatteita, siinä raja.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähänhän sitä lopulta sisäisesti muuttuu. Tai olenhan minäkin muuttunut paljon joillain tavoilla, mutta jotenkin sitä ei vain tunne itseään niin vanhaksi, viisaaksi ja kypsäksi kuin sitä nuorena ajatteli keski-ikäisten olevan.
Nyt suhtautuu niihin silloisten keski-ikäistenkin vähemmän järkeviin tekoihin vähän eri tavalla.
Minä kyllä ajattelin että kaikilla on loppujen lopuksi näin, mutta ei sitten vissiin.
Juu, minäkään en koe olevani viisas ja kypsä. Tässä iässä ei myöskään saisi olla yhtään epävarma, saati keskivertoa epävarmempi. Pitäisi olla täysin välittämättä muiden mielipiteistä. Minua taas jännittää vaikkapa kauppaan meno, saati vastakkaiselle sukupuolelle puhuminen edelleen.. Nyt osaan paremmin feikata kyllä itsevarmaa. (olen nainen)
Onneksi olen kehittynyt, viisastunut ja kasvanut elämän varrella. Olisi aika hirveää jos olisi jämähtänyt 18-vuotiaan tasolle.
Olen 40 mutta fyysisesti ja henkisesti tunnen itseni 120-vuotiaaksi.....