Miten pahasti olet mokannut ja silti pitänyt työsi?
Ajattelin vain. Oli vähän hävettävä tilanne tänään duunissa.
Kommentit (10)
En ole mokannut.
Mutta tiedän yhden joka mokasi. Eikä saanut pitää työpaikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalle jäi hakematta puolen miljoonan alvit takaisin (markka-aikana). Huomasin kyllä parin kuukauden päästä virheen itse ja soitin asiakkaalle. Ei tykännyt 🤔
Auts. En ihan noin pahasti mokannut. Kiitos kun jaoit.
ap
Hoitoalan työssä otteeni lipesi ja potilas putosi maahan. Ollaan nykyisin sujut kun nähty
Vierailija kirjoitti:
Miten mokasit ap?
Tehtäväni oli katsoa, että tilattu palvelu on suoritettu loppuun niin kuin luvattu. Katsoin ja mielestäni kaikki ok. Sitten selviää, että ihan hävettäviä puutteita oli asiassa. Menin tapaamaan asiakasta ja hän oli todella chill minua kohtaan ja antoi mahdollisuuden petrata jatkossa, mutta silti minua hävettää ja tunnen tulevaisuuteni uhatuksi. Päällimmäinen tunne on se, että miten minä skarppi ihminen olen voinut katsoa lopputulosta ja olla näkemättä kaikkia näitä epäkohtia. Olenko ollut sokea vai nähnyt harhoja vai mitä?
En pelännyt potkuja, mutta perin kahvikupista 1500€. Asiakas ei maksanut, joten muutin summan.
Sain potkut luottokortin väärinkäytöstä.
Haukuin pomon. Jep,päin naamaa. Älkää kokeilko tätä extremelajia töissä.
Vierailija kirjoitti:
Haukuin pomon. Jep,päin naamaa. Älkää kokeilko tätä extremelajia töissä.
Vou, rohkea veto! Mutta saako tuosta potkut? Siis arvostelitko ihan, vaan haukuitko lyttyyn?
Asiakkaalle jäi hakematta puolen miljoonan alvit takaisin (markka-aikana). Huomasin kyllä parin kuukauden päästä virheen itse ja soitin asiakkaalle. Ei tykännyt 🤔