Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuunteletteko musiikkia, vai annatteko vain satunnaisen radiokanavan molottaa tyhjänpäiväisyyksiä?

Vierailija
16.10.2019 |

Niin miten on? Itse kuuntelen nykyään harvemmin, mutta tykkään aidosti kuunnella. Valita itse biisit ja nauttia niistä. En voi sietää radiokanavien tusinakamaa. Mielipiteitä tästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työhuoneessa radio päällä. Itse en kestä sitä, että siellä on ilmeisesti ne samat kymmenen biisiä, jotka pyörivät siellä jatkuvasti. Itse kuuntelen valitsemiani biisejä Spotifysta.

Vierailija
2/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nettiradio Pandorasta. Valitset artistit joista tykkäät ja radio soittaa sulle musiikkia heiltä ja muilta artisteilta jotka ovat samantyylisiä kuin suosikkisi. Tuon avulla olen löytänyt paljon uusia suosikkeja joita en ole ennen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio on taustalla auki, yleensä puheohjelmaa tulee ulos.

Musiikin kuuntelen levyiltä ja netistä.

Vierailija
4/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä ton Pandoran osalta! Vaikkakin mä kuuntelen nykyään aamusta iltaan radiota, Novaa vieläpä. Syynä työttömyys ja kaverittomuus. En voi sietää Anssia ja Ninaa, mutta kuuntelen heitäkin, jotta saan pidettyä tunne-elämäni elossa .:D.

5/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia, jonka olen itse valinnut. Taustamusiikkia en useimmiten voi sietää.

Radiosta tykkään silloin tällöin kuunnella puheohjelmia, mutta niistäkin vain sellaisia, joista olen kiinnostunut. Taustahölinä häiritsee. Kuuntelen radiota tosi harvoin. Tykkään hiljaisuudesta.

On joitain radion musiikkiohjelmista, joista pidän. Esim. Radio Suomelta (muistaakseni) tulee perjantaisin toivelauluohjelma, jossa soittajat saavat kertoa, mitä kappale heille merkitsee: henkilökohtaisia muistoja, jotain elämänfilosofiaa tms. Radio Deiltä on tullut samantyyppisiä toivelauluohjelmia.

Tykkäsin Yölinjalla Pekka Sauri -ohjelmasta aikoinaan. Siinäkin soitettiin välillä musiikkia eikä se häirinnyt. Ohjelma oli ihanan selkeä ja rauhallinen, koska siinä ei ollut useita toimittajia studiossa hälisemässä, ei mainoksia jne. Edes pilailusoitot eivät häirinneet liiaksi.

Vierailija
6/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen itse valitsemaani musiikkia Spotifyista tai levyltä. Jos on pakko kuunnella radiota, niin Radio Rockia tai Cityä. Mut pääsääntöisesti kuuntelen tosiaan omia valintoja. Olen musiikin suurkuluttaja ja kuuntelen paljon.

Vierailija
7/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubesta useimmiten kuuntelen soittolistoja. Niitä bändejä ei kyllä yleensä Suomen radiokanavilla edes kuulu. Autossa on silloin tällöin radio päällä.

Vierailija
8/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen itse musiikin. Kuuntelen radiota vain silloin kun on pakko.

Vierailija
9/9 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vastamelukuulokkeita ja kuuntelen lähinnä valkoista kohinaa. Rentouttaa mukavasti eikä mölyävät naapurit häiritse yhtään 😊