Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääke joka ei vie se*sihsluja??

Vierailija
16.10.2019 |

Syön lääkkeitä paniikkihäiriöön, mutta ne ovst myös tappaneet seksihalut täysin:( jotta vältettäisiin avioero, onko olemassa paniikkihäiriön hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä(yleensä ovat kai masennuslääkkeitä) jotka EIVÄT vie seksihaluja?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut tyytyväinen moklobemidiin, se on ensimmäinen ja ainoa mielialalääke jota olen käyttänyt. Pyysin lääkäriltä nimenomaan sellaista lääkitystä jolla ei ole haittavaikutuksena seksihalujen vähenemistä (ei ole varaa enää vähetä) tai painonnousua (inhoaisin itseäni vaan niin paljon enemmän).

Ainoa kokemani miinus on lääkkeenoton jälkeen mahdollisesti tuleva huono olo, jonka yleensä vältän kun otan tabletin heti ruuan perään.

Minkä ikäinen olet ja kauanko olet tätä syönyt?

Kolmekymppinen ja 8 vuotta.

Haluttomuus voi johtua ihan iästä/ sen vaikutuksesta hormooni toimintan myös.

T. Kolmekymppinen haluton vailla lääkitystä

Vierailija
42/44 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tähän asti vienyt haluja tai orgasmin saamista. Olen käyttänyt montaa eri merkkiä. Viimeisin on venlafaxin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa. Opettele käsittelemään ongelmiasi ja etsi positiivisia asioita tietoisesti niin saattaa ruveta tekemään muutosta.

Vierailija
44/44 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavat, ssri ja snri-lääkkeillä ei ole mitään vastetta edes paniikkihäiriöön. Itse syön niitä koska muuten olisin hoitavan tahon mielestä hoitokielteinen. Haluttomuus on mulle miehenä pelkkää plussaa noissa lääkkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä