Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet sänkyyn kun mies on jo nukkumassa ja sinua panet*aa, kehtaako herätellä miestä tositoimiin?

Vierailija
16.10.2019 |

Vai et?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herätän usein vaimoni vkl aamuisin siihen että raotan pikkuhousuja ja tuikkaan kovan ja kostean sisään. Tykätään molemmat.

Vaimo saa tehdä saman.

Vierailija
22/26 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herätän usein vaimoni vkl aamuisin siihen että raotan pikkuhousuja ja tuikkaan kovan ja kostean sisään. Tykätään molemmat.

Vaimo saa tehdä saman.

Ahhh tuollainen on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herättäisi mutta siihen ei ole edes tilaisuutta koska mies keksii kaikkia ns tärkeitä asioita joita pitää tehdä jotta voi viivyttää sänkyyntuloa eli jotta välttyy harrastamasta kanssani seksiä. Eli näin meillä ja olen siro hoiikka kaunis nainen.

Aina puhutaan ettå naiset pihtaa mutta kyllä ne miehetkin sen osaa.

Vierailija
24/26 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa tehdä saman.

Oispa omakin mies tuommoinen. Tekee mieluummin vaikka ristisanatehtäviä.

Vierailija
25/26 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En herättäisi mutta siihen ei ole edes tilaisuutta koska mies keksii kaikkia ns tärkeitä asioita joita pitää tehdä jotta voi viivyttää sänkyyntuloa eli jotta välttyy harrastamasta kanssani seksiä. Eli näin meillä ja olen siro hoiikka kaunis nainen.

Aina puhutaan ettå naiset pihtaa mutta kyllä ne miehetkin sen osaa.

Ei voi ei, tajusin tästä että yhdellä läheisellä pariskunnalla taitaa olla noin :(

Monesti olen nähnyt, kun pariskunnan nainen odottaa, että mies tulisi sen kanssa saunomaan tai nukkumaan, mutta luovuttaa jossain vaiheessa kun mies vaan tekee jotain muuta tai räpeltää kännykkää, ja menee sitten yksin sinne saunaan/nukkumaan.

Vierailija
26/26 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Mieheni on sanonutkin että täytyy herättää hänet yöllä jos tuntuu että panettaa :)

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi