Jos menet sänkyyn kun mies on jo nukkumassa ja sinua panet*aa, kehtaako herätellä miestä tositoimiin?
Kommentit (26)
No kyllä mä annan toisen nukkua ihan rauhassa
En herätä. Eikä kyse ole kehtaamisesta, vaan siitä että minusta jokaisella on oikeus nukkua rauhassa, ja väsymyksen takia on ihan ok kieltäytyä seksistä. Ehtii sitä myöhemminkin, luultavasti ehdotan sitten hyvissä ajoin seuraavana päivänä.
En tietenkään, vaan alan tositoimiin lupaa kyselemättä.
En. Tällaista ei koskaan tapahdu.
Onko täällä joku kyselyikäinen teini linjoilla? Seksi kiinnostaa kovasti?
Onko perseeseenammuttuna herännyt karhu hyvä panokumppani, tuskin. Ainakin kannattaa olla hyvin selvillä toisen luonteesta...
Pitäisin herättämistä itsekkäänä. Kun hyvää seksiä on joka päivä hereillä ollessa, niin en todellakaan kehtaisi häiritä toisen elintärkeitä yöunia moisella. Ja sama toisin päin: suuttuisin, jos minut herätettäisiin. Kun nukutaan, niin nukutaan. Melkein minä tahansa muuna aikana voi hoitaa panemiset.
Herätän, koska tiedän miehen olevan siitä ilahtunut. Ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä (ja yhdessäoloa takana jo yli 20 vuotta) .
Vierailija kirjoitti:
En, sillä olen heteromies.
Ei kertapano ketään homoksi tee.
Telakkamiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, eikö joku suomalaisen näyttelijänkin muija paljastunut homoksi, vaikka voihan olla että sen miehen piti panna sitä muutaman kerran ennen kuin tuo huomasi asian
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella miksi sitten jaat vuoteesi toisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella miksi sitten jaat vuoteesi toisen miehen kanssa?
Eikö heteromies voi nukkua samassa vuoteessa toisen miehen kanssa ihan platonisesti. Ihan mielenkiintoista miten joidenkin ajattelu toimii
Vaimoni kyllä herättää mut öisin. Joskus hän herättää minut ottamalla suihin, ja hyppäämällä siitä ratsaille. Joskus hän haluaa vain suutani, ja löydän kasvoni hänen jalkojen välistä. Minä en pahastu kummastakaan, ja kun hän on saanut, niin molemmat nukahdetaan onnellisina.
En herätä, otan suihin ja koitan olla hiljaa!
Riippuu. Jos mies on ollut ihan puhkipoikki ja kuorsaa kuin raamisaha, niin antaa toisen nukkua. Muutoin kyllä kehtaan hiplata. Mies sitten joko innostuu ja lähtee mukaan tai kaappaa mut kainaloonsa nukkumaan. Sama toimii toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Telakkamiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, eikö joku suomalaisen näyttelijänkin muija paljastunut homoksi, vaikka voihan olla että sen miehen piti panna sitä muutaman kerran ennen kuin tuo huomasi asian
Nainen ei voi paljastua homoksi, homoseksuaaliksi kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
En herätä, otan suihin ja koitan olla hiljaa!
Miten se sun omaan panetukseen muka auttaa?
Vai meinaatko, että hetken lutkutat jotta kovettuu ja sitten kiipeät satulaan?
Kyllä herätän. Joskus olen yöllä herännyt ja tehnyt mieli niin myös silloin herätän hivelemällä vartaloa ja runkkaamalla miestä ennen heräilevää kullia. Joka kerta mies on tajunnanasteelle päästyään innokkaasti tarttunut minuun ja ryhtynyt hommaan mukaan. Välillä herätän aamulla samaan tapaan.
No aika huonosti on asiat jos ei kehtaa.