Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisikö tuolle äitihullulle järjestämään hoitoa jotain kautta?

Vierailija
16.10.2019 |

Säälittää sairas ihminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoitoa? Ai jotenkin järjestettäisiin hänelle uusi lapsuus, sellainen jossa hänen äitinsä ei ole p*ska? Miten ajattelit sen hänelle järjestää?

Siinä paha missä mainitaan. Terve vaan, äitihullu!

Vierailija
22/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pakkomielteistä voi auttaa. Noin viisi vuotta sitten teki ensimmäisen aloituksensa tänne. Hänelle kuulemma aiheutettiin pahaa mieltä silloin ja sitä hän on kostanut meille sen jälkeen spämmäämällä äidistään ja ilkeilemällä aiheesta jos toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittämällä tämän palstan ja Suomi-internetin karmein hahmo ja todellakin kirjoittaa tälle palstalle paaaaljon enemmän kuin vain tuossa äitihulluroolissaan. Puhdasta myrkkyä koko ä.m-mä. kaikissa viesteissään, eikä todellakaan mitään kehitystä (paitsi huonompaan suuntaan) näkyvissä.

Vierailija
24/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei säälitä. Hän kaltoinkohtelee omia lapsiaan. Olen miettinyt onko hän sama henkilö kuin nimihullu, joka aina kertoo kiusaavansa poikaansa. Nimihullu vaikuttaa aivan provolta, mutta on niin aktiivinen että ei kai kukaan jaksa niin paljon toistaa samaa provoa.

Kyllä nimihullu on äitihullu. Ihan itse sen jossain myönsi.

Vierailija
25/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei säälitä. Hän kaltoinkohtelee omia lapsiaan. Olen miettinyt onko hän sama henkilö kuin nimihullu, joka aina kertoo kiusaavansa poikaansa. Nimihullu vaikuttaa aivan provolta, mutta on niin aktiivinen että ei kai kukaan jaksa niin paljon toistaa samaa provoa.

Kyllä kai se myöntää olevansa vaikka Saban kuningatar.

Vierailija
26/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on nimihullu?

Vierailija
27/27 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on äitihullu, kuka on nimihullu, kuka on ammattivalittaja, kuka on silppu? Luetteko te tätä palstaa ollenkaan? Ei voi välttyä noilta, jos käy edes viikoittain täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän