Pystyisikö tuolle äitihullulle järjestämään hoitoa jotain kautta?
Kommentit (27)
Ei noin pakkomielteistä voi auttaa. Noin viisi vuotta sitten teki ensimmäisen aloituksensa tänne. Hänelle kuulemma aiheutettiin pahaa mieltä silloin ja sitä hän on kostanut meille sen jälkeen spämmäämällä äidistään ja ilkeilemällä aiheesta jos toisesta.
Heittämällä tämän palstan ja Suomi-internetin karmein hahmo ja todellakin kirjoittaa tälle palstalle paaaaljon enemmän kuin vain tuossa äitihulluroolissaan. Puhdasta myrkkyä koko ä.m-mä. kaikissa viesteissään, eikä todellakaan mitään kehitystä (paitsi huonompaan suuntaan) näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei säälitä. Hän kaltoinkohtelee omia lapsiaan. Olen miettinyt onko hän sama henkilö kuin nimihullu, joka aina kertoo kiusaavansa poikaansa. Nimihullu vaikuttaa aivan provolta, mutta on niin aktiivinen että ei kai kukaan jaksa niin paljon toistaa samaa provoa.
Kyllä nimihullu on äitihullu. Ihan itse sen jossain myönsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei säälitä. Hän kaltoinkohtelee omia lapsiaan. Olen miettinyt onko hän sama henkilö kuin nimihullu, joka aina kertoo kiusaavansa poikaansa. Nimihullu vaikuttaa aivan provolta, mutta on niin aktiivinen että ei kai kukaan jaksa niin paljon toistaa samaa provoa.
Kyllä kai se myöntää olevansa vaikka Saban kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on nimihullu?
Kuka on äitihullu, kuka on nimihullu, kuka on ammattivalittaja, kuka on silppu? Luetteko te tätä palstaa ollenkaan? Ei voi välttyä noilta, jos käy edes viikoittain täällä.
Siinä paha missä mainitaan. Terve vaan, äitihullu!