Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette harrasta mitään. Sattuuko teitä niveliin ja lihaksiin koko ajan?

Vierailija
16.10.2019 |

Mulla ainakin sattuisi jos en päivittäin kävisi lenkillä. Pitäisi olla koko vartalon lääkityksessä, jos en liikkuisi. Koska tekee niin kipeetä joka paikkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei satu. Ehkäpä just siksi kun en liiku kuin pakolliset. Inhoan liikuntaa.

Vierailija
2/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan jälkeen vasta sattuukin. Koko kroppaa kolottaa ja olo on voimaton ja kuumeinen (ei kuumetta). Liikun pakolliset työmatkat osittain kävellen.

Pitäis lonkka- ja niskavaivojen takia käydä salilla mutta ei ole siihen varaa.

Vierailija
4/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan pleikkarin pelaamista. En ole ollut sairaana moneen vuoteen. Ei ole myöskään kipuja. Ehkä sulla vaan huono munkki geenien kanssa. 

M 39

Vierailija
5/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman. Kivut hävisivät kun aloin harrastamaan postimerkkeilyä.

ap

Vierailija
6/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ikäkysymys. Nuorempana ei sattunut, mutta kun nyt lähestyn kuuttakymppiä, on välillä pakko venytellä ja liikkua vähän.

Vierailija
7/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. Kivut hävisivät kun aloin harrastamaan postimerkkeilyä.

ap

Haha, et ole ainakaan tän ketjun ap.

Vierailija
8/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sattuu koko ajan joka paikkaan. Epäilen reumaa, onneksi lääkäriaika lähenee ja pääsen kysymään tietäjältä...

Ellen saa vain buranaa

Vierailija
9/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sillon ei satu kun en harrasta liikuntaa. Nyt jos tästä yhtäkkiä päättäsin vaikka lähteä kävelemään frendin luo joka asuu noin 5 km päässä, niin huomenna olis kyllä jalat tosi kipeät.

Vierailija
10/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ikäkysymys. Nuorempana ei sattunut, mutta kun nyt lähestyn kuuttakymppiä, on välillä pakko venytellä ja liikkua vähän.

Oon 23v t. Ap

Vierailija
11/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu jos teen, sattuu jos en tee. Riippuu päivästä kumman kivun valitsen.

Jos liikun, nivelet kipeytyvät rasituksesta. Sitten jos en ole muutamaan päivään liikkunut, niin taas niveliä särkee. En tiedä mistä kivut johtuvat mutta näin on ollut koko aikuisiän. Ylipainoa on vain vähän eli ei johdu siitä.

Kunnon kannalta liikun liian vähän ja liian kevyesti, mutta pitää tasapainoilla kipujen kannalta sopivalla tasolla. Ihmettelen miten joku pystyy juoksemaan lenkkejä ilman massiivisia nivelkipuja sen jälkeen.

Vierailija
12/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen pitkiä kävelylenkkejä ja vaelluksia, sekä joogaan itsekseni. Ei minkäänlaisia kipuja ikinä, paits rakkoja tulee joskus jalkoihin. Kipuja ja jumeja alkaa tulla jos en liiku. 

Vierailija
13/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaskivusta pitää nauttia, se yks parasta elämässä. tietää että  tehnyt jumpan kunnolla.

parhautta joskus kun ei meinaa pystyä käveleen aamulla moneen tuntiin.

Vierailija
14/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on tullut tämä, kun olen lihonut reilusti. Eikö lihavuus ole sellainen elimistön jatkuva tulehdustila? Tällä olen selittänyt oudon kokovartalokipuiluni. Ja kyllä, yritän laihduttaa. Ja miksikö lihoin? Parin vuoden äärimmäisen stressin aikana en jaksanut välittää mistään mitään ja aloin liikunnan sijaan maata sohvalla ja syödä herkkuja. Nyt menee taas hyvin, mutta kilot jäi muistoksi.

Vierailija
15/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään liikunnan aiheuttamasta lihasrasituksesta ja domsseista. Ihan parasta kun jalkatreenin jälkeisinä päivinä vaikkapa rappusia noustessa sen tuntee. En osaa sanoa olisinko kipeä ilman liikuntaa kun olen liikkunut koko ikäni. Sinänsä motivaatio mulla tätä nykyä tulee ihan yleisen toimintakyvyn säilyttämisestä. Haluan olla vielä kasikymppisenäkin se mummo joka edelleen tekee omia lumitöitään ja kantaa omat ostoskassit.

Vierailija
16/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se etten harrasta ei tarkoita etten liiku. Käyn kävelyllä, mutta ei se oo mikään harrastus. Teen hyötyliikuntaa, mutta ei se ole mikään harrastus.

Vierailija
17/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sattuu liikuin tai en. Usein jäykistyn entisestään lenkin jälkeen illalla. Vaikka venyttelen niin siitä ei ole mitään hyötyä koska olen aina lähtötilanteessa eli jäykkä kuin aidan seiväs. Luulisi että vuoden venyttely tuottaisi jotakin hedelmää mutta ei ole juuri tuottanut. 

Vierailija
18/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan, että "te jotka ei harrasta mitään fyysistä". Itseäni ei satu lihaksiin eikä niveliin. Kai keho tottuu siihen mihin sitä totuttaa.

Vierailija
19/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sillon ei satu kun en harrasta liikuntaa. Nyt jos tästä yhtäkkiä päättäsin vaikka lähteä kävelemään frendin luo joka asuu noin 5 km päässä, niin huomenna olis kyllä jalat tosi kipeät.

No ei kellään tule "jalat tosi kipeiksi" vaivaisen viiden kilometrin kävelystä :D

Vierailija
20/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kellään tule "jalat tosi kipeiksi" vaivaisen viiden kilometrin kävelystä :D

Tuleehan. Jokainen meistä ei valitettavasti ole terve.

Itse juoksin noin 100 km/ viikko ennen. Sitten sairastuin. Parin km kävely aiheuttaa kipuja nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi