Millaisetkohan ranskalaisten elintavat ovat kun niillä on niin kaunis iho?
Kommentit (12)
Juurii luin jostain, että esim. hoikkuuden alaisuus on se, että kävelevät paljon.
Samoilla elintavoilla saavutetaan hyvä iho ja kiva kroppa. Aiheesta on varmaan about 100 kirjaa.
Mitä olen lukenut, niin ranskalaiset satsaavat enemmän ihonhoitoon. Meikkaus on luonnollisempaa ja kevyempää. Yritetään korostaa kauniita puolia eikä peittää kaikkia virheitä paksulla meikillä. Iho saa hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkia ja viintä.
Punaviiniä, kermaa ja voita. Hyvin usein aika kuulas iho.
Mua on usein luultu ranskalaiseksi. Nuorena siks kun olin hoikka. En meikannut ja hiukset luonnolliset. Korkeat poskipäät. Nykyään puhdistan ihoni itse tehdyllä kasvovedellä (askorbiinihappoa plus vettä) ja yöksi avitcid-voidetta. Hyvä iho, ikää 46v.
Ja suklaakahvit päälle kirjoitti:
Viiniä aamuin illoin.
Suklaata on enemmän belgiassa, puolassa, sveitsissä ja saksassa.
Ja montako ranskalaista ap tuntee 😂?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkia ja viintä.
Punaviiniä, kermaa ja voita. Hyvin usein aika kuulas iho.
Kerma ja voi tekee olon kylläiseksi jolloin muita paheita ei tarvita.
Ruokavalio. Ei Ranska turhaan ole yksi maailman arvostetuimmista ruokakulttuurin kehdoista.
Mä tunnen aika monta ranskalaista. Asuu samoilla kulmilla. (En asu Suomessa) Ovat hoikkia mutta huonot hiukset, toki pitkät mut näkee ettei saa tarpeeksi ravinteita. Samoin iho ei nyppyinen mutta ei myöskään todellakaan hehku mitenkään.
Pientä yleistämistä. Heitä on liki 70 miljoonaa ja aika rokonarpista sakkia on siinä missä muissakin kansoissa.