Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tapailet jotakuta ja ihastut, mutta toinen ei ihastu sinuun ja haluaa lopettaa tapailun, miten toivot hänen toimivan?

Vierailija
15.10.2019 |

Kumpi olisi sinulle mieluisampi vaihtoehto?

Kun tapailet jotakuta ja ihastut, mutta toinen ei ihastu sinuun ja haluaa lopettaa tapailun, miten toivot hänen toimivan?

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä roikkuvalle karajoke teinipoppi idiootille riittää se minkä vartija / koira kertoo syyksi jolla teiniksi jäänyt idiiotti heitetään pois miesasiakkaan perästä huutelemasta "yhdyntä" ongelmia. mene sinne ookejora k-poppi koppiin laulaman itkusi peilin edessä. "mä rakastan sua, yhyy-y"

pst. ihana napalminn tuoksu aamutuimasti; valintamme ei kohdistunut tuollaiseen perässä vellovaan. juokse koloosi, kakru-m.

Vierailija
22/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on pelkurimaisen ja laiskan ihmisen ratkaisu.

Jos minut jätetään, haluaisin kuulla siitä selväsanaisesti mutta hienovaraisesti. Jos ei olla tunnettu vielä kovin pitkään, niin viesti riittää, mutta jos pitempi suhde takana, niin kasvokkain olisi varmaan parempi. Eri asia tietysti, jos asumme kaukana toisistamme, silloin varmaan soitto olisi hyvä. Ei missään nimessä kuitenkaan julkisella paikalla (ja soittaessakin hyvä tarkistaa että toinen sellaisessa paikassa, että pystyy puhumaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaongelmainen epätoivoinen suttura joka velloo miesasiakkaan perässä on itkien kaunis näky.. se kun on ikuistettu myös valvontakamerassa huutamassa ja seurailemassa pakkomielteen kohdettaan. siinä riittää perustetta virkateitsekin.

se on ikävää mikäli pullat eivät maistu, edes käryisenä. keskity työajalla pulliin eikä miesten stalkkaamiseen; ellet ole jo hankkinut potkuja itsellesi. Yrittäjän tuollainen olisi muutakin kun "narun jatkona" oman kassavirran tappamisena.

Vierailija
24/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies tuskin ole "heilutellut sitä" ennen naikkosen perässä ravaamista; joten häirintäsyyte siitä naikkoselle seuraa.

Vierailija
25/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla ulosannissa selkeä ja johdonmukainen, eikä yrittää sokerikuorruttaa viestiä liikaa. Ja ei mitään arpomisia tai yhteydenottoja jälkeenpäin, vaan veitsellä leikaten poikki.

Vierailija
26/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin sitten kokonaan toinen kysymys, koenko minä että toisen ihmisen pitäisi pistää minun toiveeni omiensa edelle vain siksi että minä olen se jätetty.

Vierailija
27/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää kertoa syy, ei ihminen voi muuttua jos ei saa tietää syytä.

Miksi kenenkään pitäisi muuttua vain siksi, ettei yksittäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja ole kiinnostunut? Ei se torjutuksi tuleminen tarkoita sitä että torjutuksi tulleessa henkilössä olisi jotain vikaa. Se tarkoittaa vain sitä, ettei kyseinen pari sopinut toisilleen. Juuri tuollaisten ihmisten takia niitä syitä ei kerrota.

Vierailija
28/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Exä pamautti todella suoraan, melko loukkaavalla tavalla. Itse itkin paljon asian takia, tuntui kusetukselta kun toinen sanoi et rakastaa mua ja pusuttelee jne ja kuitenkaan ei halua olla mun kanssa. Mut olen nyt antanut anteeksi, itsekin melko rikkinäinen, niin eipä se suhde olisi kehittynyt pitemmälle, ehdittiin kyl olla yli vuoden yhdessä

Vierailija
29/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten hiljakseen vaan häipyy. Tajuan kyllä "yskän". Ei tarvitse enää veistä haavassa vääntää ja oikein hieroa sitä asiaa kasvotusten naamaani.

Tämä minulla myös. Kyllä sen huomaa jos suhteesta voi tulla jotain. Itsekin mieluummin ghostaan ja odotan, että toinen osapuoli ymmärtää. Turha tehdä asiasta mitään suurta numeroa. Tietysti jos on seurustelusuhteessa, niin silloin pitää asiat sanoa suoraan.

Vierailija
30/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi muuttua vain siksi, ettei yksittäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja ole kiinnostunut? Ei se torjutuksi tuleminen tarkoita sitä että torjutuksi tulleessa henkilössä olisi jotain vikaa. Se tarkoittaa vain sitä, ettei kyseinen pari sopinut toisilleen. Juuri tuollaisten ihmisten takia niitä syitä ei kerrota.

Joo, todella outoa, että pitäisi kertoa syy miksi ei halua tapailla jotain tyyppiä. Eikö se ole ihan riittävää jos sanoo, ettei nyt vaan kiinnosta enää tapailla? Jos joku kysyy syytä, niin sanon vaan jotain ympäripyöreää omasta elämäntilanteesta tai että en ole päässyt yli eksästä yms. ettei vaan tarvitse loukata toisen ihmisen tunteita. 

Vierailija
31/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, todella outoa, että pitäisi kertoa syy miksi ei halua tapailla jotain tyyppiä. Eikö se ole ihan riittävää jos sanoo, ettei nyt vaan kiinnosta enää tapailla? Jos joku kysyy syytä, niin sanon vaan jotain ympäripyöreää omasta elämäntilanteesta tai että en ole päässyt yli eksästä yms. ettei vaan tarvitse loukata toisen ihmisen tunteita. 

Pitäisi riittää. Jotkut kyllä menevät ihan oma-aloitteisesti suoraan henkilöohtaisuuksiin.

Vierailija
32/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenekään pidä muuttua, mutta eikö torjuttu saisi itse päättää haluaako muuttua tai muuttaa jotain itsessään. Jollei tiedä ei voi asiaa miettiä.

Vierailija
33/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenekään pidä muuttua, mutta eikö torjuttu saisi itse päättää haluaako muuttua tai muuttaa jotain itsessään. Jollei tiedä ei voi asiaa miettiä.

En ihan ymmärrä. Tarvitsetko muuttumiseen aina jonkun ulkopuolisen ihmisen mielipidettä? Muutoshan tehdään aina siksi että itse haluaa. Jos et itse näe mitään muutoksen tarvetta, ei sitä luultavasti ole. Ja useinhan syyt torjumisen takana ovat sellaisia, joita ei edes voi muuttaa.

Vierailija
34/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torjuttu saa vapaasti muuttaa itseään jos haluaa, mutta torjutulla ei ole oikeutta vaatia torjujalta mitään vikalistaa itsestään. Minä en ainakaan haluaisi kertoa syytä ihmiselle joka ajattelee noin, tuntuisi todella ahdistavalta. Lähtökohtaisesti minä en ajattele että minun torjumissani ihmisissä olisi mitään vikaa. Kyse on vain minun henkilökohtaisista mieltymyksistäni eikä kenenkään ole mitään järkeä lähteä itseään niiden mukaan muuttamaan.

Vierailija
35/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä. Tarvitsetko muuttumiseen aina jonkun ulkopuolisen ihmisen mielipidettä? Muutoshan tehdään aina siksi että itse haluaa. Jos et itse näe mitään muutoksen tarvetta, ei sitä luultavasti ole. Ja useinhan syyt torjumisen takana ovat sellaisia, joita ei edes voi muuttaa.

Tottakai muutos tehdään omasta halusta, ja kyllähän torjunnan syy voi olla joku asia jonka voi muuttaa. Eihän se ko. torjuntaa estä, mutta voi edes miettiä seuraavaa kertaa varten haluaako muuttaa itseään.

Kyllä ainakin minulla on tarve kehittää itseäni, mutta aika sokea olen omille "vioilleni."

Vierailija
36/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on hyvä kertoa silloin jos toinen osapuoli on käyttäytynyt loukkaavasti, ahdistavasti, epähuomioivasti tms.

Ei silloin, jos kyse on jostain hänen ulkoisesta tai persoonaan liittyvästä ominaisuudesta. Joku toinen voi nimittäin pitää siitä/se ei haittaa.

Vierailija
37/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai muutos tehdään omasta halusta, ja kyllähän torjunnan syy voi olla joku asia jonka voi muuttaa. Eihän se ko. torjuntaa estä, mutta voi edes miettiä seuraavaa kertaa varten haluaako muuttaa itseään.

Kyllä ainakin minulla on tarve kehittää itseäni, mutta aika sokea olen omille "vioilleni."

Voi varmaan jollain olla sellaisiakin syitä taustalla. Minulla ei kuitenkaan koskaan. Torjunnan taustalla on aina kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että kyseessä on väärä ihminen. Vaikka hän muuttaisi itseään miten, se asia ei muuttuisi.

Vierailija
38/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on yleensä "ei kiinnosta", ja sen voi päätellä vallan hyvin siitäkin, että on tullut ghostatuksi.

Takertujille ei vain kelpaa mikään syy tai tapa, sillä he haluavat loputtomiin keskustella syystä ja kaikista sen nyansseista. Rasittavia ihmisiä.

Vierailija
39/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei torjutussa välttämättä ole mitään vikaa. Olen aloittanut seurustelun aivan mahtavan tyypin kanssa, mutta tunteeni häntä kohtaan eivät syttyneet. Jotenkaan en pystynyt rentoutumaan hänen seurassaan. En oikeasti tiedä syytä. Tiedän,.että näin voi käydä.

Vierailija
40/56 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja huonoja kokemuksia parista viime suhteesta:

Viimeisin suhde päättyi niin että 24v nainen sanoi ensin että haluaa pitää hieman taukoa, kunnioitin hänen mielipidettä ja annoin omaa aikaa. Ehkä kuukauden päästä olin taas yhteydessä jo kysyin asiasta, kertoi rehellisesti ettei ole kiinnostunut minusta vakavassa mielessä. Oli pettymys mutta arvostin rehellisyyttä. Ja tuossa ajassa jo hieman tottunut olemaan yksin. Ollaan vielä ihan hyvissä väleissä ja kiva muistella yhteistä aikaa.

Sitä edeltävä päättyi niin että 23v nainen yhtäkkiä alkoi keksimään kaikenlaisia tekosyitä miksei voi tavata. Ennen sitä oli jopa oma-aloitteisesti ehdottanut jatkuvasti tapaamisia enkä aluksi tiennyt mitä ajatella. Meni kuukausia ja säännöllisesti kysyin haluaako taas tavata mutta joka kerta tuli yhä oudompia tekosyitä. Edelleen oli vaikea sanoa mikä on ongelma, ensin erittäin innokas tapaamaan ja yhtäkkiä vain tekosyitä. Kysyin jopa onko kaikki hyvin, kuulemma oli. Tilanne alkoi ärsyttämään yhä enemmän, henkilö jota olin pitänyt ensin ystävänä ja päätynyt tapailemaan, tuntui jatkuvasti valehtelevan päin naamaa näillä tekosyillään. Lopulta tuli pieni riita kun erään tapahtuman jälkeen pyysin juttelemaan. Nykyään välimme ovat, sanotaanko niin että tunnelma hieman kireä vaikka molemmat yritetään aikuisina olla kohteliaita toisillemme kun nähdään. Naista ehkä vähän kaduttaa hänen toimintansa koska hyvin aktiivisesti aina tervehtii ja pyytää tupakalle, yrittää ehkä pelastaa kaverisuhteen. Itselle jäi kuitenkin huono maku tästä naisesta ja tuskin koskaan pystytään kavereita olemaan, minulle hän on henkilö jonka joskus tunsi muttei enää.

Tässä pari esimerkkiä miten suhteen lopettamisen voi hoitaa, suosittelisin naisille tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi