Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla avoliitossa pelkästään mukavuussyistä?

Vierailija
15.10.2019 |

Siinäpä se kysymys. Voiko siis mies olla vuosia naisen kanssa avoliitossa eli asua samassa asunnossa ja jakaa koko arki ruoanlaittoineen ja taloudenhoitoineen pelkästään mukavuussyistä? Siis ettei tarvitse tehdä mitään yksin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla myös avioliitossa pelkästään mukavuussyistä. Tiedän, sillä olen itse. Kymmenen vuotta silkkaa kulissiavioliittoa takana, liian paljon taloudellisia yms. syitä että en aloita eroprosessia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Se voi olla myös symbioosi eloa. Hyvä ratkaisu tähän elämän vaiheeseen. Ikää on about 50 molemmilla.

Vierailija
24/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että kyllä voi. Etenkin nämä lennosta toiseen vaihtajat eivät todellakaan kykene yksinään olemaan, vaan pitää olla se uusi jo ovenraossa jakamassa taloutta ja kodinhoitoa. 

Jos mies ei ole ikinä asunut yksin ja hoitanut yksin omaa talouttaan, pitäisi kyllä olla jokaiselle tervejärkiselle naiselle vakava varoitusmerkki.

Vierailija
25/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on avoliitto siksi, että se on usein vähän nuorempien juttu. Pidemmissä avioliitoissa varmaan useinkin ollaan loppuvaiheessa vain tuttuuden ja ehkä korkean iän vuoksi.

Vierailija
26/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekisi kotityöt, jos tuollaisia rakkausavioliittoja ei olisi (todella) paljon? Mieskö? 

Ööö.

Jokainen ihan itse?

Vierailija
27/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Tiedän muutaman pariskunnan jossa mies on sanonut olevansa parisuhteessa vain mukavuudenhalusta. Rakkautta liitoissa ei enään ole ollut aikapäiviin....mutta kun ei kehtaa erotakkaan.

Vierailija
28/28 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, näitä liittoja on oikeasti vaikka kuinka paljon.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi